Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

электромобили

aaronbuni

Рекомендовані повідомлення

8 годин тому, Romatr сказав:

Щось тема про електромобілі перейшла в якісь чвари і холівари між собою😑

Вона не сама перейшла, тут хтось постійно її туди тягне - у відповідь на будь-який пост про електромобілі пишеться купа постів про смартфони, ноутбуки, ворота і т.п.

Бо про електромобілі відповісти нічого. На словах 3 в 1, а насправді іде дизельний Ікстрейл.

7 годин тому, anabioz сказав:

Бо в цю тему лізуть ті, хто авто бачив лише на фото/вулиці. Але ж не просто лізуть, а починають "включати експерта".

Для того, щоб підрахувати економію на дизелі у порівнянні з електричкою, не потрібно бути експертом. Достатньо знати таблицю множення. А тим більше не потрібно купувати електричку, щоб пересвідчитися в тому на власному досвіді.

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, Фрай сказал:

Даремно насміхаєтесь, думаю не бреше за

Та є нюанс, це все було колись тоді, коли ще був молодший і амбітний

А потім раптом чи поступово природа взяла своє і не помітив сам як став «раціональним» і різко поміняв відношення до грошей.

Виправдання типові для скнари.

Я недаремно згадав Градського, бо грошей у нього було стільки!!! І не на рахунках, а понту?
перестав слідкувати за собою, купувати новий модний одяг, парфюм, їв здебільшого на шару, перетворився на жирного немитого гобсека і все складав грошики до купи.

І гонорари були дай боже, і авторські, і прибуток від вкладень у нерухомість…

От тільки кишені до гроба не встиг пришити.

Недавно перечитав "Гобсека", ви знаєте, там все не так як вчать в школі. Гобсек за допомогою грошей, насолоджувавсь владою над людьми, які були йому винні. Особливу насолоду отримував, якщо боржник - людина вищого світу, яка на людях на нього і не гляне. Скнарою в лахмітті він став на старості літ, коли було помітно прогресуючу деменцію. Основну думку Бальзака, я для себе виніс в тому, що гроші для різних людей, мають різну цінність, і не можна оцінувати поведінку людини, дивлячись на то, як би я поступив.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, пліз, тепер все, що вам здалося і стосовно того, що відбувається.

Бо тема з електрички плавно переходить у іншу площину. )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, Фрай сказав:

тема з електрички плавно переходить у іншу площину. )

Розкажіть краще (пліз), чому ви не купили старого Ліфа? Воно ж дешевше відра моркви на базарі.

Нащо вам було дивитися на нові електрички в салонах? По космічним цінам, в які закладені надприбутки виробників.

А, згадав - там жеж запас ходу +/- 100 км. ))) Недомобіль - як воно є.

Зараз набіжать експерти і почнуть доказувати, що робити висновки про запас ходу можна тільки самому купивши це відро.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

стиць-дриць!

1. Ліф навіть не розглядав, хіба що нового випуску, але їх у нас нема, у Ніки також.

2. Все, що вибирав було або нове або з малим пробігом і мало запас ходу 250-360 км, а цього вже цілком достатньо для потреб міського авто.

3. я ніщеброд, грошей немає тому живу зараз і роблю так аби я і моє оточення мало життєві радощі. :oops:

Якби знову міг потягнути дві машини то електро б придбав на запас, чом би й ні?

Понти тут ні при чому, всього лише комфортність перебування на цій грішній землі.

Інакше навіщо тобі гроші, на "чорний" день? 

Змінено користувачем Фрай
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 хвилини тому, Фрай сказав:

Понти тут ні при чому, всього лише комфортність перебування на цій грішній землі.

Я б не сказав, що пересуватися містом на машині довжиною 5 м і шириною 2 м дуже комфортно.

Хоча звідки мені знати, у мене ж ніколи такої не було, дешеве відро довжиною 4,5 м не рахується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Я б не сказав, що пересуватися містом на машині довжиною 5 м і шириною 2 м дуже комфортно.

з мого досвіду чим більша машина тим легше. спробуйте перестроїтися на RR та ланосі. коли я зі шкоди пересів на кросовер то місць для паркування стало набагато більше.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 годин тому, Romatr сказав:

Щось тема про електромобілі перейшла в якісь чвари і холівари між собою😑

До чого тут електромобілі? Люди обговорюють Гобсека, Градського, Бальзака, пербувають майже в екстазі, а ви сунетесь зі своїми автівками. 

  • Лайк 1
  • Хаха 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, US7IGN сказав:

коли я зі шкоди пересів на кросовер то місць для паркування стало набагато більше.

Ideal shopping car

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, vadimv сказав:

Я б не сказав, що пересуватися містом на машині довжиною 5 м і шириною 2 м дуже комфортно.

Хоча звідки мені знати, у мене ж ніколи такої не було, дешеве відро довжиною 4,5 м не рахується.

То пересуваюся і тим і іншим. Жодних проблем не бачу.

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 часов назад, US7IGN сказал:

чим більша машина тим легше. спробуйте перестроїтися на RR та ланосі.

я как супруге инфинити кроссовер купил (черную и тонированную в ноль), гнал домой, так меня на двух кругах движущиеся по кругу - пропускали ))) 

Супруга тоже была в восторге - хамы на дорогах как-то исчезли...

К сожалению, у нас всегда судят по одежке (машинке).

Хотя все же с ностальгией вспоминаю Мини, на котором можно было включать режим "движение между рядами" без ущерба окружающим.

5 часов назад, vadimv сказал:

пересуватися містом на машині довжиною 5 м

для большинства современных седанов (не эконом класса) это обычный размер. Например, бмв 5 серии. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, sly сказал:

Супруга тоже была в восторге

ну не просто ж так в штатах для домогосподарок роблять правильні машини, а не те що у цих ваших європах :lol:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, vadimv сказав:

Вона не сама перейшла, тут хтось постійно її туди тягне - у відповідь на будь-який пост про електромобілі пишеться купа постів про смартфони, ноутбуки, ворота і т.п.

Бо про електромобілі відповісти нічого. На словах 3 в 1, а насправді іде дизельний Ікстрейл.

Для того, щоб підрахувати економію на дизелі у порівнянні з електричкою, не потрібно бути експертом. Достатньо знати таблицю множення. А тим більше не потрібно купувати електричку, щоб пересвідчитися в тому на власному досвіді.

Ви дуже пагано вчилися.

Електро - 25000км/рік * 0,2грн/км * 8 років = 35000грн

Дизель - 25000км/рік * 4грн/км * 8 років + 20 замін мастила * 2000грн + диски 8000грн і колодки 6000грн (2 і 4 рази) + рідини + ремонт паливної + інше = 850 000 - 1 000 000грн

Тільки на мастило і масляний фільтр з роботою за 8 років експлуатації авто, витрачається більше, ніж електрики від розетки. Ходова і однотипні несправності не рахуємо, бо вони однакові.

Ви співставляйте однотипні автівки, бо можна в приклад ставити і ферарі с ламборгіні, і трактор з сівалкою.

Втрата вартості автівок з часом співставна. Знос акумулятора за 8 років складає 15-20%.

Якщо пересуватися постійно Україною/за кордон, математика інша, але то вже бізнес, а не використання авто для власних цілей. При бізнесі, все це можна списувати на витрати, зменшуючи податок на прибуток. Але, це для Вас "дрємучій лєс", не буду вдаватися в подробиці.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, anabioz сказал:

Дизель - 25000км/рік * 4грн/км * 8 років

а я ще підкину - в залежності, який двигун - ще adblue / eolis та інші недешеві присадки, й головне - наявність сажового фільтра, який треба мити або міняти якраз десь біля 200 тис км пробігу... а ще грм :) і саме "прикольне" - форсунки, особливо після "вдалого" візиту на азс. Наприклад, на моє далеко не найсвіжіше авто це 7500/форсунка, що не ремонтується, лише заміна. Можна замінити і знов "вдало" заїхати...

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а в електро немає дисків і колодок. мастила в редукторі теж немає і деградації батареї теж нема. вона нова завжди.

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, nosatiy сказал:

а в електро немає дисків і колодок

"не читал, но осуждаю" :)

але спочатку таки почитайте, яким чином електрокари гальмують. Так колодки міняються раз за життя авто, а диски взагалі вічні

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 хвилин тому, nosatiy сказав:

а в електро немає дисків і колодок. мастила в редукторі теж немає і деградації батареї теж нема. вона нова завжди.

Про деградацію я написав, що вона є, але не така значна, тільки перші роки. Мастило в редукторі так само міняється і на звичайному авто. А про колодки - то взагалі смішно, за 1000км, на гальма тиснеш пару десятків раз. Не тисяч раз, а десятків раз, а то і ще менше. 

 

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, nosatiy сказав:

я на новому бмв поміняв колодки 1 раз за 60к км

це критично? чи смішно?

Ще через 40 будете міняти диски, а Вам скажуть, що треба нові колодки. От і виходить 4 рази колодки і 2 рази диски за 200К. А в залежності від їзди, може бути частіше. Це не критично і не смішно, але, якщо порахувати витрати за 200К, то стає сумно!

Он почитайте:

 

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так це реальність життя, а майбутня реальність неповоцінна так як електричка не може бути єдиним авто. потрібно купувати два.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, nosatiy сказав:

так це реальність життя, а майбутня реальність неповоцінна так як електричка не може бути єдиним авто. потрібно купувати два.

А навіщо два? Ви що, як Вадім, гадаєте, що сучасні електромобілі можуть здолати лише 100км? І що заправки тільки по 22кВт/год?

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щось я геть зовсім заплутався, хто тут економить , а хто не звертає уваги на витрати та експлуатує авто, яке йому подобається.

Змінено користувачем BugS
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, anabioz сказал:

А навіщо два? Ви що, як Вадім, гадаєте, що сучасні електромобілі можуть здолати лише 100км? І що заправки тільки по 22кВт/год?

я не гадаю, я знаю, що сучасна електричка не проїде по трасі більше ніж 280-300км. Треба почекати пока вони будуть більш вдосконалими.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, nosatiy сказав:

я не гадаю, я знаю, що сучасна електричка не проїде по трасі більше ніж 280-300км. Треба почекати пока вони будуть більш вдосконалими.

Чекайте, поки світ вже їздить більше 400км ) Нє, ну може пан хоче порушувати правила ПДД і рухатися зі швидкістю набагато більшою, то він і 200 не проїде.

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...