Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

8 хвилин тому, standov сказав:

мова про то що нема для вас різниці заряджати машину напряму від сес чи від мережі при підключеному зеленому тарифі,

Я змінила відповідь в попередньому допису. Про нічний тариф та ЗТ. 8 місяців на рік моя генерація не перевищує споживання, тож різниця є. Це те, про що казав volomoto

2 години тому, volomoto сказав:

При ЗТ нічний тариф має сенс тільки в тих місяцях, коли споживання перевищує генерацію, тоді працює пропорційна формула.

 

17 хвилин тому, standov сказав:

ви трошки не зрозуміли, мова не про сенс від СЕС взагалі

Так, згодна.  Коли казала про сенс весь рік, то мала на увазі не тільки нічний тариф, а СЕС взагалі. Натомість те, що 4 місяця не має значення наявність нічного тарифу, замінюється грошима, що маю за сонячну генерацію.

29 хвилин тому, standov сказав:

абсурдність зеленого тарифу в існуючому вигляді.

Іншого, поки, нема. А що буде після 2030 року, то краще не загадувати з тим, що зараз маємо велику війну в країні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 минуты назад, normal сказал:

але завжди однієї машини вистачало, хоча вони і не викатували стільки бензу за тиждень, як я за одну рибалку на вихідних і то було колись... Зараз школа і рибалка онлайн, з садочка і секції діти швидко виросли, перша машина вже стоїть практично без діла, але дві так дві...

воно в 95% вистачає але машина раптово скаканула під 200к пробігу і стало питання що з нею далі робити - бо стала регулярно заїзжати на СТО, з одного боку наче дрібниці по грошам з іншого регулярно затягується ремонт до вечора, і якщо зі школи забрати ще хтось зі знайомих може, то гуртки пролітають, а коли почав думати про то що треба продавати і відповідно залишатися взагалі без машини, як згадаю скільки по часу останнього разу зайняло продай-купи так око сіпається. Так то тоді ще одидва ходили в один садочок і майже без гуртків.

Тобто я не бачу нормального вирішення окрім як мати "підмінну" машину, ну і так вийшло шо її абсолютно логічно мати саме електричною і я абсолютно розумію шо вона стане основною а 95% кейсів і поточна буде дай бог шоб раз в місячь вибиратися на дальняк (а скоріш за все буду продавати).
Ситуація максимально "усугубілась" після того як мала пішла в школу, клята школа ))

Була версія купити новий гібрід, ну або шось типу "синього" дізеля з розрахунку на 5-7 років не мати гемору, але це має бути 7 місць на заміну поточному джорні на якому ми подорожуємо, а по салонам такого немає, от взагалі, або говнолендери (вибачте власники) або одразу якісь чумадани зі 100500 грошей, плюс банк зараз кредит не хоче давати а зливати стільки "грошей" зараз тупо стрьомно. Тому виник план бу електрички яка роки на 3 має закрити проблему, а там якось воно буде, причому так виходить що ще і частково окупиться (якщо не зламається, але наче як не повинна)

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, standov сказав:

машина раптово скаканула під 200к пробігу і стало питання що з нею далі робити - бо стала регулярно заїзжати на СТО

В мене теж був такий період на 220к :) Шось почало вилазити один за одним, дружина кричить "треба поміняти машину", але купив новий радіатор, кілька патрубків і знову все нормально, я б і телефон не міняв, якщо б батареї не здихали кожні 5 років, а в машині мотор розрахований наче на 500к, то ще їздить і їздить...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, normal сказал:

В мене теж був такий період на 220к :) Шось почало вилазити один за одним, дружина кричить "треба поміняти машину", але купив новий радіатор, кілька патрубків і знову все нормально, я б і телефон не міняв, якщо б батареї не здихали кожні 5 років, а в машині мотор розрахований наче на 500к, то ще їздить і їздить...

200к то херня, от в мене як майже до мільйона підішло, то точно одне за одним почало вилазити, навіть пластик розсипатися став. Віддав за 600 баксів, та видохнув, взяв 195к, обслужив та кайфую.

По темі, собі 16А розетку встановив біля машини, вікористовую для теплової гармати у салоні зранку та перспективно для передпускового підігрівача (купив, але зараз ставити холодно а гараж забит хламом).

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 минут назад, normal сказал:

В мене теж був такий період на 220к :) Шось почало вилазити один за одним, дружина кричить "треба поміняти машину", але купив новий радіатор, кілька патрубків і знову все нормально, я б і телефон не міняв, якщо б батареї не здихали кожні 5 років, а в машині мотор розрахований наче на 500к, то ще їздить і їздить...

Воно їздить але кардан свистить, ступічні гудуть, грм треба міняти планово, з кондеєм шото рішати, задні аморти вже тисяч 30 як здохли і воно і тд і тп )) а оскільки ця машина в нас для подорожей то вона має бути "жива", бо з двома дітьми обламатися десь в полі якось не комільфо зовсім.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Enot123h сказал:

200к то херня, от в мене як майже до мільйона підішло, то точно одне за одним почало вилазити, навіть пластик розсипатися став. Віддав за 600 баксів, та видохнув, взяв 195к, обслужив та кайфую.

По темі, собі 16А розетку встановив біля машини, вікористовую для теплової гармати у салоні зранку та перспективно для передпускового підігрівача (купив, але зараз ставити холодно а гараж забит хламом).

Я люблю щоб воно катилося ))) дружина з мене стібеться як я їду і коментуб де шо стучить, мене то бісить ))

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, Enot123h сказал:

200к то херня, от в мене як майже до мільйона підішло, то точно одне за одним почало вилазити, навіть пластик розсипатися став. Віддав за 600 баксів, та видохнув, взяв 195к, обслужив та кайфую.

По темі, собі 16А розетку встановив біля машини, вікористовую для теплової гармати у салоні зранку та перспективно для передпускового підігрівача (купив, але зараз ставити холодно а гараж забит хламом).

Можу вам продати чудову машину пробіг біля 200, корабель, ще походить огого! 3.6літри v6 дуже кайфово їде )

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, Vikctor сказав:

Офігіли від змін в можливостях електричок, які відбулися за останні 2-3 рокі.

Коли повертались додому, з Вроцлаву  виїхали о 10-й ранку, а під воротами будинку були о 12-й годині наступного дня. Було б скоріше, але на кордоні простояли 5 годин та, приблизно біля 3 годин витратили на зарядку та зустріч і теревені зі знайомим, якому залишали ключі від будинку. І це ми не дуже поспішали.

Про обслуговування та доїхати в якусь далечінь скажу тільки те, що в чоловіка викликало здивування, коли розповідала, що почула в темі.  В нас Тесла не перший і, навіть, не другий рік, якби щось не влаштувало, поміняли б. Поки є тверде переконання, якщо буде бажання змінити електричку, то знов на електричку. Цікаво буде почути standov  та ваші думки , коли почнете їздити на електричках. Чи зміниться погляд, коли опинитесь самі за кермом.

13 годин тому, standov сказав:

мова про то що нема для вас різниці заряджати машину напряму від сес чи від мережі при підключеному зеленому тарифі, що вчергове показує абсурдність зеленого тарифу в існуючому вигляді.

Повернусь до розмови. Тільки про свої міркування. Подивилась рахунки за електроенергію та акти виплат по ЗТ. Порівняла з тим, що було до встановлення СЕС. Якщо  не починати з "родзинки" форуму про економічну доцільність, тому що в моєму випадку, річ була, виключно, про комфорт та незалежність від довбодятлів, що серед літа на тиждень залишили ( не тільки мене) без світла, для мене  ЗТ не виглядає абсурдним. В моєму випадку СЕС була обов'язковою, ЗТ був не обов'язковим, але став приємним бонусом, який дозволяє  компенсувати  витрати на опалення (електрокотел), дрова і якісь дрібнички, та в ланцюжку з нічним тарифом зменшує рахунки на споживання електрики. Для господарства, що обслуговується виключно електрикою + електричка, наявність ЗТ з тими умовами, що в моєму договорі, ЗТ має сенс і в такому вигляді.

Не знаю, чи запрацював Net Billing для нових користувачів, бо для старих діють тільки умови договору, змінити які неможливо, але, якщо Net Billing запрацює для всіх власників СЕС, мене це буде влаштовувати теж.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, allanek сказал:

В нас Тесла не перший і, навіть, не другий рік, якби щось не влаштувало, поміняли б. Поки є тверде переконання, якщо буде бажання змінити електричку, то знов на електричку.

а мене їх вже три. МY+ліф старий та новий

В дворі стоїть дві і бензинка ще на вулиці, вийдеш так а тобі лиш бензинку залишили.... От так завжди, купиш собі, а їздять хто перший встав.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, allanek сказал:

 Цікаво буде почути standov  та ваші думки , коли почнете їздити на електричках. Чи зміниться погляд, коли опинитесь самі за кермом.
 

Та не буде поганих вражень, бо я вже досить начитався/надивився стосовно особливостей міттєвой реакції на педаль газу та інших дрібниць. Гарне головне світло, пам'ять сидінь, камери 360 та парктроніки навряд погіршать відчуття водія та й пасажирів. Дружина лякається великих габаритів відносно звичних для неї та незліченної кількості нових кнопок (як фізичних так й тачскрін), а я впевнений що швидко звикне.

Десь через тиждень така само автівка приїде до товарища (випадково з'ясували що замовили однакові автівки - чудово що різних кольорів) й буде час попрактикуватись за кермом. Його будинок на сусідній вулиці.

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, ozor сказал:

Так а що ж в решті решт замовили?

щит? я ще не замовив бо шось машина десь застрягла в швеції тож особливо не поспішаю, але в планах поставити в щит на стовпі ДА трифазний електронний (бо жаба), а біля машини в щит 2 розетки і 2 РН (на різні фази). Потім коли буду робити навіс то перероблю на стаціонарну зарядку і 1 розетку

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, allanek сказал:

Цікаво буде почути standov  та ваші думки , коли почнете їздити на електричках. Чи зміниться погляд, коли опинитесь самі за кермом.

я не дуже уявляю що має статися, це машина під конкретні задачі, сценаріїв коли вона б їх не виконала (ну окрем кейсу - здохла) я уявити не можу, я не планую користуватися публічниіми чарджерами, не планую не ній їхати кудись далі ніж 1 заряд туди/сюди. Шо може піти не так?)

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Соррі, трохи не точно сформулював запит.

Цікавив не щит, а які моделі електромобілів замовили конструктори розеток?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, ozor сказал:

Соррі, трохи не точно сформулював запит.

Цікавив не щит, а які моделі електромобілів замовили конструктори розеток?

я замовив під пригон гольф не "битий не крашений" 16го року з пробігом 110 і soh десь 85-90%(у гольфа soh точний подивитися нереально) майже в топі (завжди купую машини в жирних комплектаціях)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 минут назад, standov сказал:

я не дуже уявляю що має статися, це машина під конкретні задачі, сценаріїв коли вона б їх не виконала ...я уявити не можу

то поки ви не спробували тих смаколиків, що дає електричка - гарне головне світло, пам'ять сидінь, камери 360 та парктроніки. мєчта!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, Фрай сказал:

то поки ви не спробували тих смаколиків, що дає електричка - гарне головне світло, пам'ять сидінь, камери 360 та парктроніки. мєчта!

В гольфах пам'яті сидінь немає, камер 360 теж, а все інше в мене і в вдс є ) бо я ніколи не купую барабани 

Змінено користувачем standov
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, standov сказал:

В гольфах пам'яті сидінь немає, камер 360 теж, а все інше в мене і в вдс є ) бо я ніколи не купую барабани 

А моя і посадить за руля, і висадить, і навіть де запаркована скаже + можна ще навколо підгледіти)))

Screenshot_20240106-222418_Tesla.thumb.jpg.cac31c6597be36c551a2818e77930f0e.jpg

Змінено користувачем Dalet
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 минут назад, Dalet сказал:

А моя і посадить за руля, і висадить, і навіть де запаркована скаже + можна ще навколо підгледіти)))

а каву і мі..? 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...