Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по сантехнике, не требующие создания отдельных тем.

B.S.V.

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, standov сказав:

Підкажіть по інсталяціям геберіт по якому принципу підходять кнопки? На наклейці вказано 4-5 артикулів, я їх подивився вони всі "Дельта", це означає шо всі кнопки "Дельта" підходять, навіть ті що немає на наклейці? Чи ніт?

з каталогу Геберит image.png.a14aa54486cd578c786f4d77588ef069.png

Змінено користувачем BugS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 минут назад, BugS сказал:

з каталогу Геберит

а можете дати лінку? бо я скачав на сайті якийсь кіталог там красиві картинки але немає такої таблиці

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, standov сказав:

а можете дати лінку? бо я скачав на сайті якийсь кіталог там красиві картинки але немає такої таблиці

catalog.geberit.ua/uk-UA/products/search?application_purposes=RAT_103792

www.geberit.ua/_assets/local-media/download-center/brichure-installations-actuator-plates-ua-dec-2022.pdf

modernsys.com.ua/docs/documents/Katalog-produkcii-GEBERIT.pdf

таблиця в третьому посиланні

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 23.02.2023 в 11:36, DimaF сказал:

Подскажите кто сталкивался может.

есть такой насос на циркуляции полотенцесушителей.

Пару дней назад включил, он чуток подвывает, но воду не гоняет, и внутри что то цокает ( 4 года не частой работы).

Сдох, закис или что то другое!?

Вскрыть можно внутрянку!?

spacer.png 

В общем перед тем как снять, еще раз попробовал включить, и насос заработал)

Непонятно что было, но подозреваю воздух, ибо незадолго до траблов, менял магистральный фильтр на вводе в дом, и вся вода слилась.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, DimaF сказал:

В общем перед тем как снять, еще раз попробовал включить, и насос заработал)

Непонятно что было, но подозреваю воздух, ибо незадолго до траблов, менял магистральный фильтр на вводе в дом, и вся вода слилась.

Звичайно повітря. Гілку циркуляції води, тре ретельно розповітрювати. Щоб не гратися з американками, ми між насосом і зворотнім клапаном,  ставимо трійничок з краном Маєвського, або вентіль з вбудованим зливним краником.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Чи може гідроакумулятор стояти не закріпленим на підлозі? Зараз стоїть бак на 24 л, буду переробляти, бо трохи зроблено по циганському. Не знаю чи є сенс міняти чи і цього вистачить, але його прийдеться перенести в інше месце. Зараз він закріплений на стіні горизонтально, підєднання через пятірник прямо на бачку і дальше ППР трубою. В тій частині приміщення в стяжці прокладені труби опалення і самої води, на одній стіні підведення до котла і бойлера, на іншій батарея, на третій пусто, але там будуть фільтри. Боюся що не попаду в трубу :)  Із можливих варіантів - залишити там де він є, але тоді лишні труби треба прокладати, або розмістити на підлозі не закріпленим, десь поближче до фільтрів, і підключити шлангом. Можливий такий варіант чи краще закріпити? І вертикально можна кріпити такі баки?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, TaurosRMK сказал:

Чи може гідроакумулятор стояти не закріпленим на підлозі? Зараз стоїть бак на 24 л, буду переробляти, бо трохи зроблено по циганському. Не знаю чи є сенс міняти чи і цього вистачить,

1. Може

2. 24 л це «ніпрощо»

ГА на 20л давав 9-11л, встановив ГА 150, а по факту видає приблизно 70 л.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правильно настроенный ГА выдает 30% от своего объема. Если больше, это нештатная работа груши.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По виробниках ППР фітінгів є якась суттєва різниця? Тому що ціни від дешевих до дорогих в 2-2,5 рази різниця. Для прикладу американка під пайку 32х1" від 90 до 230 грн... Думаю в кранах ще може бути якась різниця, а тут муфта дешева і дорога ніби нічим не відрізняється, і якщо запаяти і не чіпати, то шо та, шо та мала б однаково служити. Різні коліна, муфти, трійники і тд... Чи є нюанси якісь, може деякі бренди не варто брати? 

В принципі мені того не багато треба, дещо переробити, але все ж таки взяти 4-6 американок по 200, чи за ці ж гроші 4-6 дешевших, а решту стане на пару муфт, колін та ін.

Screenshot_2.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, Сергей 31 сказал:

Правильно настроенный ГА выдает 30% от своего объема. Если больше, это нештатная работа груши.

30%?
А имеется ввиду при вкл/выкл насоса или в отсутствие э/энергии?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 часов назад, TaurosRMK сказал:

По виробниках ППР фітінгів є якась суттєва різниця? Тому що ціни від дешевих до дорогих в 2-2,5 рази різниця. Для прикладу американка під пайку 32х1" від 90 до 230 грн... Думаю в кранах ще може бути якась різниця, а тут муфта дешева і дорога ніби нічим не відрізняється, і якщо запаяти і не чіпати, то шо та, шо та мала б однаково служити. Різні коліна, муфти, трійники і тд... Чи є нюанси якісь, може деякі бренди не варто брати? 

В принципі мені того не багато треба, дещо переробити, але все ж таки взяти 4-6 американок по 200, чи за ці ж гроші 4-6 дешевших, а решту стане на пару муфт, колін та ін.

Screenshot_2.png

Так є різниця і суттєва. дешеві фітінги робляться із вторинної сировини, тобто вони колись були трубами, пляшками, тощо. Дорогі бренди, такі як Вавін, Бенінгер, Акватерм та інші, роблять із первинної сировини. Металеві вставки (різьби, американки, муфти) зазвичай роблять із якісної латуні. В дешевих метал невідомої якісті, бува навіть сілумін трапляється, металевий фітинг провертається у тілі пластику. Вам багато не треба, беріть дорожче.

Змінено користувачем naupv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, TaurosRMK сказав:

Для прикладу американка під пайку 32х1" від 90 до 230 грн...

Я б таке використовував хіба якщо зробити щось треба негайно, а грошей обмаль. Набагато краще перейти на різьбу і туди вкрутити металеву американку. Це, звично, в кілька разів дорожче, але надійніше і можна замінити/обслуговувати, а паяну американку прийдеться вирізати і впаюювати нову.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

а паяну американку прийдеться вирізати і впаюювати нову.

А нащо її вирізати? Запаяв, все норм, та й стоїть собі )) Що з нею може статися, якщо її не чіпати? Зараз стоять такі на колбах фільтрів, років десь 6-7 і нічо їм нема.

Змінено користувачем TaurosRMK
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, naupv сказал:

Так є різниця і суттєва. дешеві фітінги робляться із вторинної сировини, тобто вони колись були трубами, пляшками, тощо. Дорогі бренди, такі як Вавін, Бенінгер, Акватерм та інші, роблять із первинної сировини. Металеві вставки (різьби, американки, муфти) зазвичай роблять із якісної латуні. В дешевих метал невідомої якісті, бува навіть сілумін трапляється, металевий фітинг провертається у тілі пластику. Вам багато не треба, беріть дорожче.

Із дешевих які краще брати? Мається на увазі дешеві з нормальних, а не самі дешевші.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ціна ціною, буде видно по загальній сумі коли прикину що треба купувати. Дивлюся по інтернету, ціни на один і той же бренд можеть відрізнятися на 15-20%.

Виникло інше питання, як правильно/краще перейти з ПНД-32 на ППР-32? Відповідно ПНД це ввід в будинок, зараз там стоїть муфта з різьбою і дальше щось там накручено - кран, американка, муфта пнд... Цей вузол буду переробляти (писав в окремій темі), потрібно пустити трубу в сусідню кімнату де буде гідроакумулятор і фільтри. Функція цього крану - перекрити всю систему. Хоча за роки користування ніразу не приходилося цього робити, так що може його там і не треба. Ти більше знаходить в незручному місці, в кутовій шафі на кухні. Напевно краще кран перенести в інше приміщення, де буде нормальний доступ. Але все рівно з ПНД на ППР треба перейти, з краном чи без.

Муфта ПНД 32х1" внутрішня, кран 1" з американкою, муфта під пайку 32х1" зовнішня, труба 32. Або якщо без крана, то ПНД муфта з різьбою і зразу американка під пайку і труба. Так нормально?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як хочете, так і робіть. Обидва рішення вірні. Тільки другий варіант можна муфта ПНД з ЗР, і прямий, або кутовий фітинг з накидною гайкою. Це буде дешевше.Тільки, якщо кран залишити у тумбі, раджу пошукати кран не з метеликом, а з довгою ручкою. Коли краном не користуватись, він бува закисає, і метеликом не завжди вдається відновити роботу, особливо у тумбі. А ручкою туди-сюди і пішов.

 

Спойлер

mufta-25x3-4-s-nakidnoj-gajkoj-800x800.webp

 

Змінено користувачем naupv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 минуту назад, naupv сказал:

А ручкою туди-сюди і пішов.

Или шар провернулся на оси 😁. После такой засады взял в привычку весной и осенью все краны в доме разрабатывать...

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Доброго дня, монтажники!

 

На днях до мене звернувся голова кооперативу, з запитанням вартості розводки водопроводу в дачному кооперативі.

 

Справа в тому що мені складно уявити як зробити калькуляцію вартості робіт під ключ по даному підряду, і ще ця війна в країні...🤔

Регіон Київська обл.

 

На схемі помітив червоною лінією де потрібно замінити водопровідні труби, і водопровідну трубу завести кожному жителю в двір + встановити лічильник (а таких дворів близько 20 шт.)

 

Можливо Ви зможете мені щось порадити, або співпраця?

изображение_viber_2023-03-21_14-41-11-686.jpg

Змінено користувачем Toxa@
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора!

Прошу поради. Маю двоповерхову дачу, на якій минулим літом вирішив облаштувати два санвузли один над одним з подачею води зі свердловини та електробойлером в нижньому санвузлі, від якого поліпропіленові труби йдуть до санприладів вдовж стін під стяжкою. Зараз прийняв рішення робити водяне опалення на першому поверсі, оскільки до цього епізодично (там не живемо) використовували електроконвектори та кондиціонер - тепловий насос. згідно проекту котел повинен бути на кухня, в іншому кінці будинку. Хвилюють великі відстані між котлом, бойлером і санприладами.

Зараз розглядаю такі варіанти:

1) газовий котел на опалення, електробойлер на ГВП;

2) газовий котел на опалення і комбінований бойлер замість електробойлера;

3) газовий котел на опалення і ГВП; електробойлер видалити.

Також розглядаю варіант: кинути дві труби з циркуляційним насосом для рециркуляції від котла до електробойлера і там з'єднати з гарячою трубою з бойлера, що дозволить в зимовий період гріти воду газовим котлом, а влітку - електробойлером; з часом при заміні бойлера на комбінований на 100-150 л дві труби рециркуляції можна буде завести в бойлер. Правда, під бойлером заклав труби до радіатора в санвузлі, і подачу гарячої води в бойлер можна організувати від них.

Також хвилює необхідність зливати багато води з труб до гарячої через відсутність рециркуляції, хоча можна спробувати прокласти дві труби в стіні до душа на першому поверсі.

Додаю схеми та розрахунки об'єму води:

 

Котел-Бойлер - Схема.jpg

Санвузли - Схеми.jpg

ГВП - Об'єм води.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нюанси гарячого водопостачання. Ситуація така, бойлер знаходить в одній кімнаті, дальше йде кухня, там же є вивід гарячої води на вулицю, і через стіну ванна кімната. В результаті коли в ванній користуєшся гарячою водою і хтось відкриє на вулиці або в кухні гарячу, то все, гаряча майже повністю пропадає в ванній. З кухнею ще пів біди, можна крикнути щоб виключили :) А от на вулиці ніхто не почує, та й ніхто не бачить що хтось в душі.

Чи можливо якось обмежити розхід на вулицю? Зараз там стоїть шаровий кран в приміщенні (на зиму перекриваю), а на вулиці поливочний кран. Чи тут проблема з пайкою ппр труб в ванній і через це вся гаряча йде на вулицю/кухню? По логіці воді ближче на кухню/вулицю, тому вона туда і тече.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Проблема в тому, шо  опір ланки на полив суттєво менший за опір ванни, ще й виконано напевно в одному діаметрі.

Придушуйте полив: додатковим краном, зменшенням діаметру,  регулятором розходу тощо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.03.2023 в 21:49, Игорь&Ира сказал:

Зараз розглядаю такі варіанти:

1) газовий котел на опалення, електробойлер на ГВП;

2) газовий котел на опалення і комбінований бойлер замість електробойлера;

3) газовий котел на опалення і ГВП; електробойлер видалити.

 

 

 

 

Другий варіант самий кращий. Ще можна 4-й. Двоконтурний ГК, бойлер для таких котлів, наприклад Протерм  WEL 150 ME. Якщо грамотно його обв.язати, то коли треба геть мало ГВП, бойлер відсікається і ГВП подається з самого котла. А в ГК є режим літо і зима, тобто може гріти опалення+ГВП, або тільки ГВП. Є і котли літо, зима, осінь, весна, наприклад Беретта Ексклюзив, але то вже сильно накрутили :) Але є і не доліки- у ГК двокотурних є певна дельта при нагріванні ГВП, а ще стоїть вузол розходу ХВП, тобто скільки у котел зайде води, стільки з бойлера і вийде, наприклад 13л/хв. Ці варіанти більш кращі, ніж з ЕБ, тому що він є накопичувальним, а ці два варіанти проточні, багато і нескінченно ГВП.

Змінено користувачем naupv
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...