Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

10 минут назад, Dr.Yura сказал:

а є фото підвідних ліній до щитка, а то всюди є сам щит, мене цікавить як люди самі підводи в щиток роблять, чи ці ввідні дроти відразу на вході підключають на клеми, чи залишають запас кабелю, чи відразу сам кабель по дротакх ролводять на автомати чи клеми і т.д, є такі фото?

бо в мене з цим проблема, залишати якийсь трохи запас на вході це буде жмут кабелів вперемішку ну й т.д.

в этом варианте - через проходные клеммы

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Телесистемы сказав:

в этом варианте - через проходные клеммы

типу таких?

є до 4 ярусних клем, наприклад ввідний кабель в щиток від резетки відразу на 3 ярусну клему підводити?

image.thumb.png.aac60a6e27f67519a012af64b16bb08b.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але ж це виходить додаткове проміжне з'єднання "провід-клема-провід-автомат"?

А тепер мої кілька питаннь)

- При розводці проводки по підлозі 2 поверху як краще робити комутацію? Наприклад, 2 дитячі кімнати, в кожній по 4 розетки в які, теоретично, нічого потужного вмикатися не буде. Звести в одному з підрозетників кожної кімнати ці 4 лінії в 1 і вести 2 кабеля до 1 щитка 1 поверху де запхнути їх в 1 автомат, чи на виході з кімнат в коридорі зробити ще 1 глухий підрозетник в якому звести 1 лінії в одну? Чи просвердлити плиту, там орустити проводку і тягнути вже до щитка по стелі 1 поверху?

- Чи можна робити розводку по підлозі в такій гофрі: epicentrk.ua/ua/shop/mplc-truba-gofrovana-z-protyazhkoyu-750n-5-sm-20-mm-pvkh-temno-sirii-4820080460428-1ecf78f0-20fe-67dc-829b-4f4a60255732.html Начебто не горить і підвищена жорсткість

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, Куркуль сказав:

Але ж це виходить додаткове проміжне з'єднання "провід-клема-провід-автомат"?

То фігня. Найбільша проблема що воно не влазить в стандатрний щиток і треба брати ящик із пластиною або городини дін рейки на каркасі, який сидить в глибокій шафі. Якщо самому робити, то ок, а якщо звертатись до інсталяторів, то вартість такого рішення в рази вища, ніж стандартного щита.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

99,47 грн то за підключення одного кабеля? Якщо так, то мені вже подобаються хвости. На час будівництва підвісити у мішку, а 2000 грн витратити на щось корисніше :)

Поділіться, будь ласка, досвідом.

1042076037_2023-05-02191256.png.29eedacfe3865dff49c00219ead8bfe1.png

Такі штуки на якій відстані вішати? В руках їх ще не тримав, а замовити хочеться більш-менш правильну кількість.
Знайшов за 40/26/20 грн 16/10/8кабелів шириною. Може хто дешевше бачив?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Dr.Yura сказал:

типу таких?

є до 4 ярусних клем, наприклад ввідний кабель в щиток від резетки відразу на 3 ярусну клему підводити?

тот леграндовский щиток не я собирал, я его перебираю т.к. там оказалось не нужны сценарии управления освещения через контроллер

ввод резерва стремно реализован

ну и еще куча всего по мелочам

 

а структура такая: фазные проводники через проходные клеммы, N и PE через распределительные блоки 

image.thumb.png.6bb5f3a6548a3e36d0f176569d207e3c.png

для больших щитов - красиво, удобно, дорого,

для мелких можно ограничиться , например, хагеровскими клеммными колодками 

 

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Dr.Yura сказав:

мене цікавить як люди самі підводи в щиток роблять

Я так робив: обережно в кожному знімав ізоляцію, потім сортував жили і підключав N та PE щоб не заважали, а в кінці вже ставив автомати і розкидував L

v.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, normal сказав:

Я так робив: обережно в кожному знімав ізоляцію, потім сортував жили і підключав N та PE щоб не заважали, а в кінці вже ставив автомати і розкидував L

v.jpg

навантаження ж знизу повинно підключатись...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Dr.Yura сказал:

типу таких?

є до 4 ярусних клем, наприклад ввідний кабель в щиток від резетки відразу на 3 ярусну клему підводити?

image.thumb.png.aac60a6e27f67519a012af64b16bb08b.png

Можно так зробити. Але я дав запас великий. Можно менше, тоді значно акуратніше буде. І заводити кабелі бажано в тому місці де клема яка йому відповідає знаходиться.

20220826_185435.thumb.jpg.4e36002a4853f52a656fc92fc23a1901.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

То фігня. Найбільша проблема що воно не влазить в стандатрний щиток і треба брати ящик із пластиною або городини дін рейки на каркасі, який сидить в глибокій шафі. Якщо самому робити, то ок, а якщо звертатись до інсталяторів, то вартість такого рішення в рази вища, ніж стандартного щита.

330мм я роблю

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 хвилин тому, delic сказав:

навантаження ж знизу повинно підключатись...

В хагера наче немає різниці, де з ПЗВ вийшло там зразу перемички на вхід АВ, навіщо іх робити дліншими і тягнути під автоматами чи з боків де мало місця, і з моножили 4-6мм2 таку перемичку легко не протягнеш, треба додатково купувати гнучкий кабель, накінечники, обжимний інструмент, я залишки кабеля обрізав і з нього ж перемички робив

2.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

О, а дозвольти влізти в тему щитків.

Є 2-поверховий будинок. Планую, що ввійдуть 3 фази. А чи є сенс зробити 2 щитка - поставити окремий на 2 поверсі? Або навіть 3 - ще маленький щиток на кухню. Від входу до щитків прокласти товстий кабель, 6 мм кв. Це все заради економії кабелю - щоб не тягнути сотні метрів з одного боку будинку в інший.

Хто як робить?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З одного боку простіше все мати в одному місці - потім простіше внести зміни в межах одного щитка.

Щитка забагато не буває. Це аксіома.

З цього випливає правило, що люба комутація намагається зайняти увесь доступний простір щитка.

Розбивка на поверхи має зміст, якщо другий поверх має хочаб півтора - два десятки "хвостів".

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, Ihor Chumak сказав:

О, а дозвольти влізти в тему щитків.

Є 2-поверховий будинок. Планую, що ввійдуть 3 фази. А чи є сенс зробити 2 щитка - поставити окремий на 2 поверсі? Або навіть 3 - ще маленький щиток на кухню. Від входу до щитків прокласти товстий кабель, 6 мм кв. Це все заради економії кабелю - щоб не тягнути сотні метрів з одного боку будинку в інший.

Хто як робить?

В мене на 2-х поверховий будинок пішло 200 метрів кабеля. Тоді він був десь по 30грн/метр.  І це кабель спускався у підвал, а не на перший поверх, тобто + кілька метрів до кожного кабеля у порівнянні з кабель до щіта на першому поверсі. З 2-го поверха спускається десь 10 шт 3х2,5 та 5 шт з освітлення. Якщо б я поставив щіток на другому поверсі то це умовно -50 метрів кабеля. Але ще одне місце для щітка, +1 один щіток. Це теж час чи гроші. Тобто економія $50 на кабелі аде трохі ускладнюється схема.

Ну й якщо у будинку нема упски на весь будинок то 2 щітка ускладнюють підключення гарантованого живлення на деякі розетки, бо лінію з гарантованим електроживленням вести до другого щитка. 

Тобто просто пора***те скільки кабелю треба з одним щітком, а потім на кілька. Ну й пора***те вартість щитків у порівнянні з одним великим. І там ще можуть бути ньюанси - на кожний кабель автомат. Тобто якщо в вас на кухні 2 кабеля, то у головному ви ставите 2 автомата. З додатковим буде автомат у напрямку щітка, а потім у щітку 2 автомата. Це теж витрати, а ви ж про загальну економію, а не тільки кабелю.

Можливо простіше змінити місце розтушування щита щоб він був десь по центру і мінімізувати довжину кабеля.

Змінено користувачем k-master
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мабуть, ви праві. Треба намалювати схему і банально порахувати. Ідея перенести щиток в центр будинку розумна, місце є.

Я більше хотів не метри кабелю економити, а просто не тягнути до щитка жмути дротів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, AndryG сказал:

99,47 грн то за підключення одного кабеля? Якщо так, то мені вже подобаються хвости. На час будівництва підвісити у мішку, а 2000 грн витратити на щось корисніше :)

Поділіться, будь ласка, досвідом.

1042076037_2023-05-02191256.png.29eedacfe3865dff49c00219ead8bfe1.png

Такі штуки на якій відстані вішати? В руках їх ще не тримав, а замовити хочеться більш-менш правильну кількість.
Знайшов за 40/26/20 грн 16/10/8кабелів шириною. Може хто дешевше бачив?

У меня через 30 см приблизительно стоят. На глаз.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Ihor Chumak сказав:

Хто як робить?

в мене є дофіга щитків:

1. Вхідний із введенням резерву та комутацією інвертора.

2. Сонячний для інвертора.

3. Першого поверху.

4. Другого поверху.

6. Котельні.

7. Гаража.

8. Автоматизації.

Разом занято десь більше 150 слотів і ще є місце для експериментів. Якщо б я відразу знав все, що хочу, то був би менший зоопарк, але апетит приходив під час їжі :)

Головний щит модифікував кілька разів, а недавно переробляв повністю в зв'язку з переходом на 3-фазний інвертор і перенесенням інвертора ближче до вводу. Купити новий щиток виявилось дешевше, ніж тягнути 3-фазні кабелі в старе місце.

 

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.05.2023 в 12:26, normal сказал:

Ну нехай 3.5м до стелі та 2.5м до щитка (все з запасом), якщо вести по діагоналі (з вугла до вугла) то максимум траси 15м, якщо під стінами то 20м, але ж не всі розетки у протилежному куті, в середньому все одно лінія вийде 6+(20/2)=16м, навіть якщо на 60 розеток зробити 15 ліній, то всього 15*16=240м кабелю (а не 1-3км) і це вже з великим запасом, бо наприклад в мене з 50 розеток реально використовується тільки половина

https://www.facebook.com/reel/1223347635035125?s=yWDuG2&fs=e

 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке питання. Проводка до штукатурки. Штукатрка якщо це має значення цементна. Підрозетники планую ставити після штукатурних робіт. А свердлити місця для підрозетників потрібно вже зараз? Колись бачив відео, що свердлилися місця підрозетників, туди акуратно вкладалися скручені дроти і це все закриватося зіжмаканими газетами. А після штукатурки стіна простукувалася, по звуку знаходилося місце для підрозетника і розколупувалося. Такий алгоритм правильний? В чому плюси і мінуси такої методики і іншої, rjkb з штукатурки стирчатимуть хвости кабелю?

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Запхати коробку навіть у  висвердлене для неї місце після того як заштукатурять підводку дротів в більшості випадків призведе до видовбування підводки навколо коробки тобто з огляду руйнувань - дурна справа. 

Хоча, можлива.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Куркуль сказал:

Таке питання. Проводка до штукатурки. Штукатрка якщо це має значення цементна. Підрозетники планую ставити після штукатурних робіт. А свердлити місця для підрозетників потрібно вже зараз? Колись бачив відео, що свердлилися місця підрозетників, туди акуратно вкладалися скручені дроти і це все закриватося зіжмаканими газетами. А після штукатурки стіна простукувалася, по звуку знаходилося місце для підрозетника і розколупувалося. Такий алгоритм правильний? В чому плюси і мінуси такої методики і іншої, rjkb з штукатурки стирчатимуть хвости кабелю?

Можно зараз і не свердлити отвори.  Після штукатурки зробите роботу.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Куркуль сказав:

Таке питання. Проводка до штукатурки. Штукатрка якщо це має значення цементна. Підрозетники планую ставити після штукатурних робіт. А свердлити місця для підрозетників потрібно вже зараз? Колись бачив відео, що свердлилися місця підрозетників, туди акуратно вкладалися скручені дроти і це все закриватося зіжмаканими газетами. А після штукатурки стіна простукувалася, по звуку знаходилося місце для підрозетника і розколупувалося. Такий алгоритм правильний? В чому плюси і мінуси такої методики і іншої, rjkb з штукатурки стирчатимуть хвости кабелю?

В мене була цегляна стіна під цементно-вапняну штукатурку. Прокладав провід, робив ніші для підрозетників, ставив їх і заводив провід. Далі справа за штукатуром, який вмуровував підрозетники, запаковані газетою, врівень зі штукатуркою та горизонтально. 

Змінено користувачем Игорь&Ира
  • Лайк 3
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Куркуль сказал:

А після штукатурки стіна простукувалася, по звуку знаходилося місце для підрозетника

А не простіше сфоткати відмітки рулетки до розетки, ніж потім простукувати?

  

4 часа назад, Energon сказал:

Можно зараз і не свердлити отвори. Після штукатурки зробите роботу.

@Куркуль, для "повноти картини" спитайте ще у штукатурів. Бо за торчащі дроти можуть взяти доп.плату (їх обходити правилом треба).

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

це все закриватося зіжмаканими газетами

Саме так і робив. Все норм було. Дроти зі стіни штукатурам точно не подобаються.
 

Змінено користувачем AndryG
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я сначала штукатурил, потом штробил и закладывал проводку, врезал подрозетники. В подрозетники скручивал провода, запихивал тряпками какимито. Потом шпатлевал. 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • irina1969 змінив заголовок на Питання з електрики, які не потребують окремої теми

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...