Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ліфепо акумулятори які обрати

standov

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, Danylo Ivanov сказал:

Це восени і взимку були дикі ціни, зараз вони наблизились до світових. Хоча все рівно, віддавати 1500 зелених за 4,6 кВт*год робочих - для мене дорого.

З іншого боку, якщо порахувати в довгу на роки, то LiFePO4 виходить найдешевше...

Значить треба більше заробляти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Danylo Ivanov сказал:

Це восени і взимку були дикі ціни, зараз вони наблизились до світових. Хоча все рівно, віддавати 1500 зелених за 4,6 кВт*год робочих - для мене дорого.

я восени купив дві батареї по 4,6 кВт, тому ціни пам'ятаю. Але то були li-nmc, бо треба було тут і зараз... тепер хочу liFePo4, але хоч вони й є у наявності, але ціни не дуже змінились наче

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, sly сказал:

я восени купив дві батареї по 4,6 кВт, тому ціни пам'ятаю. Але то були li-nmc, бо треба було тут і зараз... тепер хочу liFePo4, але хоч вони й є у наявності, але ціни не дуже змінились наче

Имхо на lifepo4 цена вернулась к прошлому маю

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

пілонтеч 3500 зимою був 80к (купити тут і зараз), сьогодні 55 варіантів не один, що приблизно відповідає ціні "там"

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, mib сказал:

Имхо на lifepo4 цена вернулась к прошлому маю

Ніт.... і близько ніт. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, sly сказал:

я восени купив дві батареї по 4,6 кВт, тому ціни пам'ятаю. Але то були li-nmc, бо треба було тут і зараз... тепер хочу liFePo4, але хоч вони й є у наявності, але ціни не дуже змінились наче

А чим Li-NMC не влаштовують?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Danylo Ivanov сказал:

А чим Li-NMC не влаштовують?

та у принципі, влаштовують. Хоча на одній бмс Ant глючно Soc відображає і поки не можу нічого з тим зробити.

Просто один комплект стоїть на орендованому для родичів будинку, з якого будемо з'їзджати, а власниця просить відкупити інвертор та батарею. Зараз вже поспіху немає, тому думаю, краще вже купити lifepo4

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Danylo Ivanov сказал:

А чим Li-NMC не влаштовують?

якщо є варіанти то Li-NMC в будинок не треба, тільки якщо москалям. є досить багато сценаріїв коли воно може почати лавінообразно виділяти кисень плюс дуже цікава штука тепловий розгін, коли то стається одночасно - є багато в ютюбе. 

Змінено користувачем standov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, standov сказал:

якщо є варіанти то Li-NMC в будинок не треба,

згоден.

Коли купував - варіантів не було, тоді вигрібали все та й за будь-якою ціною.

Поки сусід зміг отримати свій lifepo4, я вже три місяці був зі світлом, насосом, холодильниками та компом цілодобово.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

31.05.2023 в 15:48, Danylo Ivanov сказав:

Шановні, хто вже встиг потримати в руках нові Deye SE-G5.1 PRO (LIFEPO4 51,2V 100AH) - deye.com/product/3u-se-g5-1-pro/

Як вони взагалі? Зараз їх повно по Києву і ціна низька, як для LiFePO4. Планую замінити GEL на LiFePO4 в домашньому інверторі Deye SUN-5K-SG03LP1-EU.

 

От як раз для Deye інверторів, то думаю будуть ок.

У всіх інших варіантах потрібно зважати на наступну інфу.

Плюси:

  • комірки важко розібрати чиї, але мають адекватний опір 0.32-0.33
  • відповідно віддає свої 5кВт*г
  • має вбудований резистор передзаряду (pre-charge resistor)
  • заявлено про підтримку основних протоколів

Мінуси:

  • пасивний балансир (з того що зміг розібратись і з ухильних відповідей китайців)
  • немає вбудованого запобіжника/авт. вимикача (DC breaker) (тіко кнопка для управління BMS)
  • має таймер засинання в 12 год, тому щоб використовувати без протокольного під'єднання з інвертором потрібні додаткові "роботи" або "умови"
    • місцеві дилери поки технічно не підковані і не можуть міняти налаштування
    • китайці морозяться і ні оновленими прошивками, а ні порадами-інструкціями зміни по CAN ділитися не квапляться
  • (відносний мінус) немає екрану з інфою
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.06.2023 в 14:18, _bor_ сказал:

має таймер засинання в 12 год, тому щоб використовувати без протокольного під'єднання з інвертором потрібні додаткові "роботи" або "умови"

Тобто, якщо не під'єднати батарею до інвертора по CAN, то вона вимкнеться через 12 годин? Оце номер... 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Danylo Ivanov сказал:

Тобто, якщо не під'єднати батарею до інвертора по CAN, то вона вимкнеться через 12 годин? Оце номер... 

Не так. Якщо нема з нею ніяких дій, то так

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

07.06.2023 в 20:51, Danylo Ivanov сказав:

Тобто, якщо не під'єднати батарею до інвертора по CAN, то вона вимкнеться через 12 годин? Оце номер... 

Як правильно примітив пан Роман - при відсутності "дій". А саме: заряд або розряд.

Ще як радять китайці можна - "the charging voltage is higher than 1V, the battery will activate and work".

І тут теж свої особливості проступають - наприклад, якщо у вас ця батарея в паралелі (на загальній шині AKA busbar) з іншою(ми)...

Тобто, для одної батареї, то без проблем реалізувати, інакше вже тре "мудрити".

Змінено користувачем _bor_
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, _bor_ сказал:

Як правильно примітив пан Роман - при відсутності "дій". А саме: заряд або розряд.

Ще як радять китайці можна - "the charging voltage is higher than 1V, the battery will activate and work".

І тут теж свої особливості проступають - наприклад, якщо у вас ця батарея в паралелі (на загальній шині AKA busbar) з іншою(ми)...

Тобто, для одної батареї, то без проблем реалізувати, інакше вже тре "мудрити".

та то треба вимутити у виробника застосунок, але поки приводу не попадалося. А просто так просити - затикають - а нащо воно тобі, дай оф.запит по проблемі.....

Короч, чекаєм проблему, як буде то і ПО вимутим. На Дайнеси в мене вже є. 

Змінено користувачем Dalet
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, _bor_ сказал:

Як правильно примітив пан Роман - при відсутності "дій". А саме: заряд або розряд.
Ще як радять китайці можна - "the charging voltage is higher than 1V, the battery will activate and work".

То можна налаштувати інвертор, щоб вночі частково розряджав батарею, а вдень заряджав її від паелей (або навпаки, якщо панелей немає) - і працюватиме норм.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, Danylo Ivanov сказав:

То можна налаштувати інвертор, щоб вночі частково розряджав батарею, а вдень заряджав її від паелей (або навпаки, якщо панелей немає) - і працюватиме норм.

Але ж це ж ресурс батареї.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, k-master сказал:

Але ж це ж ресурс батареї.

Есть теория что lifepo4 умрет раньше от старости чем выработает ресурс

Интересно есть тут кто то у кого емкость упала к 50% и за сколько лет и циклов?

У меня оф грид в режиме sol каждыйдень циклирует батарею на 5-15% от солнца зависит если считать полными циклами это 3-5 в месяц любопытно на сколько лет такой эксплуатации его хватит

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, mib сказал:

У меня оф грид в режиме sol каждыйдень циклирует батарею на 5-15% от солнца зависит если считать полными циклами это 3-5 в месяц любопытно на сколько лет такой эксплуатации его хватит

Люди стільки не живуть )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11.06.2023 в 19:46, Danylo Ivanov сказав:

То можна налаштувати інвертор, щоб вночі частково розряджав батарею, а вдень заряджав її від паелей (або навпаки, якщо панелей немає) - і працюватиме норм.

Так це варіант.

Я для свого випадку (для свого інвертора з custom mode і декількох батарей), маю два таких варіанти

1. "battery first" і найвища можлива "low battery voltage" для виходу з цього режиму (актуально зараз влітку)

2. примусово виставити години заряду на нічні (а таке на зимові пару місяців)

Але замовляю ще usb-can converter - може колись і доналаштовую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.06.2023 в 23:01, mib сказал:

Интересно есть тут кто то у кого емкость упала к 50% и за сколько лет и циклов?

є ще теоретична інформація що на відміну від полімера в них ще і деградація відбувається дуже плавно, тобто виработка циклів на 100% на ліфепо та ліпо то зовсім різна історія, але то теорія)
ПС в мене зараз показує 85 циклів та SOH100%, то я всю зиму по 2-3 раза в день. Стосовно підзарядки воно там шось явно робить бо 3 вольти ковбасить дельта без відбору потужності, якось забагато для балансування як на мене, хоча хз може і балансування
image.png.6914384b9be99dcd91da03d45c473d2b.png

image.thumb.png.8e9ce2e1c19d2ec23e85a7bed785aef6.png

Змінено користувачем standov
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, standov сказав:

є ще теоретична інформація що на відміну від полімера в них ще і деградація відбувається дуже плавно, тобто виработка циклів на 100% на ліфепо та ліпо то зовсім різна історія, але то теорія)

В мене в рік виходить прогнозовано 100 циклів при роботі в буфері з сонцем. Навіть якщо взяти, що Li NMC витримає тільки 1000 циклів, то це 10 років. Я думаю, що акуми від старості вмруть швидше, ніж від виробітки циклів.

І в кінцевому випадку всеодно все зводиться до ціни за кВт•год. Мені автомобільний літій разом з БМС, запобіжниками і конським DC автоматом обійшовся в 3700$ за 20 кВт•год, тобто 185$/кВт•год, при тому що частину того я купив на піку ціни. Ліфер тоді коштував 500$/кВт•год, зараз від 300$/кВт•год. Самому можна зібрати за 250, але я махав тим займатись, бо вже готова збірка Li NMC коштує зараз 150$/кВт•год, що робить її в два рази дешевшою, ніж ліфер, тому окей, що вона пропрацює 1500 циклів, а не 3000.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, volomoto сказал:

що Li NMC витримає тільки 1000 циклів, то це 10 років. Я думаю, що акуми від старості вмруть швидше, ніж від виробітки циклів

я думаю поки що точно не відомо як воно банально старіє, тобто є ймовірність шо за 10 років воно може деградувати банально по календарю а не по циклам, а може і не.

Стосовно ліпо то воно-ж тупо небезпечне, а по друге ну якось дивно ви рахуєте, як я тут вище писав, 1500 циклів ліпо то вже відчутна деградація ємності буде, то-ж рахувати чисту ємність некорректно, а з к-том 1,5 то вже то на то і вийде, тільки значно безпечніше і то буде порівняння фабричного виконання із сусідвгаражісклепав

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, standov сказав:

Стосовно ліпо то воно-ж тупо небезпечне, а по друге ну якось дивно ви рахуєте, як я тут вище писав, 1500 циклів ліпо то вже відчутна деградація ємності буде, то-ж рахувати чисту ємність некорректно, а з к-том 1,5 то вже то на то і вийде, тільки значно безпечніше і то буде порівняння фабричного виконання із сусідвгаражісклепав

Отут я нічого не зрозумів. 

LFP — це також lithium-polymer як і NMC, тому про яку небезпеку і про який коефіцієнт мова?

Якщо вже так погано було, то всі електромобілі вже давно б згоріли, але чомусь майже горять, хоча там режим роботи куди важчий, ніж домашнє накопчення енергії. Тесли найбільше горять, але це швидше через політику компанії, а не через хімію батарей.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Такий але трошки не такий бо без "ефекту разгону" і кисню який підтримує горіння в тому розгоні, але з більшою питомою ємністю, це про небезпеку, стосовно автомобілей - там активне охолодження як мінімум, наприклад рідинне в теслі, яке разгон ліпо за потреби може "погасити", у вас є активне охолодження в збірці?  впевнений шо нема.

к-т звідти що ліпо з циклами втрачає ємність не так як ліфе, перші нагуглені картинки для порівняння. І на умовних 1000 циклах ємність ліпо буде десь посередині між мінімумом та максимумом. а в ліфе ближче до максимуму. 
image.thumb.png.8acebaa1acaf886ea4d378d0cf828283.png

image.png.3aa848461960e5618ca7e54084042971.pngimage.png.382df43635e3ec3e237d6a9a9381a3ca.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...