Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

В 18.03.2023 в 23:13, Дед Звукарь сказал:

Газовщики против, и они правы: при разнице потенциалов между плитой и газовой трубой - газовый нерж шланг прогорает.

ХАХХА . в свое  время они заставили  В загородном доме поменять все шланги на металлические.

Змінено користувачем Made in USSR
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, Made in USSR сказав:

ХАХХА . в свое  время они заставили  В загородном доме поменять все шланги на металлические.

І що? За нормами перед котлом і плитою має стояти діелектрична муфта. І це важливо, особливо на старих мережах, де магістралі і відводи - металом.

Бо катодний захист ніхто не відключав відміняв. Тобто, навіть не тре якихось роблем з електрикою в домі. "Потанцевал" і так присутній від катодного захисту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Vladdi сказал:

мелкие пукалки, что возят в багажниках, это несколько секунд работы

Полностью согласен, видел как машина горела, а рядом около 10 пукалок валялось. Пятёрочку порошковую вожу в багажнике, только закрепить надо, а то может и в голову при аварии прилететь...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, porterlv сказал:

Користуватись вогнегасником треба вміти.

Це, безумовно, так. Але є кілька "але". Яка тривалість роботи ОП-2 (ВП-2), не підкажете? 5 (П'ЯТЬ) секунд! Це означає, що перед натисканням важеля оператор повинен максимально зосередитись та бути повністю готовим до гасіння, і не тільки бачити перед собою щось незрозуміле, оповите димом, а чітко визначити місце, яке треба обробляти. Інакше це буде просто феєрверк з порошку без будь-якого серйозного зиску. Це ми, на жаль, бачимо в більшості випадків гасіння загорянь на дорогах.

При гасінні на вулиці треба зважити на напрямок вітру, бо хмара порошку очі засліплює добряче. До того ж половина порошку полетить не у вогонь, а на оператора. При гасінні в приміщенні треба підготуватись до того, що порошок створює чималу хмару, яка ускладнить видимість зони горіння і дихати буде ще важче, особливо при задимленні. Є велика імовірність швидкої втрати свідомості, особливо у астматиків та схильних до алергій, тому вкрай бажано, щоб хтось підстраховував на безпечній відстані.

Є ще велика проблема. Як правило, порошкові вогнегасники ніхто не перезаряджає роками, якщо манометр показує тиск в межах норми, всі вважають, шо і через 3 роки все з ним нормально. Але порошок має властивість злежуватись, і при спрацюванні не буде достатнього обсягу, газ вийде, а частина порошку залишиться в балоні. Мало хто кожний рік переосвідчує та перезаряджає ОП.

Зараз маємо таку ситуацію, що навички до швидких та чітких дій потрібні як ніколи. Тому не пошкодуйте старого вогнегасника, потренуйтесь десь у безпечному місці, це дасть досвід, який може спасти життя. Вартість перезарядки того ж ОП-2 в Києві (дозор київ юа) це менше 60 гривень. Заодне буде шанс оновити прилад. :) 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт усім, суть питання така, Таунхаус без ремонту, перекриття на чердак дерев’яне, відповідно треба утепляти, що в такому разі робИти спочатку? Утепляти і потім електрику в домі робити, але в такому випадку коли буде сохнути уся штукатурка в хаті буде купа вологи і вата може набрати її, і от не знаю що краще,завчасно дякую за відповідь

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Фурман Денис сказал:

коли буде сохнути уся штукатурка в хаті буде купа вологи

Обычно окна на проветривание открывают, да и весна уже.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Фурман Денис сказал:

Привіт усім, суть питання така, Таунхаус без ремонту, перекриття на чердак дерев’яне, відповідно треба утепляти, що в такому разі робИти спочатку? Утепляти і потім електрику в домі робити, але в такому випадку коли буде сохнути уся штукатурка в хаті буде купа вологи і вата може набрати її, і от не знаю що краще,завчасно дякую за відповідь

1. Штукатурка

2. Утепление

3. Электрика

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, aleksey02 сказал:

1. Штукатурка

2. Утепление

3. Электрика

Т.е. вы предлагаете штробить по свежей штукатурке?

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, aleksey02 сказав:

1. Штукатурка

2. Утепление

3. Электрика

Це, щоб потім штробити стіни? Спочатку електрика, потім штукатурка, потім утеплення перекриття.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, DimaF сказал:

Т.е. вы предлагаете штробить по свежей штукатурке?

Теж не дуже подобається ідея штробити, додаткові витрати тягне плюс при штробленні порушується цілісність сітки, штроби треба декілька разів заробляти так як матеріал всідається і знов перештукатурювати, нА разі не бачу сенсу робити електрику після штукатурки, хотя багато хто так і рекомендує 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 минут назад, Фурман Денис сказал:

Теж не дуже подобається ідея штробити, додаткові витрати тягне плюс при штробленні порушується цілісність сітки, штроби треба декілька разів заробляти так як матеріал всідається і знов перештукатурювати, нА разі не бачу сенсу робити електрику після штукатурки, хотя багато хто так і рекомендує 

Сначала разводка проводов, сантехники, потом штукатурка.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Електрики, підкажіть як виміряти струм який споживає вентилятор? По паспорту на номінальних обертах 0.45А @2700 обретів. Використовую тиристорний регулятор, який зменшує оберти. Треба знати скільки ампер бере вентилятор на зменшених обертах. Мультиметр є, питання як правильно це зробити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, TaurosRMK сказав:

Електрики, підкажіть як виміряти струм який споживає вентилятор? По паспорту на номінальних обертах 0.45А @2700 обретів. Використовую тиристорний регулятор, який зменшує оберти. Треба знати скільки ампер бере вентилятор на зменшених обертах. Мультиметр є, питання як правильно це зробити.

Потрібен мультиметр, який міряє TrueRMS, тоді міряєте струм і напругу, а потім перемножуєте для отримання потужності. Можна також використати будь-який ватметр з функцією TrueRMS

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Фурман Денис сказав:

Теж не дуже подобається ідея штробити, додаткові витрати тягне плюс при штробленні порушується цілісність сітки, штроби треба декілька разів заробляти так як матеріал всідається і знов перештукатурювати, нА разі не бачу сенсу робити електрику після штукатурки, хотя багато хто так і рекомендує

Ото все, що ви описали, настільки копійчане повірняно з перевагами електрики після штукатурки (та й взагалі після всього), що я б на то навіть не звертав уваги.

Я б штукатурку робив ще до встановлення вікон, а електрику в самому кінці, бо дротами можна обійти будь-що. Оптимальною є така послідовність:

  1. Каналізаційні стояки.
  2. Повітропроводи.
  3. Всякі закладні в стінах.
  4. Штукатурка.
  5. Сантехніка та опалення.
  6. Електрика.

Дротами можна обійти все, бо вони гнучкі та тонкі, що не скажеш про труби опалення, каналізації, а тим більше про повітропроводи. Ну і каналізація завжди перша, по гімно тече тільки вниз.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, volomoto сказал:

а потім перемножуєте для отримання потужності

Так мені не потужність, а тільки струм. Напругу міряю просто на фазу і ноль, струм аналогічно міряється?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Так мені не потужність, а тільки струм. Напругу міряю просто на фазу і ноль, струм аналогічно міряється?

ні в якому разі. Струм міряєте в розриві кола, тобто, між фазою (чи нулем) та контактом (дротом) споживача (вентилятора). Мультиметр ставите в режим вимірювання струму, один дрот вентилятора з'єднуєте з нулем, потім прикладаєте щупи мультиметра до другого дроту вентилятора та фази. Обережно, може вбити струмом.  

Змінено користувачем BugS
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Фурман Денис сказал:

додаткові витрати тягне 

2000 грн резка штроб и 1000 грн их замазка = 3000 грн

При этом вы получаете всю электрику под ключ за один раз без никаких сюрпризов.

Все разы когда я делал или доделывал проводку до штукатурки вылазили какие-нибудь бока.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, aleksey02 сказал:

2000 грн резка штроб и 1000 грн их замазка = 3000 грн

Где, в гараже 6*3!?

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, DimaF сказал:

Сначала разводка проводов, сантехники, потом штукатурка.

Так делают только на продажу. Нормальный человек, которому такое сделали, больше никогда не повторит эту ошибку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, aleksey02 сказал:

Так делают только на продажу. Нормальный человек, которому такое сделали, больше никогда не повторит эту ошибку.

Вы можете начинать стройку с крыши, не смею возражать....

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, aleksey02 сказал:

В средней квартире 30-50 м2.

А в доме 150-200 м2??

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, DimaF сказал:

А в доме 150-200 м2??

До 10000 грн и это будет 0% от бюджета ремонта.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • irina1969 змінив заголовок на Питання з електрики, які не потребують окремої теми

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...