Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Електромобілі-2.

irina1969

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, vadimv сказал:

З технологією V2H чи хоча б V2L.

Це дуже класна штука. Тепловий насос теж мастхев в нашому кліматі. Рейндж мінімум 300 ( навіть з урахуванням того, що авто буде бігати навколо хати). Якщо це буде єдине аато в сімʼї, то 500+. Виробник, з апгрейдами прошивки якого не буде проблем в перспективі ( тут китайське вийшло з чату). Масовість авто буде запорукою того, що коли вмре рідна, знайдете щось з афтермаркету, або рідну секонд хенд. Ну і з огляду на масу електрокарів, я б все таки радив повноприводне, якщо ми про повнорозмірне авто, не гольф/болт. І ще, гараж змінить статус з рудиментарного органу на один з найважливіших, оскільки в холодну пору року, на відміну від двз, електромотор не генеруватиме тепла під час своєї роботи, і короткі поїздки заженуть середню витрату кВт з приємних 20-ти до 50-ти.

Змінено користувачем Gonchik
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
14 часов назад, Made in USSR сказал:

вот есть мнение не только дам из этого форума......

 

Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. 
Думаю, что её мнением можно пренебречь. 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, УмникХреновъ сказав:

Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. 
Думаю, что её мнением можно пренебречь. 

Половина проблем современного мира состоит в том, что половина населения пренебрегает мнением второй половины. )

А вторая половина проблем из-за того, какое мнение у первой половины. ))

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, vadimv сказал:

Половина проблем современного мира состоит в том, что половина населения пренебрегает мнением второй половины. )

А вторая половина проблем из-за того, какое мнение у первой половины. ))

Тут немножко другое. 
Тут «прекрасная половина населения» раздувает из мухи слона и выдает собственный инфантилизм за проблему электричек. 
Человек, освоивший Тик Ток и не освоивший приложение для электричек, в котором видно свободные зарядки и порты выглядит странно. 
Очень странно в современном мире два часа искать зарядку для авто. Да и электромобиль видимо был не такой уж и плохой, раз дотерпел. 

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прошгрес не стоїть на місці )

Американська компанія Amprius Technologies представила нову батарею для електромобілів, яка оснащена кремнієвим анодом і може досягати 90-відсоткового рівня заряду за 15 хвилин.

Про це повідомляє Interesting Engineering.

Нові акумуляторні блоки зразка А мають високу питому енергію 360 Вт-год/кг і щільність потужності 1200 Вт/кг. Вони здатні працювати за температур від -30°C до 55°C і забезпечувати набагато більший запас ходу, ніж сучасні батареї електромобілів.

Повідомляється, що ці акумулятори можуть досягати 80-відсоткового стану заряду менш ніж за шість хвилин і 90-відсоткового заряду за 15 хвилин. Компанія також працює над досягненням 1000 циклів для своїх батарей, допомагаючи збільшити термін їхньої служби.

За даними видання, батарея Amprius А використовує літій-іонні елементи, але з невеликою особливістю. Замість графіту на аноді компанія використовує кремній, який забезпечує 10-кратну енергомісткість і набагато кращий життєвий цикл.

У компанії зазначають, що анод містить не суцільний стрижень, а кремній, розміщений у шаблоні нанопроволоки з достатньою відстанню між ними. Це сприяє розширенню об'єму та більш легким і прямим шляхам для переміщення електронів та іонів, що забезпечує вищу швидкість зарядки.


pravdatutnews.com/tehnologiyi/2024/11/07/50329-predstavleno-novu-batareyu-dlya-elektromobiliv-yaka-dosyagaye-90

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

05.11.2024 в 10:51, УмникХреновъ сказав:

 

Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. 
Думаю, что её мнением можно пренебречь. 

Я, чомусь, ваш нік і пост, декілька разів по колу читати почав. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.11.2024 в 10:45, УмникХреновъ сказал:

Тут немножко другое. 
Тут «прекрасная половина населения» раздувает из мухи слона и выдает собственный инфантилизм за проблему электричек. 
Человек, освоивший Тик Ток и не освоивший приложение для электричек, в котором видно свободные зарядки и порты выглядит странно. 
Очень странно в современном мире два часа искать зарядку для авто. Да и электромобиль видимо был не такой уж и плохой, раз дотерпел. 

Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Gonchik сказал:

Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) 

Приятель пару недель назад катнул Германия-Турция-Германия на Тесле. 7000 км. 
Поделился с вами таким же бестолковым фактом. Что сказать то хотели?

  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, УмникХреновъ сказал:

Приятель пару недель назад катнул Германия-Турция-Германия на Тесле. 7000 км. 
Поделился с вами таким же бестолковым фактом. Что сказать то хотели?

Що Ваш нік прекрасно гармоніює зі стилем спілкування. 

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, Gonchik сказав:

Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) 

З Києва до Польщі проїхали , приблизно, таку саму відстань електричкою. Зарядок повно по маршруту, в обох країнах. Навіть можна не складати маршрут, прив'язаний до їх  розташування та не нервувати, що треба зарядитись. Зупинки все одно потрібні. То півгодини часу як раз  попити гарячий чай-каву та піти до туалетної кімнати. Але в нас давно нема ДВЗ,  забуті відчуття, тож порівняти нема з чим, але  в подорожі електричкою на великі відстані не відчула дискомфорту чи роздратування. Єдиний дискомфорт, впродовж 7 годин, це спілкування з нашою митницею.

Це флуд в темі, але розкажу. Бо подорожувати червоним коридором нашої митниці, це квест, який може забрати часу більше, ніж сама подорож. Дивлячись на те,  на що здатні люди в гонитві за бажанням отримати хабаря, навіть роздратування не було, тільки втома, бо роблять вони це недоумкувато. Кілька годин обробляти "клієнта" і на виході в їх кишенях не забрязкало нічим.

Єдиний кошмар в дорозі, це наша митниця. Не польська, яка залишила гарне враження, а наша. Як були зграєю гієн, так і залишились. Війна не змінила цей прошарок. Навпаки, враження, що для них настала "золота" ера. В буквальному сенсі. Як тільки вони почули, що потрібно подати декларацію, протримали нас 7 годин!!! Чого вони тільки не робили :pozor:- спочатку 2 години ми просто чекали і до нас ніхто не підходив. Я так розумію, що таку дію вони вважають психологічним тиском. Ідіоти 🤣Потім зайнялись заповненням декларації і почались питання від "хто мене так гарно підготував, що я знаю відповіді на всі їх питання?" до "скажіть правду, крім декларації ви і інше щось вивозите?". Потім загнали автівку в бокс і перерили все. Коли зрозуміли, що нічого їм не відвалиться та нема що шукати, почали виправдовуватись, що то не вони, то керівництво наказало😂. Але вивантажувати речі, а потім скласти все назад, це ще година квесту була. Згадую початок березня 2022 року, та сама митниця - перевірили документи і все. На проходження обох пунктів затратили 20 хвилин.

Що сказати..." люди, як люди" (с)(((

  • Лайк 2
  • Сумно 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13.10.2024 в 14:30, Gonchik сказав:

Це дуже класна штука. Тепловий насос теж мастхев в нашому кліматі. Рейндж мінімум 300 ( навіть з урахуванням того, що авто буде бігати навколо хати). Якщо це буде єдине аато в сімʼї, то 500+. Виробник, з апгрейдами прошивки якого не буде проблем в перспективі ( тут китайське вийшло з чату). Масовість авто буде запорукою того, що коли вмре рідна, знайдете щось з афтермаркету, або рідну секонд хенд. Ну і з огляду на масу електрокарів, я б все таки радив повноприводне, якщо ми про повнорозмірне авто, не гольф/болт. І ще, гараж змінить статус з рудиментарного органу на один з найважливіших, оскільки в холодну пору року, на відміну від двз, електромотор не генеруватиме тепла під час своєї роботи, і короткі поїздки заженуть середню витрату кВт з приємних 20-ти до 50-ти.

так, а не китайські і масові - це які ? volvo, nissan leaf і hyundai kona ? все? а ще mercedes як крило літака... і які з них проїдуть 500+ ? або хоча б 300+ зараз в холодну пору?

і ще зайшов якось в салон вольво і послухав їх нову тему з підписками, ви мене вибачте, але і так з усіх боків бомбардують непотрібною інфою та тарифами не пойми за що, а тут ще на авто підписка. буду я краще пока по старинці їздити... 

Змінено користувачем kruchenik
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, kruchenik сказал:

так, а не китайські і масові - це які ? volvo, nissan leaf і hyundai kona ? все? а ще mercedes як крило літака... і які з них проїдуть 500+ ? або хоча б 300+ зараз в холодну пору?

і ще зайшов якось в салон вольво і послухав їх нову тему з підписками, ви мене вибачте, але і так з усіх боків бомбардують непотрібною інфою та тарифами не пойми за що, а тут ще на авто підписка. буду я краще пока по старинці їздити... 

Повністю солідарний. Маю намір «доношувати» те що є ще хоча б пару років. А далі буде видно.

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Два тижні тому супруга їхала Дрогобич - Васильків, авто Кіа Ніро 64квт. Стартувала коли 0 градусів було зранку, виїхала в обід при 70% батареї, приїхала біля 21-00 ... сама прикинула, що в таку пору року на Джетті приїхала би на півгодини-годину раніше, не суттєво... по дорозі в Бродах зупинились на ОККО поїсти, в туалет, розім"ятися, я їх дистанційно підключив до Токко CCS 2 120кв ( авто бере до 80квт), через 40 хв дзвонив, підганяв що авто вже перевалило за 80%, швидкість зарядки впала, нема сенсу стояти, а вони ще хвилин 10 по туалетах бігали 😀... потім попросилися після Рівне десь кави попити і знов в туалет, підібрав знов вільне CCS на окко ( благо їх по 2-3 шт на кожній великій заправці + пару більш повільних Type 2), вони знов хвилин 30-40 потусувалися по своїх справах і вже без зупинок до дому... за кермом електрички була в перший раз, спочатку ніжки трусилися, зараз вже в Румунію збирається після нг  🙂

Приїхала десь на 8% зарядки, 45км прогнозуємого + режим черепаха. Поставив на повільну від домашньої розетки, після виходу на 100% показало запас 451км при такій температурі та манері їзди. 

Затрати десь 50кв по 2,16грн вдома = 108грн та пару швидкісних по 17грн за квт, одна на 400 с копійками, друга на 300. Все разом десь 850грн за 650км пробігу...

 

  • Лайк 4
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сильно складно, моя вчора сама привезла каністру 20л бензину (десь знайшла по 40грн), сама всі колеса підкачує, у Карпати їздить куками-тревел, бо за рулем не вип'єш, я буває тільки ворота після неї зачиняю, бо автоматику ще не купив :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Игорь Long сказал:

Затрати десь 50кв по 2,16грн вдома = 108грн та пару швидкісних по 17грн за квт, одна на 400 с копійками, друга на 300. Все разом десь 850грн за 650км пробігу...

 

17 грн за 1 квт это уже прям больно.. если постоянно только на таких заряжаться. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, MrBeen сказал:

17 грн за 1 квт это уже прям больно.. если постоянно только на таких заряжаться. 

Если гонять на дальняки и заряжаться на ускоренных зарядках  , то разница с каким-нибудь дизельным пассатом с расходом до 5л дт будет минимальная, если переходить на медленные 22квтные зарядки по 12грн - будешь терять во времени существенно.

Я выбрал себе свой оптимальный вариант авто, чтобы даже зимой было ок мотнуться на 200-250км в одну сторону.... а если город и окрестности, то вообще супер. Сегодня скакнул с села в Киев, немного по городу и в обратную, выехал показывало запас 391км ( батарею держу на 80-90% зарядки), приехал 271км, сразу поставил в гараже на ночную подзарядку. Комп показал расход 16,8квт/ 100км ( ездил груженный в обе стороны, на трассе до 120км, в среднем 90-95км) х 120км и на 2,16грн/квт = 43,5грн. Такая же поездка на моем Санта Фе 3,3л ( скорость и комфорт ничем не отличается) обходится по минималке 12л х 120км и на 55грн/л = 792грн.... как бы есть разница, причём это без учёта ТО на ДВС 😀

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в электричке надо считать экономику не только по стоимости энергии для заряда , само авто сильно падает в цене ( быстрее чем двс )  . 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Made in USSR сказал:

в электричке надо считать экономику не только по стоимости энергии для заряда , само авто сильно падает в цене ( быстрее чем двс )  . 

В электричке главное - батарея, а точнее её деградация, именно на это надо обращать внимание при выборе авто.

По падению цены: на електрички изначально были заоблачные цены, а теперь они почти уже приземлились до уровня ДВСных, далее сильно некуда падать...

Давайте рассмотрим пример: если цена на хюндай Ионик седан будет дешевле чем цена подобной ему Елантры двс, или даже одинаковая, то что выберет народ? Елантра с 1,6л на ручке у нас кушала 8л в городе = 440грн/ 100км, ионик у людей кушает 16квт = 33грн/100км. Десятилетнюю елантру мы продали в прошлом году за 9,5к, 5-6ти летний Ионик с сохом под 100 % и запасом хода за 200км сейчас можно пригнать от 12,5к и выше. Разница 3к - это то, что отобъётся за 30тыс км, у немалой части людей годовой пробег, далее чистая прибыль... куда ещё глобально падать в цене ионику? А если ещё влупят растаможку на электрички + 5% пенсионного и 1,5% военного при постановке на учёт, то цена только взлетит... а государственный бюджет пуст, такое вполне возможно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

при равных плюс минус условиях предпочту надежный авто на бензине или газу ,особенно с ноября по май. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Made in USSR сказал:

при равных плюс минус условиях предпочту надежный авто на бензине или газу ,особенно с ноября по май. 

Т.е. финансовые затраты на 1км поездки при одинаковом комфорте для вас не важны? Вполне допускаю, но думаю что таких как вы меньшинство.

По поводу надёжности: где вероятность чему-нибудь сломаться выше, агрегату с несколькими сотнями составляющих или с десятком? Через мои руки за 40 лет прошло несколько десятков авто различнейших марок, двигателей, пробегов и т.д., имею понятие надёжности авто с ДВС...

Я не фанатик електричек, стоит Санта Фе для альтернативы, но первые впечатления по експлуатации Ниро плавно развеивают мои первоначальные опасения 🙂

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Игорь Long сказав:

Т.е. финансовые затраты на 1км поездки при одинаковом комфорте для вас не важны?

 Э... а можно вопрос? Финансовые затраты вы считаете с учетом покупки второй машины после Санта Фе или вместо? )

1 годину тому, Игорь Long сказав:

Вполне допускаю, но думаю что таких как вы меньшинство.

Не будем даже брать вопрос важности выживания во время войны и блекаутов. Возьму свою ситуацию: на днях нужно было быстро смотаться в Севилью (157 км в одну сторону, 314 в обе). Если ехать с максимально разрешенной скоростью 120 - полного заряда не хватит. Т.е. надо где-то в Севилье искать зарядку и ждать, пока оно зарядится. И зачем мне это, если мне нужно туда и обратно без стояния непонятно где и ожидания.

1 годину тому, Игорь Long сказав:

По поводу надёжности: где вероятность чему-нибудь сломаться выше

Вероятность сломаться всегда выше там, где первое поколение до рестайла, и всегда ниже там, где второе (третье, четвертое и т.п.) поколение после рестайла. В IT всегда было правило - никогда не ставь винду без второго сервиспака.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vadimv сказал:

 Э... а можно вопрос? Финансовые затраты вы считаете с учетом покупки второй машины после Санта Фе или вместо? )

Не будем даже брать вопрос важности выживания во время войны и блекаутов. Возьму свою ситуацию: на днях нужно было быстро смотаться в Севилью (157 км в одну сторону, 314 в обе). Если ехать с максимально разрешенной скоростью 120 - полного заряда не хватит. Т.е. надо где-то в Севилье искать зарядку и ждать, пока оно зарядится. И зачем мне это, если мне нужно туда и обратно без стояния непонятно где и ожидания.

Вероятность сломаться всегда выше там, где первое поколение до рестайла, и всегда ниже там, где второе (третье, четвертое и т.п.) поколение после рестайла. В IT всегда было правило - никогда не ставь винду без второго сервиспака.

 

 

Добрый день древнему противнику електричек, ничего не меняется в этом мире 🙂

Електричка заменила супруге Джетту и заодно будет мне тоже поджопником для выездов на 100 - 200км, для этого и подбиралась модель с полным набором опций и удобства в салоне при моём росте 1,94м... пусть это и вышло немного дороже. У нас десятки лет у каждого своя машина, так что понятия первая или вместо не существует.

Про выживание в блэкауты думаю я вам больше расскажу, т.к. я с первого дня войны из Василькова никуда не выезжал и прошёл все ситуации, которые бывали... поверьте, всё было взвешено перед покупкой.

По поводу Севильи и дальняка опять же на примере маршрута жены из Дрогобыча в Васильков: стоимость проезда на електричке обошлась в 850грн, на Джетте 8л на 650км и по 55грн/л талоны Окко = 2860грн. Итого лишний час попить кофе в дороге оценивается в 2000грн. економии.. я понимаю, что программистам из Севильи это видимо не деньги, но и мы тут, а не там... про вложенные суммы 🤨 в Джетту для поддержания в отличном состоянии даже при пробеге 87тыс я пока промолчу, посмотрю как будет вести себя Киа.

По поводу поколений и рестайлов: с 90х годов наблюдал на примере брата, любителя мерседесов, как эта марка от неубиваемого "чемодана" докатилась до нынешних моделей, у которых на 30тыс летит топливный, на 90 гудит коробка и пр.... а "вечные" Гольфы первых поколений напомнить? Сделали "удачный"рестайл и наконец-то запчасти начали продаваться как горячие пирожки... здесь нет прямой зависимости, как вы написали.

Вадим, вам же не раз советовали - купите, возьмите в аренду или др, но хоть как-то лично поексплуатируйте какой-то нормальный промежуток времени електричку... я считаю это лучший метод, чтобы потом рассказывать о её плюсах и минусах.🙂

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...