Gonchik Опубліковано: 13 жовтня 2024 Поділитись Опубліковано: 13 жовтня 2024 (змінено) 1 час назад, vadimv сказал: З технологією V2H чи хоча б V2L. Це дуже класна штука. Тепловий насос теж мастхев в нашому кліматі. Рейндж мінімум 300 ( навіть з урахуванням того, що авто буде бігати навколо хати). Якщо це буде єдине аато в сімʼї, то 500+. Виробник, з апгрейдами прошивки якого не буде проблем в перспективі ( тут китайське вийшло з чату). Масовість авто буде запорукою того, що коли вмре рідна, знайдете щось з афтермаркету, або рідну секонд хенд. Ну і з огляду на масу електрокарів, я б все таки радив повноприводне, якщо ми про повнорозмірне авто, не гольф/болт. І ще, гараж змінить статус з рудиментарного органу на один з найважливіших, оскільки в холодну пору року, на відміну від двз, електромотор не генеруватиме тепла під час своєї роботи, і короткі поїздки заженуть середню витрату кВт з приємних 20-ти до 50-ти. Змінено 13 жовтня 2024 користувачем Gonchik 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 4 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 4 листопада 2024 вот есть мнение не только дам из этого форума...... мнение.mp4 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
УмникХреновъ Опубліковано: 5 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 5 листопада 2024 14 часов назад, Made in USSR сказал: вот есть мнение не только дам из этого форума...... Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. Думаю, что её мнением можно пренебречь. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 5 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 5 листопада 2024 (змінено) 39 хвилин тому, УмникХреновъ сказав: Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. Думаю, что её мнением можно пренебречь. Половина проблем современного мира состоит в том, что половина населения пренебрегает мнением второй половины. ) А вторая половина проблем из-за того, какое мнение у первой половины. )) Змінено 5 листопада 2024 користувачем vadimv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
УмникХреновъ Опубліковано: 5 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 5 листопада 2024 9 минут назад, vadimv сказал: Половина проблем современного мира состоит в том, что половина населения пренебрегает мнением второй половины. ) А вторая половина проблем из-за того, какое мнение у первой половины. )) Тут немножко другое. Тут «прекрасная половина населения» раздувает из мухи слона и выдает собственный инфантилизм за проблему электричек. Человек, освоивший Тик Ток и не освоивший приложение для электричек, в котором видно свободные зарядки и порты выглядит странно. Очень странно в современном мире два часа искать зарядку для авто. Да и электромобиль видимо был не такой уж и плохой, раз дотерпел. 1 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 7 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 7 листопада 2024 Прошгрес не стоїть на місці ) Американська компанія Amprius Technologies представила нову батарею для електромобілів, яка оснащена кремнієвим анодом і може досягати 90-відсоткового рівня заряду за 15 хвилин. Про це повідомляє Interesting Engineering. Нові акумуляторні блоки зразка А мають високу питому енергію 360 Вт-год/кг і щільність потужності 1200 Вт/кг. Вони здатні працювати за температур від -30°C до 55°C і забезпечувати набагато більший запас ходу, ніж сучасні батареї електромобілів. Повідомляється, що ці акумулятори можуть досягати 80-відсоткового стану заряду менш ніж за шість хвилин і 90-відсоткового заряду за 15 хвилин. Компанія також працює над досягненням 1000 циклів для своїх батарей, допомагаючи збільшити термін їхньої служби. За даними видання, батарея Amprius А використовує літій-іонні елементи, але з невеликою особливістю. Замість графіту на аноді компанія використовує кремній, який забезпечує 10-кратну енергомісткість і набагато кращий життєвий цикл. У компанії зазначають, що анод містить не суцільний стрижень, а кремній, розміщений у шаблоні нанопроволоки з достатньою відстанню між ними. Це сприяє розширенню об'єму та більш легким і прямим шляхам для переміщення електронів та іонів, що забезпечує вищу швидкість зарядки. pravdatutnews.com/tehnologiyi/2024/11/07/50329-predstavleno-novu-batareyu-dlya-elektromobiliv-yaka-dosyagaye-90 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 8 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 8 листопада 2024 я думав шо воно попливе 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 8 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 8 листопада 2024 а нє, плаває 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozor Опубліковано: 8 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 8 листопада 2024 05.11.2024 в 10:51, УмникХреновъ сказав: Похоже у дамы напрочь отсутствует скилл планирования и не прокачена рациональность. Думаю, что её мнением можно пренебречь. Я, чомусь, ваш нік і пост, декілька разів по колу читати почав. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 9 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 9 листопада 2024 В 05.11.2024 в 10:45, УмникХреновъ сказал: Тут немножко другое. Тут «прекрасная половина населения» раздувает из мухи слона и выдает собственный инфантилизм за проблему электричек. Человек, освоивший Тик Ток и не освоивший приложение для электричек, в котором видно свободные зарядки и порты выглядит странно. Очень странно в современном мире два часа искать зарядку для авто. Да и электромобиль видимо был не такой уж и плохой, раз дотерпел. Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
УмникХреновъ Опубліковано: 9 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 9 листопада 2024 1 час назад, Gonchik сказал: Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) Приятель пару недель назад катнул Германия-Турция-Германия на Тесле. 7000 км. Поделился с вами таким же бестолковым фактом. Что сказать то хотели? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 9 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 9 листопада 2024 49 минут назад, УмникХреновъ сказал: Приятель пару недель назад катнул Германия-Турция-Германия на Тесле. 7000 км. Поделился с вами таким же бестолковым фактом. Что сказать то хотели? Що Ваш нік прекрасно гармоніює зі стилем спілкування. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 10 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 10 листопада 2024 13 годин тому, Gonchik сказав: Вчора катнув 1300 км через 4 країни за 11 годин. Їхали з дружиною і говорили, як би це виглядало на електричці (якщо що, вона у мене теж є). Зарядки, порты))) З Києва до Польщі проїхали , приблизно, таку саму відстань електричкою. Зарядок повно по маршруту, в обох країнах. Навіть можна не складати маршрут, прив'язаний до їх розташування та не нервувати, що треба зарядитись. Зупинки все одно потрібні. То півгодини часу як раз попити гарячий чай-каву та піти до туалетної кімнати. Але в нас давно нема ДВЗ, забуті відчуття, тож порівняти нема з чим, але в подорожі електричкою на великі відстані не відчула дискомфорту чи роздратування. Єдиний дискомфорт, впродовж 7 годин, це спілкування з нашою митницею. Це флуд в темі, але розкажу. Бо подорожувати червоним коридором нашої митниці, це квест, який може забрати часу більше, ніж сама подорож. Дивлячись на те, на що здатні люди в гонитві за бажанням отримати хабаря, навіть роздратування не було, тільки втома, бо роблять вони це недоумкувато. Кілька годин обробляти "клієнта" і на виході в їх кишенях не забрязкало нічим. Єдиний кошмар в дорозі, це наша митниця. Не польська, яка залишила гарне враження, а наша. Як були зграєю гієн, так і залишились. Війна не змінила цей прошарок. Навпаки, враження, що для них настала "золота" ера. В буквальному сенсі. Як тільки вони почули, що потрібно подати декларацію, протримали нас 7 годин!!! Чого вони тільки не робили - спочатку 2 години ми просто чекали і до нас ніхто не підходив. Я так розумію, що таку дію вони вважають психологічним тиском. Ідіоти 🤣Потім зайнялись заповненням декларації і почались питання від "хто мене так гарно підготував, що я знаю відповіді на всі їх питання?" до "скажіть правду, крім декларації ви і інше щось вивозите?". Потім загнали автівку в бокс і перерили все. Коли зрозуміли, що нічого їм не відвалиться та нема що шукати, почали виправдовуватись, що то не вони, то керівництво наказало😂. Але вивантажувати речі, а потім скласти все назад, це ще година квесту була. Згадую початок березня 2022 року, та сама митниця - перевірили документи і все. На проходження обох пунктів затратили 20 хвилин. Що сказати..." люди, як люди" (с)((( 2 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
kruchenik Опубліковано: 15 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2024 (змінено) 13.10.2024 в 14:30, Gonchik сказав: Це дуже класна штука. Тепловий насос теж мастхев в нашому кліматі. Рейндж мінімум 300 ( навіть з урахуванням того, що авто буде бігати навколо хати). Якщо це буде єдине аато в сімʼї, то 500+. Виробник, з апгрейдами прошивки якого не буде проблем в перспективі ( тут китайське вийшло з чату). Масовість авто буде запорукою того, що коли вмре рідна, знайдете щось з афтермаркету, або рідну секонд хенд. Ну і з огляду на масу електрокарів, я б все таки радив повноприводне, якщо ми про повнорозмірне авто, не гольф/болт. І ще, гараж змінить статус з рудиментарного органу на один з найважливіших, оскільки в холодну пору року, на відміну від двз, електромотор не генеруватиме тепла під час своєї роботи, і короткі поїздки заженуть середню витрату кВт з приємних 20-ти до 50-ти. так, а не китайські і масові - це які ? volvo, nissan leaf і hyundai kona ? все? а ще mercedes як крило літака... і які з них проїдуть 500+ ? або хоча б 300+ зараз в холодну пору? і ще зайшов якось в салон вольво і послухав їх нову тему з підписками, ви мене вибачте, але і так з усіх боків бомбардують непотрібною інфою та тарифами не пойми за що, а тут ще на авто підписка. буду я краще пока по старинці їздити... Змінено 15 листопада 2024 користувачем kruchenik Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 15 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2024 17 минут назад, kruchenik сказал: так, а не китайські і масові - це які ? volvo, nissan leaf і hyundai kona ? все? а ще mercedes як крило літака... і які з них проїдуть 500+ ? або хоча б 300+ зараз в холодну пору? і ще зайшов якось в салон вольво і послухав їх нову тему з підписками, ви мене вибачте, але і так з усіх боків бомбардують непотрібною інфою та тарифами не пойми за що, а тут ще на авто підписка. буду я краще пока по старинці їздити... Повністю солідарний. Маю намір «доношувати» те що є ще хоча б пару років. А далі буде видно. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 17 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 17 листопада 2024 Два тижні тому супруга їхала Дрогобич - Васильків, авто Кіа Ніро 64квт. Стартувала коли 0 градусів було зранку, виїхала в обід при 70% батареї, приїхала біля 21-00 ... сама прикинула, що в таку пору року на Джетті приїхала би на півгодини-годину раніше, не суттєво... по дорозі в Бродах зупинились на ОККО поїсти, в туалет, розім"ятися, я їх дистанційно підключив до Токко CCS 2 120кв ( авто бере до 80квт), через 40 хв дзвонив, підганяв що авто вже перевалило за 80%, швидкість зарядки впала, нема сенсу стояти, а вони ще хвилин 10 по туалетах бігали 😀... потім попросилися після Рівне десь кави попити і знов в туалет, підібрав знов вільне CCS на окко ( благо їх по 2-3 шт на кожній великій заправці + пару більш повільних Type 2), вони знов хвилин 30-40 потусувалися по своїх справах і вже без зупинок до дому... за кермом електрички була в перший раз, спочатку ніжки трусилися, зараз вже в Румунію збирається після нг 🙂 Приїхала десь на 8% зарядки, 45км прогнозуємого + режим черепаха. Поставив на повільну від домашньої розетки, після виходу на 100% показало запас 451км при такій температурі та манері їзди. Затрати десь 50кв по 2,16грн вдома = 108грн та пару швидкісних по 17грн за квт, одна на 400 с копійками, друга на 300. Все разом десь 850грн за 650км пробігу... 4 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 17 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 17 листопада 2024 Сильно складно, моя вчора сама привезла каністру 20л бензину (десь знайшла по 40грн), сама всі колеса підкачує, у Карпати їздить куками-тревел, бо за рулем не вип'єш, я буває тільки ворота після неї зачиняю, бо автоматику ще не купив Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
MrBeen Опубліковано: 18 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2024 18 часов назад, Игорь Long сказал: Затрати десь 50кв по 2,16грн вдома = 108грн та пару швидкісних по 17грн за квт, одна на 400 с копійками, друга на 300. Все разом десь 850грн за 650км пробігу... 17 грн за 1 квт это уже прям больно.. если постоянно только на таких заряжаться. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 18 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2024 35 минут назад, MrBeen сказал: 17 грн за 1 квт это уже прям больно.. если постоянно только на таких заряжаться. Если гонять на дальняки и заряжаться на ускоренных зарядках , то разница с каким-нибудь дизельным пассатом с расходом до 5л дт будет минимальная, если переходить на медленные 22квтные зарядки по 12грн - будешь терять во времени существенно. Я выбрал себе свой оптимальный вариант авто, чтобы даже зимой было ок мотнуться на 200-250км в одну сторону.... а если город и окрестности, то вообще супер. Сегодня скакнул с села в Киев, немного по городу и в обратную, выехал показывало запас 391км ( батарею держу на 80-90% зарядки), приехал 271км, сразу поставил в гараже на ночную подзарядку. Комп показал расход 16,8квт/ 100км ( ездил груженный в обе стороны, на трассе до 120км, в среднем 90-95км) х 120км и на 2,16грн/квт = 43,5грн. Такая же поездка на моем Санта Фе 3,3л ( скорость и комфорт ничем не отличается) обходится по минималке 12л х 120км и на 55грн/л = 792грн.... как бы есть разница, причём это без учёта ТО на ДВС 😀 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 18 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2024 в электричке надо считать экономику не только по стоимости энергии для заряда , само авто сильно падает в цене ( быстрее чем двс ) . 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 18 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2024 1 час назад, Made in USSR сказал: в электричке надо считать экономику не только по стоимости энергии для заряда , само авто сильно падает в цене ( быстрее чем двс ) . В электричке главное - батарея, а точнее её деградация, именно на это надо обращать внимание при выборе авто. По падению цены: на електрички изначально были заоблачные цены, а теперь они почти уже приземлились до уровня ДВСных, далее сильно некуда падать... Давайте рассмотрим пример: если цена на хюндай Ионик седан будет дешевле чем цена подобной ему Елантры двс, или даже одинаковая, то что выберет народ? Елантра с 1,6л на ручке у нас кушала 8л в городе = 440грн/ 100км, ионик у людей кушает 16квт = 33грн/100км. Десятилетнюю елантру мы продали в прошлом году за 9,5к, 5-6ти летний Ионик с сохом под 100 % и запасом хода за 200км сейчас можно пригнать от 12,5к и выше. Разница 3к - это то, что отобъётся за 30тыс км, у немалой части людей годовой пробег, далее чистая прибыль... куда ещё глобально падать в цене ионику? А если ещё влупят растаможку на электрички + 5% пенсионного и 1,5% военного при постановке на учёт, то цена только взлетит... а государственный бюджет пуст, такое вполне возможно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 18 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 18 листопада 2024 при равных плюс минус условиях предпочту надежный авто на бензине или газу ,особенно с ноября по май. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 19 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2024 7 часов назад, Made in USSR сказал: при равных плюс минус условиях предпочту надежный авто на бензине или газу ,особенно с ноября по май. Т.е. финансовые затраты на 1км поездки при одинаковом комфорте для вас не важны? Вполне допускаю, но думаю что таких как вы меньшинство. По поводу надёжности: где вероятность чему-нибудь сломаться выше, агрегату с несколькими сотнями составляющих или с десятком? Через мои руки за 40 лет прошло несколько десятков авто различнейших марок, двигателей, пробегов и т.д., имею понятие надёжности авто с ДВС... Я не фанатик електричек, стоит Санта Фе для альтернативы, но первые впечатления по експлуатации Ниро плавно развеивают мои первоначальные опасения 🙂 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 19 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2024 1 годину тому, Игорь Long сказав: Т.е. финансовые затраты на 1км поездки при одинаковом комфорте для вас не важны? Э... а можно вопрос? Финансовые затраты вы считаете с учетом покупки второй машины после Санта Фе или вместо? ) 1 годину тому, Игорь Long сказав: Вполне допускаю, но думаю что таких как вы меньшинство. Не будем даже брать вопрос важности выживания во время войны и блекаутов. Возьму свою ситуацию: на днях нужно было быстро смотаться в Севилью (157 км в одну сторону, 314 в обе). Если ехать с максимально разрешенной скоростью 120 - полного заряда не хватит. Т.е. надо где-то в Севилье искать зарядку и ждать, пока оно зарядится. И зачем мне это, если мне нужно туда и обратно без стояния непонятно где и ожидания. 1 годину тому, Игорь Long сказав: По поводу надёжности: где вероятность чему-нибудь сломаться выше Вероятность сломаться всегда выше там, где первое поколение до рестайла, и всегда ниже там, где второе (третье, четвертое и т.п.) поколение после рестайла. В IT всегда было правило - никогда не ставь винду без второго сервиспака. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь Long Опубліковано: 19 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2024 1 час назад, vadimv сказал: Э... а можно вопрос? Финансовые затраты вы считаете с учетом покупки второй машины после Санта Фе или вместо? ) Не будем даже брать вопрос важности выживания во время войны и блекаутов. Возьму свою ситуацию: на днях нужно было быстро смотаться в Севилью (157 км в одну сторону, 314 в обе). Если ехать с максимально разрешенной скоростью 120 - полного заряда не хватит. Т.е. надо где-то в Севилье искать зарядку и ждать, пока оно зарядится. И зачем мне это, если мне нужно туда и обратно без стояния непонятно где и ожидания. Вероятность сломаться всегда выше там, где первое поколение до рестайла, и всегда ниже там, где второе (третье, четвертое и т.п.) поколение после рестайла. В IT всегда было правило - никогда не ставь винду без второго сервиспака. Добрый день древнему противнику електричек, ничего не меняется в этом мире 🙂 Електричка заменила супруге Джетту и заодно будет мне тоже поджопником для выездов на 100 - 200км, для этого и подбиралась модель с полным набором опций и удобства в салоне при моём росте 1,94м... пусть это и вышло немного дороже. У нас десятки лет у каждого своя машина, так что понятия первая или вместо не существует. Про выживание в блэкауты думаю я вам больше расскажу, т.к. я с первого дня войны из Василькова никуда не выезжал и прошёл все ситуации, которые бывали... поверьте, всё было взвешено перед покупкой. По поводу Севильи и дальняка опять же на примере маршрута жены из Дрогобыча в Васильков: стоимость проезда на електричке обошлась в 850грн, на Джетте 8л на 650км и по 55грн/л талоны Окко = 2860грн. Итого лишний час попить кофе в дороге оценивается в 2000грн. економии.. я понимаю, что программистам из Севильи это видимо не деньги, но и мы тут, а не там... про вложенные суммы 🤨 в Джетту для поддержания в отличном состоянии даже при пробеге 87тыс я пока промолчу, посмотрю как будет вести себя Киа. По поводу поколений и рестайлов: с 90х годов наблюдал на примере брата, любителя мерседесов, как эта марка от неубиваемого "чемодана" докатилась до нынешних моделей, у которых на 30тыс летит топливный, на 90 гудит коробка и пр.... а "вечные" Гольфы первых поколений напомнить? Сделали "удачный"рестайл и наконец-то запчасти начали продаваться как горячие пирожки... здесь нет прямой зависимости, как вы написали. Вадим, вам же не раз советовали - купите, возьмите в аренду или др, но хоть как-то лично поексплуатируйте какой-то нормальный промежуток времени електричку... я считаю это лучший метод, чтобы потом рассказывать о её плюсах и минусах.🙂 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз