Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Утеплення будинку, рекомендації

TaurosRMK

Рекомендовані повідомлення

Планується утеплення приватного будинку. Є питання по матеріалах і деякі повязані питання.

Площа фасаду приблизно 160 м2, 1 поверх, територіально Івано-Франківська обл. Стіни цегла звичайна, кладка півтора цегли, на фасаді типу як накроп (пісок з цементом, якщо не помиляюся). Штукатурки під цим накропом можна сказати що нема, або просто піском поштукатурено, без додавання цементу. Бо можна пальцем до цегли прошкрябати, відпадає і сиплеться, що казати, місцями бджоли роблять ходи в "штукатурці" 🤨 Напевно явно економили коли це робили (кінець 80-х років), плюс будинок планувався як адмінбудівля, але в подальшому був заселений. З кладкою стін ситуація така ж, ніби на самому піску. Замуровував вікно, більшість цеглин можна було руками зібрати, а декотрі трималися так, що не роз'єднати. Тому якість будівельних робіт бажає кращого. Але шо маємо, то маємо.

Проблема яка є, це холодні стіни в зимовий період, звідси і великий розхід на опалення, бо швидко остивають кімнати. Заміряв пірометром температуру стін зимою, при кімнатній 21-22С зовнішні стіни мали ~16С, а по зовнішніх кутах було навіть 12-14С. І це при порівняно теплих зимах. Також промокають кути, всю зиму просушували.

Тому питання утеплення досить актуальне. Але все впирається в бюджет, тим більше з теперішніми цінами. Десь два роки назад щось рахував, думав 10см пінопласт, але знаходив якісь калькулятори і вони начебто видавали рекомендовану товщину 12см, а там вже недалеко і до 15см. І в принципі вже був не проти 15см, але по деяких причинах не вдалося це зробити, час пролетів, а фасад утеплювати треба, не дивлячись на теперішню ситуацію. Треба вибрати щось оптимальне, 10см, 12см, чи все ж таки 15см. Із варіантів напевно тільки пінопласт, як самий бюджетний варіант. Мінвата напевно дорожче обійдеться, при однакових характеристиках. Хоча для цього і пишу тут, щоб підказали.

Значить питання таке, яку товщину і плотність пінопласту вибрати? На що звернути цвагу при виборі? Скажемо так, мінімум і оптимально, щоб від утеплення була користь, щоб воно виконувало свою функцію. Можливо все ж таки мінвата з аналогічними характеристиками в сумі обійдеться приблизно в таку ж ціну, чи точно ні? Для початку планується просто утеплення, тобто фінішної штукатірки поки не буде. Тобто це тоже треба врахувати, що робити з поверхнею потім, як її захистити, чимось обробити чи що?

Також є питання по цій "штукатурці", триматися до неї точно нічого не буде, тому напевно треба всю зняти, до самої цегли, і вже на цеглу клеїти пінопласт. Може додатково зробити чорнову штукатурку, без маяків, просто по цеглі хоча б на 1-1.5см, чисто для того щоб закрити шви і цеглу, і зробити якусь основу? Чи воно не треба, толку ніякого і можна по цеглі клеїти пінопласт? Можливо якісь тріщини, вибоїни і тд заробити думаю треба, а от всю стіну чи є сенс?

З однієї сторони є прибудова, яка утеплена пінопластом 10см, уже стоїть больше 5 років, також без декоративного оздоблення, просто утеплена. Утеплював її самостійно, вроді все ок, нічого не відпало, але виглядає не дуже і думаю не згодиться для оздоблення штукатуркою, бо поверхня не дуже рівна. Також навколо вікон і по кутах зробив ніби то "декоративні" виступи, тоді мені так захотілося, тепер вони мене бісять 😁 Думав може заодно і цю прибудову привести в лад, коли буде будинок утеплюватися, заодно і тут можна щось зробити. Варіант який я бачу, це на клей-піну зверху теперішнього 10см пінопласту (армованого) поклеїти 2-3см, тим самим скриються всі гріхи (в більшості не рівності армованого шару) і буде додаткове утеплення, получиться 12-13см. І потім це все під один шар заармувати з основним будинком. Але є питання чи буде тримати клей-піна, чи додатково ще треба дюбелити? Хоча що там дюбелити 2-3см пінопласт, хіба що лишні діри робити. Площа не дуже велика, одна стіна 5.5х3м і дві по 3х3м.

Ще одне питання, як закріпити газові труби на фасаді? Багато хто не париться и просто труби "ховають" в пінопласт, вирізаються пази під них і все, але мене таке не влаштовує. Зараз труби мають відступ від стіни може 2см, якщо зняти всю штукатурку, то може вийде 5см. Можна плюнути і так залишити, але на фоні 15см пінопласту (як варіант) по цілому фасаді, в місцях де труби буде лише 5см, якось і не гарно, бо вирізи, і в цих місцях буде промерзати. Тому хочу труби переварити і відтягнути від фасаду на потрібну відстань, щоб спокійно зайшло 15см пінопласт + клей, або в крайньому випадку хоча б 10-12 см, і вже фіг з ними, з тими вирізами. Але краще все ж таки щоб труби йшли вже поверх пінопласту. Є питання як їх кріпити до стін? Зараз просто забитий гак з арматури в шов між цеглами і так воно тримається. Враховуючи що виступ гака буквально 5-6 см, ніяких проблем немає, але такий варіант не прокатить якщо відтягнути труби на 15см від стіни. Думав може якісь кронштейни зварити і кріпити їх до стіни на анкери/дюбелі. Що порекомендуєте в такому випадку?

І дуже схоже питання по лічильнику електроенергії. Зараз винесений на фасад, стоїть в боксі КДЕ-2. Закрити його 15см пінопластом не вийде, бо тоді ніякого доступу до бокса не буде, так що полюбому прийдеться знімати і закріплювати вже поверх. Можливой ще варіант під бокс поставити наприклад 5-10см ЕППС і зробити типу нішу, де буде стояти КДЕ. Враховуючи що ЕППС твердіший, можна буде нормально притягнути КДЕ до стіни якимись довгими дюбелями, чи що. Бо через 15см пінопласт буде проблематично це зробити, може продавитися. Знову ж таки, що тут порекомендуєте?

Взагалі на рахунок КДЕ з лічиником в мене є питання, хоча це трохи не по темі, але частково звязано. Раніше зробилося так що від лічильника прокладено 3х4 кабель до будинку і всередині вже поставлено щиток під автомати. Потім розведена базова проводка, все заштукатурилося, пошпаклювалося, пофарбувалося і на тому все. Всі довольні на той момент, але ніхто тоді не подумав про якісь резервні варіанти, слаботочку і тд. Це вже в процесі експлуатації виникають питання, от тут здалася б розетка, або сюда треба кабель протягнути, а вже пізно, стіни пофарбовані... Хіба що поверх кабель-каналами робити. Враховуючи ситуацію минулої зими, прийшлося провести резервне живлення від генератора до щитка, при чому виходу не було, кинув поверх стіни, так і висить поки що. А була б закладена резервна лінія, все було б нормально, але... Так от по КДЕ, я думав може замість нього поставити якись інший щит, де буде місце під додаткові автомати, щоб вже туди завести той же генератор, а може поставити АВР, а він займає багато місця. Може ще додаткова якась лінія, наприклад на горище, вдруг через пару років захочу там кімнату зробити, а електрику нема звідки протягнути 😁 Раз вже буде робитися щось на фасаді, то хоть тут можна вже подумати, перенести лічильник з КДЕ в якись бокс, прокласти кабель канал під можливі лінії.

Ну, напевно все. Буду вдячний всім за рекомендації і підказки 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, TaurosRMK сказав:

яку товщину і плотність пінопласту вибрати?

10см (вугли та вікна можна виділити 15см) щільність 15кг\м3 (наприклад EPS-80)

23 години тому, TaurosRMK сказав:

що робити з поверхнею потім, як її захистити

Сітка, клей, кварц-грунт (наприклад EG-62)

23 години тому, TaurosRMK сказав:

Чи воно не треба, толку ніякого і можна по цеглі клеїти пінопласт?

Стару штукатурку збити де відпадає, а де тримається прогрунтувати (наприклад СТ-17), нову штукатурку не потрібно, швидше за все пінопласт будуть клеїти на ляпухи

23 години тому, TaurosRMK сказав:

хочу труби переварити і відтягнути від фасаду на потрібну відстань

Труба повинна рухатись у футлярі, пробуйте відтягнути, потім заб'єте длінші гачки з арматури

23 години тому, TaurosRMK сказав:

полюбому прийдеться знімати і закріплювати вже поверх

Я б з електриками теж не зв'язувався, обійти лічильник та й годі

16.05.2023 в 13:11, TaurosRMK сказав:

А була б закладена резервна лінія, все було б нормально

Нічого страшного в подовжувачі не бачу, навіщо ускладнювати купой додаткових ліній, я максимум один-два рази на день кидав подовжувач від ДБЖ до котла щоб помитися і все, чи у вас генератор цілодобово маслав?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, normal сказал:

10см (вугли та вікна можна виділити 15см)

Можливо тут краще все 10см, вивести площину, а в потрібних місцях зверху по пінопласті на клей піну ще 4-5см? Просто думаю що якщо окремо замовляти 15см суто для кутів і вікон, то треба все прорахувати, щоб лишніх не брати, або якщо не стане, то потім не шукати 1-2 листи 15см. І плюс менше сквозних швів буде.

8 часов назад, normal сказал:

Стару штукатурку збити де відпадає, а де тримається прогрунтувати

Я ж кажу, це штукатуркою важко назвати, бо вона, як мені здається, відпаде всюди. Там цементом і не пахне, можно просто шпателем знімати... Так що напевно краще до цегли зняти все, щоб не робило проблем.

9 часов назад, normal сказал:

Труба повинна рухатись у футлярі, пробуйте відтягнути, потім заб'єте длінші гачки з арматури

Так, але нюанс в тому що треба обходить будинок на пів периметра, тому не вийде просто висунути. Тут потрібно в деяких місцях доварити трохи труби, щоб потім не мішало пінопласту. Якщо 10см буде, то думаю ще арматура витримає, для 15см хіба що 16-18 арматуру, щоб не прогнулася, або якісь кронштейни робити.

9 часов назад, normal сказал:

Я б з електриками теж не зв'язувався, обійти лічильник та й годі

Це так, але сам бокс КДЕ по глибині 14см, якщо залишити на місці і зробити нішу, то стіна там не буде ніяк утеплена. Так мало того, лічильник майже на углі знаходиться І якщо нішу зробити такою, щоб був доступ до самого бокса (до пломби), то получиться приблизно 0.5х0.5м без утеплення, так щей угол. Так що тут полюбому буду знімати і щось під низ ставити, хоча б 5-7см ЕППС, або 10см ППС, а дальше вже обходити.

9 часов назад, normal сказал:

Нічого страшного в подовжувачі не бачу, навіщо ускладнювати купой додаткових ліній, я максимум один-два рази на день кидав подовжувач від ДБЖ до котла щоб помитися і все, чи у вас генератор цілодобово маслав?

Не знаю яка у вас була ситуація з блекаутами, але в нас бувало за добу по 6-8 годин світла, з них 2-4 вночі. Так що за день в залезності від графіку бувало часто так, що зранку встаєш, світла нема, хата остила за ніч, треба нагріти. Потім в обід троха світла і знову до ночі, знову треба гріти хату. Так що деякий період генератор працював по 3-4 години підряд, з перекуром поки є світло, і знову в роботу.

Спочатку так і робив, біля лічильника є розетка і туда включав генератор, відключивши вхідні автомати. Але враховуючи що лічильник на дворі, то часто приходилося ходити і дивитися чи випадково світло не включили. Плюс постійно думати щоб не забути виключити вхідні автомати, а переключатися з генератора і назад приходилося по 5-6 разів на день, можна було десь і провтикати. Тому запустив до щитка який в домі окремий кабель і поставив перекидний рубильник, щоб по нормальному було. В результаті все звелося до того, що просто перекинув рубильник і пішов виключив генератор. Включення в зворотньому порядку. Менше біганини туда-сюда.

Думаю це вже трохи не по темі, але резервну лінію я б кудись завів окремо, щоб просто кабель до щитка не висів в коридорі. Для цього якраз було б добре мати біля лічильника зразу рубильник і туда завести генератор. Мало що може бути, як кажуть "їсти не просить".

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, TaurosRMK сказав:

вивести площину, а в потрібних місцях зверху по пінопласті на клей піну ще 4-5см?

Так, зазвичай старі будинки мають багато нерівностей (ще плюс пілястри, арки), десь треба підрізати цеглу, десь товщину пінопласту і не забувайте про утеплення відмостки та з'єднання з контуром утеплення перекриття

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50 минут назад, normal сказал:

і не забувайте про утеплення відмостки та з'єднання з контуром утеплення перекриття

Снести дом и построить новый, пишется короче)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, DimaF сказал:

Снести дом и построить новый, пишется короче)

Такий варіант мені інколи тоже в голову приходить, але... 😁

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Не знайшов підходящої теми, тому напишу тут.

Питання більше до "газовиків", але може хтось в курсі діла. По якому принципу може формуватися ціна на переварювання газових труб навколо будинку, щоб не мішали утепленню фасаду? Ніяких нових точок, чи закриття старих, тільки відтягнути від стіни на необхідну відстань. По факту там і вигинати нічого не треба, коліна ті самі лишаються. Довжина траси ~25м, пів будинку обходить, десь 7 колін (включно з входом в стіну).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
В 27.06.2023 в 14:25, TaurosRMK сказал:

По якому принципу може формуватися ціна на переварювання газових труб навколо будинку, щоб не мішали утепленню фасаду

Була у мене така проблема теж,пробив ном тел сварщика з газової ,созвонився ,домовився- вони приїхали з напарніком і за час все зробили ,дав 1тис грн у 2019р ,казали шо через кантору б 3 заплатив .Сказали тільки шви підкрасити ,шоб контролер нічого не всік - ось так 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, Asot сказал:

Була у мене така проблема теж,пробив ном тел сварщика з газової ,созвонився ,домовився- вони приїхали з напарніком і за час все зробили ,дав 1тис грн у 2019р ,казали шо через кантору б 3 заплатив .Сказали тільки шви підкрасити ,шоб контролер нічого не всік - ось так 

Вже вирішене це питання. Вся траса ~35 м.п. обійшлася в 5000. Але попередньо зізвонювався з іншими, ті приїхали подивитися і назвали ціну 7500, але я одного з них знав, томі він ніби скидку зробив і мало бути 6500 :) А через контору мало буди десь 25.000

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

На фасаді висить лічильник електроенергії в корпусі КДЕ-2, додатково збоку виведена розетка. Відповідно до лічильника підходить СІП, від лічильника ввідний кабель до щитка в домі. Зараз це прикручено до стіни і нікому не мішає, але утеплюю 150мм пінопластом і прийдеться це все переставити вже поверх утепленого фасаду, щоб не городити якісь непонятні вирізи, ніші і тд, тим більше лічильник знаходиться на куті будинку і лишати цю частину не утеплену не дуже хочеться.

Питання в тому як закріпити це на пінопласті? Якщо з боксом ще більш-менш зрозуміло, треба купити нормальні дюбелі десь так на 220мм, щоб пройти пінопласт і хоча б на 60-70мм зайти в цеглу. А от як з розеткою, таким самим методом? розетка накладна, просто збоку біля бокса закріплена, хоча вона піде під заміну, бо там IP65 вже не діє :) Бачив є спеціальні площадки, які кріпляться до цегли, обходяться пінополастом і вже до площини утепленого фасаду ставиться площадка і туди можна кріпити розетку. Але ціна якась не дуже приваблива, просто щоб розетка на фасаді висіла. Є ще дюбель спіральний для пінопласту, але не знаю на скільки він надійний, чи витримає розетку, якщо витягувати вилку одною рукою?🤔

І по проводах до і від лічильника, вони зараз в гофрі і закріплені до стіни на кріплення, думаю так і залишити в гофрі (тільки під заміну, бо посипалася), але знову ж таки, як кріпити кріплення під гофру до пінопласту? Ті самі спіральні дюбелі, по ідеї мали б витримати?

Можливо хтось мав справу з таким і щось підкаже, як краще зробити чи які є можливі варіанти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, TaurosRMK сказал:

Є ще дюбель спіральний для пінопласту, але не знаю на скільки він надійний, чи витримає розетку, якщо витягувати вилку одною рукою?🤔

І по проводах до і від лічильника, вони зараз в гофрі і закріплені до стіни на кріплення, думаю так і залишити в гофрі (тільки під заміну, бо посипалася), але знову ж таки, як кріпити кріплення під гофру до пінопласту? Ті самі спіральні дюбелі, по ідеї мали б витримати?

Я використав ці дюбеля для таких цілей. Тримають вони нормально. Для вимикача і світильника - достатньо. Розетку я також повісив на них. Кілька місяців експлуатую в звичайному режимі - також тримається, ніякого люфту немає. Але якщо у вас ще не зроблено фасад і є можливість закріпитись в цеглу - це буде надійніше. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 минут назад, MVV сказал:

Я використав ці дюбеля для таких цілей. Тримають вони нормально. Для вимикача і світильника - достатньо. Розетку я також повісив на них. Кілька місяців експлуатую в звичайному режимі - також тримається, ніякого люфту немає. Але якщо у вас ще не зроблено фасад і є можливість закріпитись в цеглу - це буде надійніше. 

Маєте на увазі такі варіанти? 

antek.ua/ru/raspred-korobki/920-elektromontazhnaya-panel-v-teploizolyaciyu-polipropilen-pp-kp-mdzkb-kopos-8595057698505.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, TaurosRMK сказал:

Маєте на увазі такі варіанти? 

antek.ua/ru/raspred-korobki/920-elektromontazhnaya-panel-v-teploizolyaciyu-polipropilen-pp-kp-mdzkb-kopos-8595057698505.html

Можна і так, якщо гроші є :-) Я думаю буде достатньо довгих дюбелів. Можна щось придумати і просто з тими, якими кріплять пінопласт. Ці спіральні дюбеля тримають нормально, але я боюсь, що для динамічних навантажень вони не дуже. В мене просто вже був фініш на фасаді і я не знав, як там під пінопластом в стінах лежать кабеля. Тому побоявся свердлити і використав дюбель для пінопласту.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, TaurosRMK сказал:

Маєте на увазі такі варіанти? 

Окрім цього, не завадило б в зоні кріплення лічильника та розеток використати замість пінопласту негорючий утеплювач типу газобетон D150 або піноскло, зробивши 30-50см відступ по периметру.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Dmode сказал:

Окрім цього, не завадило б в зоні кріплення лічильника та розеток використати замість пінопласту негорючий утеплювач типу газобетон D150 або піноскло, зробивши 30-50см відступ по периметру.

Є мінвата фасадна, брав для зони димоходу від котла, залишилося, якраз під лічильник вистачить. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дехто утеплює будинок пінопластом, а біля віконних проємів - мінвата. Але ж мінвата вимагає вентиляцію, а виходить так що мінвата що піноплст зароблється однаково .. як правильно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При приклейці вати її чуть втопити щоб потім перед армуванням ви нанесли грунтовочний шар клею на вату і він був нарівні з площею пінопласту! На фото пояси з вати для затримки лави з горящого пінопласту! Обовязково дюбельовані дюбелем з металевим цвяхом щоб не зірвалось на людей при евакуації! Для приватного будівництва я думаю що  ці пояси зовсім не потрібні! Ніякої вентиляції IMG-bb2b5e8f0e22218bd0feda93c093bea6-V.thumb.jpg.5e80ab8e350323eced79374c59495578.jpg

20230703_145752.jpg

Змінено користувачем Vasul Metro
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще таке питання, як краще прокласти ввідний кабель від лічильника до розподільчого щитка - в штробі чи в гофрі поверх фасаду? До лічильника заходить СІП, який обов'язково має бути поверх фасаду в гофрі, а от від лічильника кабель може бути сховано під утеплювач, або також поверх фасаду. В моєму випадку лічильник стоїть на куті будинку на висоті десь 1.7-1.8м, від нього вверх проведено кабель 3х4 (зараз в гофрі), який в зоні фронтону заходить на горище, там трохи протягнутий і через перекриття заведений до щитка в коридорі. Думаю чи лишати цей кабель так само в гофрі чи може заштробити і сховати під утеплювачем, щоб менше всього висіло на фасаді. Як бути в місці де кабель буде проходити через утеплювач, вистачить протягнути його в гофрі чи може металорукаві?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, TaurosRMK сказал:

Ще таке питання, як краще прокласти ввідний кабель від лічильника до розподільчого щитка - в штробі чи в гофрі поверх фасаду? До лічильника заходить СІП, який обов'язково має бути поверх фасаду в гофрі, а от від лічильника кабель може бути сховано під утеплювач, або також поверх фасаду. В моєму випадку лічильник стоїть на куті будинку на висоті десь 1.7-1.8м, від нього вверх проведено кабель 3х4 (зараз в гофрі), який в зоні фронтону заходить на горище, там трохи протягнутий і через перекриття заведений до щитка в коридорі. Думаю чи лишати цей кабель так само в гофрі чи може заштробити і сховати під утеплювачем, щоб менше всього висіло на фасаді. Як бути в місці де кабель буде проходити через утеплювач, вистачить протягнути його в гофрі чи може металорукаві?

Если и в гофре, то в хорошей, негорючей. В металлорукаве будет ещё лучше. Можно и в ПНД трубе. Дёшево и надёжно. Черная ПНД труба стоит копейки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще таке питання, по нормах чи правилах, можна поруч з лічильником на фасаді поставити невеликий розподільчий щиток? Суть в тому що зараз ввідний кабель зразу від лічильника і автоматів заведений в будинок до щитка, там є автомати і все інше, але вже немає місця, щиток невеликий. Додатково вивести якусь лінію немає можливості, бо немає місця в щитку і прийшлося б штробити, що спортить ремонт. Тому думаю на фасаді поставити невеликий бокс, до нього буде заведено кабель від ввідних автоматів і в щитку буде розводка, одна лінія піде як зараз в будинок і буде можливість з того щитка протягнути якусь іншу лінію (на всякий випадок), чи завести туди резервне живлення від генератора і АВР, чи можливо поставити стабілізатор на весь будинок, і тд. Відповідно в тому щитку будуть якісь клеми, автомати та інше необхідне обладнання. Нічого страшного що ввідний кабель буде розірвано клемою і автомати чи інше обладнання буде на вулиці?

 

image.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скільки приблизно часу потрібно на перетяжку фасаду сіткою площею ~45м2 (4х11), при умові що одна людина тягне сітку, інша мішає клей? Зрозуміло що це від майстра і досвіду залежить, але хоча б приблизно. 5-6 годин чи більше? 

І скільки часу має сохнути базовий армувальний шар, щоб перетягнути його повторно "на чисто"? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, TaurosRMK сказал:

Скільки приблизно часу потрібно на перетяжку фасаду сіткою площею ~45м2 (4х11), при умові що одна людина тягне сітку, інша мішає клей? Зрозуміло що це від майстра і досвіду залежить, але хоча б приблизно. 5-6 годин чи більше? 

І скільки часу має сохнути базовий армувальний шар, щоб перетягнути його повторно "на чисто"? 

Я за 2 дні приблизно таку площу один заармував без досвіду та з перекурами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Enot123h сказал:

Я за 2 дні приблизно таку площу один заармував без досвіду та з перекурами

Робота проводилася з риштування чи драбини? Маю риштування яке тягати зі стіни на стіну не дуже весело, тому воно зараз на одній стіні і аж поки стіна не буде закінчена. Але поки клей буде сохнути, можна сусідні стіни армувати, але хіба що з драбини, не знаю на скільки зручно буде. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...