Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Автомобильный акуммулятор + инвертор 12-220 питание циркуляционного насоса на котле + телефоны и ноу

bukiw

Рекомендовані повідомлення

4 часа назад, vovarpd сказал:

Як на мене це недоцільно, ну хіба що зарядити павербанки і решта дрібниць. Віддача так собі, мотор якби теж не безплатний, має ресурс, холостий хід то взагалі самий шкідливий режим, плюс об'єм двигуна теж значно більший чим в простого генератора, розхід буде більший. Я би взяв малий малошумний портативний генератор окремо.

як і мотор так і генератор це тимчасова опція коли недоступна мережа. як постійне джерело електроенергії і те і те недоцільно.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, US7IGN сказал:

як і мотор так і генератор це тимчасова опція коли недоступна мережа. як постійне джерело електроенергії і те і те недоцільно.

 

Та якщо нема зовсім ніяких варіантів і в кишені вітер свище, то звичайно що прийдеться якось викручуватися, жертвуючи ресурсом авто і отримуючи таку собі ефективність. Якщо мене прижме то я теж буду намагатися якось вийти з положення і в хід піде все що можна і неможна.

От наприклад інверторний генератор який я взяв Kipor IG1000 на 900W rated потужності, має об'єм двигуна 55 кубіків, ну +- як в мопеда.
Мій автомобіль з генератором на 120А має 1999 кубіків )))  Потужність теоретично той автогенератор видасть 120x14 = 1680W що є майже вдвічі більше (при в 36 разів більшому робочому об'ємі),  але це буде десь так на 3000RPM на колінвалі і 7000 на генераторі.  Тут навіть розхід палива буде різниця просто в рази (хай літр в годину на холостому.. а якщо газувати..) так як об'єм двигуна на порядок більший і там ще крім генератора трохи навісного висить зайвого. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, vovarpd сказал:

Мій автомобіль з генератором на 120А має 1999 кубіків )))  Потужність теоретично той автогенератор видасть 120x14 = 1680W що є майже вдвічі більше (при в 36 разів більшому робочому об'ємі),  але це буде десь так на 3000RPM на колінвалі і 7000 на генераторі.  Тут навіть розхід палива буде різниця просто в рази (хай літр в годину на холостому.. а якщо газувати..) так як об'єм двигуна на порядок більший і там ще крім генератора трохи навісного висить зайвого. 

у мене трохи інше виходило, але у мене були інші задачі. може тому що мене ніколи не засмучував витрати пального на 3,5. до речі оптимальний об'єм двигуна у співвідношенні витрати пального/потужність. більше для легковика мабуть дійсно не потрібно...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 04.11.2022 в 10:07, redshuhov сказал:

Доброго дня. Підкажіть будь ласка, буде працювати китайський інвертор 12-220 від авто генератора без акума? Чи тільки від акума він працює?

П.С. Точніше на мотоблоці стоїть генератор від якогось трактора.

Процитую сам себе. Китайськи продавець відповів що не буде працювати. Це якщо кому ще цікаво буде.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А ось і перші інвертора у  чорних пакетах почали надходити.

Витримав всього пару днів

Всередені звичайний бюджет китай.

Транзістори фуфлонєон , такої якості написи та якість лиття просто жах.Звісно вилетіли при першому серйозному навантаженні

IMG_20221106_123631.jpg

IMG_20221106_123621.jpg

IMG_20221106_123801.jpg

Змінено користувачем dneprstab
  • Лайк 5
  • Сумно 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тепер попробуй щось купити в оригіналі... Як приїде БУ оригінал з відновленими ногами - тішуся як дитина. Причім в магазині вигребти китайський перемарк тепер не дивина теж...

  • Сумно 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Трохи погуглив, на моїй Octavia передаточне число від двигуна на генератор 2.39, тобто на ХХ при 800 об/хв на генераторі буде 1900+ обертів і відповідно близько 100А.

 

По інверторах, є такий варіант на Ebay: www.ebay.com/itm/114714911379

Змінено користувачем makanmel
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, porterlv сказал:

Тепер попробуй щось купити в оригіналі... Як приїде БУ оригінал з відновленими ногами - тішуся як дитина. Причім в магазині вигребти китайський перемарк тепер не дивина теж...

на розборках у утилізаторів техніки пошукай

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не з китайців, знайшов ось таке німецьке більш-менш якісне на вигляд, з гарантією 3 роки:
www.ective.de/wechselrichter__12-V-zu-230-V#Produkte

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.11.2022 в 14:27, normal сказал:

Я вчера там заказал второй Ventura GPL 12-100, сегодня прислали новенький, смотрю по объявлению остался ещё 1 шт, пока писал этот пост уже все - и объявление пропало... Второй вышел на 2000 грн дороже, если ещё два дня думать будут уже по 15000 :) А цены у нас как известно на место уже не возвращаются...

Cаме в цьому полягає найбільша проблема. І на ринку генераторів те ж саме. Як тільки щось з'являється поки гуглиш характеристики через 5-10 хвилин вже немає в наявності - продано. Я не вмію купувати в таких умовах, може хто підкаже як обійти цю проблему. Бо до сих пір маю лише безперебійник куплений задовго до війни.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В розетке какие-то генераторы смотрю ещё есть и у нас за 300км от Киева в магазине видел стоят какие-то кентавры и форте начиная от 8500грн, инвертор что я видел luxeon ips 2000s с синусом уже забрали, а ips 300m без синуса лежит и рядом навезли свежих logicpower agm 12v80ah с датой 11-2022 по 8999грн

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, makanmel сказал:

Трохи погуглив, на моїй Octavia передаточне число від двигуна на генератор 2.39, тобто на ХХ при 800 об/хв на генераторі буде 1900+ обертів і відповідно близько 100А.

На папері воно може й так. Але можливо варто заїхати до електрика щоб він поміряв кліщами струм з генератора і зразу напругу на клемах. І дати нагрузки. Дорого небуде, але допоможе швидко прийняти рішення чи варто надіятися на генератор в авто. Все ж і генератор не новий, і авто щось споживає на ХХ, і втрати ще є в проводах напевно.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

теж хотів спробувати компьютерний упс юпс-500 від аку для котла але навіть не пробував так як сінуса нема там правельного,пробував робити фільтр на правельний сінус ,так зробив сінус є після фільтра та споживання того фільтра як циркуляційного насоса уже))40 ват,тож забив і упс тільки для руовтера та онушки для інтернету оптики,освітлення 12 вольт лєнта,а так то заказав інверторний генератор на 3.5 квт,щоб уже і для освітлення,котла та водопостачання на провсяк було.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, porterlv сказал:

Крім того, ХХ в октахи 600

Можливо на дизелі чи 1.6, а у мене на 1.8 - близько 800.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 03.11.2022 в 15:26, madrugador сказал:

А у вас є контакти хто б міг доставити (в Київську область)? Дякую.

Доповідаю )
Я вирішив не напрягати знайомих таким вантажем, і не користуватися послугами незрозумілих перевізників. А рішив скористатися послугами компанії Міст.
Для того поспілкувався в чаті з саппортом на предмет того чи акумулятори вони взагалі возять через кордон чи є нюанси. Нюансів нема. Компанія в принципі надійна, багато всього за останні пару років замовив через них з англ. ебея, хоча деколи бувають нюанси..

Отже ситуація з гелевими акумуляторами така.

Купив такий німецький гелевий акумулятор SSB 100Ah.
allegro.pl/oferta/akumulator-zelowy-100ah-sbcg-100-12i-gel-15-lat-12838049402
З доставкою на склад моста в Польщі вийшло 1130 злотих (доставка UPS, привезли за 2 дні на склад), або 8970 грн. Ціни в Польщі гарні. Роздрібні.. Без всяких такс фрі.  Це з тих дорожчих.. Є дешевші версії по 950 злотих інших виробників. 
Доставка до Львова зі всіма додатковими страховками і наклейкою "крихке" - коштує майже 33 євро, але й вага 30 кг. На страховці можна було ще 6 євро зекономити але рішив вже не мілочитися.

Загалом витрачено 10200 грн (платив картою привата, курс злотого чуть менше 8 виходив). Плюс ще є ймовірне мито, десь біля 20$, але пан Шмигаль як я чув мито скасував.. думаю через тиждень я зможу оцінити скасував чи ні :)

Хто готовий трошки сам заморочитися - то схема досить таки робоча.
З нюансів - біля 2 тижнів треба почекати. Гарантії нема. Ну тобто як нема.. Вона є, але повертати в Польщу ніхто ж не буде ) та і гарантія на електротовари то така собі фількіна грамота, я тим не переймаюсь.

Буду замовляти ще.


image.png.644fad5b0df4e4244cf8a0f52b643ca7.png

image.png.557e71bcb9ab60796a92056f9c3be1e5.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 6
  • Дякую 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

Плюс ще є ймовірне мито, десь біля 20$,

На акумулятори БЕЗ рідкого електролиту, а саме так потрібно декларувати AGM/GEL АКБ для UPS, мито було нульове і раніше. Не знаю, чому такі танці навкруги цього. Але є ПДВ, від цього не відкараскаєшся. Правда, це для юридичних особ. Фізикам все одно порог 150 начебто.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 06.11.2022 в 18:40, porterlv сказал:

Тепер попробуй щось купити в оригіналі... Як приїде БУ оригінал з відновленими ногами - тішуся як дитина. Причім в магазині вигребти китайський перемарк тепер не дивина теж...

На більшість зварювальних інверторів , та перетворювачів потужних ставлю.

Відносно дешево виходить.

Але довго чекати та замовляти

IMG_20221110_201544.jpg

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Vladdi сказал:

На акумулятори БЕЗ рідкого електролиту, а саме так потрібно декларувати AGM/GEL АКБ для UPS, мито було нульове і раніше. Не знаю, чому такі танці навкруги цього. Але є ПДВ, від цього не відкараскаєшся. Правда, це для юридичних особ. Фізикам все одно порог 150 начебто.

ПДВ теж скасували.  Про фізичних/юридичних нічого не пише. Пише про "ввезення". Наступного тижня побачу чи мені щось нарахують чи ні.
www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-pereliku-tovariv-u-tomu-chisli-likarskih-zasobiv-medichnih-virobiv-taabo-t091122
image.thumb.png.416c136a39ef69f8be7c55d93f109d02.png

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

02.11.2022 в 15:29, Canton сказав:

Вы видели, КАК они горят?

kyiv.tsn.ua/u-kiyevi-v-kvartiri-vibuhnuv-akumulyator-i-sprichiniv-masshtabnu-pozhezhu-2201419.html

У Києві в квартирі вибухнув акумулятор і спричинив масштабну пожежу

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 10.11.2022 в 15:40, vovarpd сказал:

або 8970 грн

експіріенс цікавий, ще трохи накину математики.

100ач це 1200втг *теоретичні*, практичні це дай бог шоб 800, тобто 11250грн за 1квг
вартість ліфепо 2.4-2.5квг *в зборі з bms* зараз в европі 900евро, ефективна ємність такого декларується як 2200втг, тобто по курсу НБУ це 15420 грн за 1квтг.

при цьому не врахована вартість доставки бо то індивідуально, просто зазначу шо 2.4квт свинця це 80кг а ліфепо 30кг.

бонус отримаємо інший час заряду та зовсім інший ресурс )
я теж свого часу здивувався але як на мене свинець пора закапувати, бажано подалі від людей.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 06.11.2022 в 12:40, dneprstab сказал:

Звісно вилетіли при першому серйозному навантаженні

Перше серйозне навантаження - це скільки?
Там мілкими буквами завжди пишуть, що реальна довготривале навантаження в 2 рази менше від значення, що пишуть здоровенними буквами на корпусі. Чи і його не тримає?

Змінено користувачем Nickdecker
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, standov сказал:

експіріенс цікавий, ще трохи накину математики.

100ач це 1200втг *теоретичні*, практичні це дай бог шоб 800, тобто 11250грн за 1квг
вартість ліфепо 2.4-2.5квг *в зборі з bms* зараз в европі 900евро, ефективна ємність такого декларується як 2200втг, тобто по курсу НБУ це 15420 грн за 1квтг.

при цьому не врахована вартість доставки бо то індивідуально, просто зазначу шо 2.4квт свинця це 80кг а ліфепо 30кг.

бонус отримаємо інший час заряду та зовсім інший ресурс )
я теж свого часу здивувався але як на мене свинець пора закапувати, бажано подалі від людей.

Давайте математику рахувати на конкретних взірцях з конкретними посиланнями на покупку "вже" і бажано від відомих виробників. А не через 2 місяця під заказ невідомо де і ким зібране "щось" на коліні як це в нас є на ринку lifepo4.

Гелевий акум німецької фірми SSB станом на вже обходиться 1100 pln не враховучи мита (допустим його немає зараз) і доставки (різниця в доставці буде незначна.. грубо 1євро кг).
allegro.pl/oferta/akumulator-zelowy-100ah-sbcg-100-12i-gel-15-lat-12838049402
По графіку бачим приблизно 300 циклів при розрядах в 100% до втрати ємності до 80%.

З lifepo4 наприклад берем польську фірму Volt (топовіші моделі дешевої фірми, просто німців лінь шукати, вони дорожчі будуть :))  на тому ж алегро
allegro.pl/oferta/akumulator-bezobslugowy-volt-lifepo4-12v-100ah-bms-12687182400
2365 pln за ту ж ємність.
Фірма декларує 2000 циклів при розрядах 100% до втрати ємності 80%.

Тобто маєм 300 циклів і 2000 циклів. Різниця в 6.6 разів. А різниця в ціні лише в 2.15 раза. 
Тобто  1 цикл в гелевому варіанті обходиться в 3.66 злотих, а в lifepo4 варіанті обходиться в 1.18 злотих. Різниця в 3 рази. І все виглядає на користь lifepo4. І я з тим згоден що lifepo4 це сучасніше, крутіше, довговічніше і так далі.

Але треба переплатити в 2 рази вже зараз і негайно (можливо хтось міг би за цю різницю купити генератор допустим як це я і зробив для себе, не всі ж мільйонери :)). А окупність буде колись потім.. може.. якщо доживем. Я не готовий планувати в цих умовах на 10-15 років вперед. План є на цю зиму :)

Плюс не варто скидати з рахунків той нюанс, що може бути вигідніше купити в 2 рази дешевший гель зараз, а років за 5 може й ціна на літій впаде в кілька разів, або відкриється доступне європейське кредитування під мізерний відсоток і таким чином вже остаточно похоронить свинець, і можливо недоцільно зараз вкладати значно більше коштів в lifepo4.

Конкретно для мене ці 300 циклів гелевого акума в таких складних умовах 100% DOD і так з величезним запасом. 

Так само можна порахувати при 50% DOD (depth of discharge).

Але я ніяким чином не проти lifepo4, якщо є вільні гроші.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

я рахую то шо купував сам, ось батарея в зборі з bms WccSolar | www.wccsolar.net. по інформації виробника 6тис циклів 80% (це досить відомий фабрічний виробник якшо шо а за 1000евро можна брати pylontech без напрягу), я пройшов особисто 2 цикли ротації фірмового свинцевого vrla (де 90аг батарейкі мають вагу 40кг а не 30кг у 100ssb, але то ліріка) і на третій цикл в це вирішив більше не вляпуватися. Тому про 2 рази ви не то дивитесь, э 15420 / 11250 = 1.37 рази, а порівнювати эмність свинця та літію в лоб не корректно.
ПС я в цілому згоден шо чужі граблі не працюють майже ніколи, але я спробував )

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...