Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ліфепо акумулятори які обрати

standov

Рекомендовані повідомлення

Якщо комірки батареї були підібрані на заводі згідно внутріщнього опору, то пасивного балансування більш, ніж достатньо:

Прихований текст

IMG_0487.thumb.jpeg.76b8bf00743ac795746a298eb20dee6f.jpeg    IMG_0488.thumb.jpeg.0f3739c193998b6a89e327546097b830.jpeg

Взагалі активні балансири — це суто для DIY, коли приходиться збирати батарею з того, що є. На електромобілях, де струм розряду досягає 5С, а заряду — 2С, нема активного балансування і воно якось роками працює.

  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 години тому, volomoto сказав:

 На електромобілях, де струм розряду досягає 5С, а заряду — 2С, нема активного балансування і воно якось роками працює.

якось працює. Притягують ті жолубайки на сервіси з кінськими розбалансами. Там знімають акум, вирівнюють ячейки, їздить далі. Критичних ячейок майже немає, але розбаланс приводить до помилки БМС і зупинки авто. Повно роліків на ютубі.

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, yur43 сказав:

Повно роліків на ютубі.

Точно. Виробники електромобілів мають величезну кількість про життеєвий цикл десятків тисяч батарей і далі вирішують не обладнувати батареї активним балансуванням, при тому дають мінімум 5 років гарантії на батарею. А могли би просто подивитися ютюб.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, volomoto сказав:

А могли би просто подивитися ютюб.

https://www.youtube.com/@CarRepairVideos

тут багато цікавого

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, volomoto сказав:

Точно. Виробники електромобілів мають величезну кількість про життеєвий цикл десятків тисяч батарей і далі вирішують не обладнувати батареї активним балансуванням, при тому дають мінімум 5 років гарантії на батарею. А могли би просто подивитися ютюб.

 

Виробники мають величезну статистику, котра каже що за 5 років батарея не зламається, а потім не вибухне чи не загориться. Їм не цікаво додавати ще бмс, котрі будуть продовжувати термін роботи батареї. Бо так до них приїдуть швидше за новою та й так дешевше. 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

LiFePo батареи - это всего лишь банальный маркетинговый ход. Никаких преимуществ перед обычными литиевыми такие батареи не имеют. Кстати, "изобретатели" сего маркетингового лохотрона уже давно обанкротились - сразу после того, как перестали поступать спонсорские вливания.

   Поясню.

   Среди т.н. "преимуществ" ЛиФеПо аккумов называют часто две вещи:
   - большое число циклов заряда/разряда
   - их якобы пожарная "безопасность"

  И то и другое - просто манипулирование свойствами обычных литиевых батарей.

  Например, заявляется, что обычные литиевые батареи имеют около 500 циклов, а ЛиФеПо - до 4000. Однако есть один интересный момент: являясь по сути теми же литиевыми батареями ЛиФеПозаряжаются лишь до 3,6 В, в то время как обычные литиевые - до 4,2 В. Соответственно налицо явный недозаряд литий-железных аккумуляторов... менее чем 50 % теоретически возможной емкости.

   Но если вы возьмете любые литиевые аккумуляторы и начнете из заряжать (точнее недозаряжать) до 3,6 В, то..... о чудо..... обычные литиевые АКБ также будут работать до 4000 и более циклов заряда/разряда.... правда в ущерб накопленной емкости. Соответственно и "пожаробезопасность" только оттого, что идёт недозаряд и температура при зарядке просто практически не повышается....

  Так что.... лохотрон и ничего больше..... В подтверждение этого: обратите внимание на производителей - ни одной ведущей фирмы.... :)

 

 

 



  

  • Конфуз 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

вы возмите этот маркетинговый ход и проткните отверточкой, да еще и мокрой, сначала lifepo потом linmc
и потом расскажите где вас обманули

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, tayatlas сказав:

Например, заявляется, что обычные литиевые батареи имеют около 500 циклов, а ЛиФеПо - до 4000. Однако есть один интересный момент: являясь по сути теми же литиевыми батареями ЛиФеПозаряжаются лишь до 3,6 В, в то время как обычные литиевые - до 4,2 В. Соответственно налицо явный недозаряд литий-железных аккумуляторов... менее чем 50 % теоретически возможной емкости.  

Спробуй зарядити lifepo4 до 4,2 і розкажеш нам скільки там ємності між 3,6 та 4,2.

  • Лайк 4
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 часов назад, tayatlas сказал:

о чудо..... обычные литиевые АКБ также будут работать до 4000 и более циклов

Це з Вашого особистого досвіду? Чи де таке вичитали?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, k-master сказав:

Спробуй зарядити lifepo4 до 4,2 і розкажеш нам скільки там ємності між 3,6 та 4,2.

і куди потім ті м'ячі складати?

  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 годин тому, k-master сказав:

Виробники мають величезну статистику, котра каже що за 5 років батарея не зламається, а потім не вибухне чи не загориться. Їм не цікаво додавати ще бмс, котрі будуть продовжувати термін роботи батареї. Бо так до них приїдуть швидше за новою та й так дешевше.

Там є БМС, яка виконує моніторингову функцію, а я говорю саме про активне балансування на борту електромобіля. Якщо правильно зібрати батареї, то в 90% автомобілів 90% часу той активний балансир буде курити бамбук, тобто його коефіцієнт утилізації буде (1-0.9)(1-0.9) = 0.01, тобто 1% в кращому випадку. Ну і якщо комірки починають розлазитись по внутрішньому опорі, то балансування тільки зробить видимість, що все добре, а достатньо буде дати хороше навантаження і напруга знову розбіжиться.

Змінено користувачем volomoto
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 часов назад, tayatlas сказал:

LiFePo батареи - это всего лишь банальный маркетинговый ход. Никаких преимуществ перед обычными литиевыми такие батареи не имеют.

...

Соответственно и "пожаробезопасность" только оттого, что идёт недозаряд и температура при зарядке просто практически не повышается

Ну да. Ось приклад анти-недозаряду:

Photo-7-wb.jpg.a316028daae3d624c8a896893c6943d4.jpg

 

"Всього-навсього" 100В (замість стандартних 48В) пішло на батарею, коли накрився БМС. Це більше 6В на банку.

І що було б в цьому випадку із "звичаними літієвими батареями"? 😎 Спробуйте... Потім розповісте нам про "банальний маркетинговий хід".

  • Лайк 2
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 хвилину тому, volomoto сказав:

Там є БМС, яка виконує моніторингову функцію, а я говорю саме про ективне балансування на борту електромобіля. Якщо правильно зібрати батареї, то в 90% автомобілів 90% часу той активний балансир буде курити бамбук, тобто його коефіцієнт утилізації буде (1-0.9)(1-0.9) = 0.01, тобто 1% в кращому випадку. Ну і якщо комірки починають розлазитись по внутрішньому опорі, то балансування тільки зробить видимість, що все добре, а достатньо буде дати хороше навантаження і напруга знову розбіжиться.

якщо маєте моніторинг за ячейками, можна і без балансирів. Коли поступлять сигнали до недостатнього балансування, доведеться щось робити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, InSAn сказав:

"Всього-навсього" 100В (замість стандартних 48В) пішло на батарею, коли накрився БМС. Це більше 6В на банку.

Там був факап на факапі:

Цитата

To recap the failure:

1. The array was oversized for the controller.

2. The MPPT controller failed and passed full-array voltage to the battery bank.

3. The BMS triggered a high-voltage disconnect.

4.  When the array voltage continued to flow, the chip that runs the BMS board failed, which then caused the FETs to fail and consequently subjected the battery to the full-array voltage.

І пожежа могла б виникнути не тільки від акумуляторів, тому приклад не такий показовий, але безумовно LFP на порядок стійкіший до "щось пішло не так", ніж MNC, NCA і тому подібна хімія. Тут взагалі нема що коментувати, якщо людина називає різну хімію акумуляторів "маркетинговим ходом" :) 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, volomoto сказал:

Там був факап на факапі

Так, я читав.

Тут важливий підсумок, а не весь ланцюг подій 😉

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, InSAn сказав:

Тут важливий підсумок, а не весь ланцюг подій 😉

Хоча та, навіть якщо весь ланцюжок вище не спрацював, то на батареях все зупинилось. А могла б бути серйозна пожежа, якщо була б інша хімія.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 годину тому, yur43 сказав:

і куди потім ті м'ячі складати?

Не впевнений що там обов'язково будуть м'ячі. Десь читав що насправді lifepo4 без особливих проблем заряджаються до 4,2. Але при цьому усі ризики прирівнюються до лііон, але додається щось біля 1% ємності. Тобто краще мати на процент менше без особливих ризиків.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, k-master сказал:

Не впевнений що там обов'язково будуть м'ячі. Десь читав що насправді lifepo4 без особливих проблем заряджаються до 4,2. Але при цьому усі ризики прирівнюються до лііон, але додається щось біля 1% ємності. Тобто краще мати на процент менше без особливих ризиків.

Є таке. Пару раз провтикав налаштування тестеру, після літія поставив ліфер, ну а на ранок 4200. Нічо, якщо елемент норм, переживає, і працює далі без втрат. Хоча не все так однозначно. Тут може і від виробника залежати. Бо вони точно різні хоч і формула одна.

  • Лайк 3
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

Шановні, хто вже встиг потримати в руках нові Deye SE-G5.1 PRO (LIFEPO4 51,2V 100AH) - deye.com/product/3u-se-g5-1-pro/

Як вони взагалі? Зараз їх повно по Києву і ціна низька, як для LiFePO4. Планую замінити GEL на LiFePO4 в домашньому інверторі Deye SUN-5K-SG03LP1-EU. 

 

Змінено користувачем Danylo Ivanov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Danylo Ivanov сказал:

Шановні, хто вже встиг потримати в руках нові Deye SE-G5.1 PRO

пропонуйте вже )

  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

погуглил - цены какие-то дикие... думал, уже пониже будут и время заменить свои li-nmc.

Кто-то может чего посоветовать - где и что купить? 

Хотелка - 24в 150-200ач

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це восени і взимку були дикі ціни, зараз вони наблизились до світових. Хоча все рівно, віддавати 1500 зелених за 4,6 кВт*год робочих - для мене дорого.

З іншого боку, якщо порахувати в довгу на роки, то LiFePO4 виходить найдешевше...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...