Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Гибридный инвертор powMr 3.2 кВт — возможно кто то пользовался?

Buek

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Dmode сказав:

Варіант влаштування змінної швидкості вентиляторів в залежності від температури. 

Я б вирізав отвори у верхній кришті і поставив туди 3 або 4 тихих витяжних 80 мм вентилятори з регулюванням по температурі. Отвори на бокових стінках потрібно закрити, а штатні вентилятори просто зняти, що не створювали додатковий опір.

60 мм вентилятори мусять крутитись на дуже високих оборотах, щоб давати хоч якийсь потік повітря. На тих самих оборотах 80мм дає в два рази більший потік повітря, ніж 60 мм.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 минут назад, volomoto сказал:

а штатні вентилятори просто зняти, що не створювали додатковий опір.

Тільки в такому разі треба сигнал подавати на плату керування бо вона контролюе крутяться вони чи ні. І невідомо чи сподобаєтя хв коли вона не подавала сигнал крутитися а вони крутяться та навпаки

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, Star1111 сказал:

треба сигнал подавати на плату керування

Німець в третьому відео як раз показує як він обходить помилку 01, через невідповідність частоти обертів нових вентиляторів. Крутить ніби потенціометр на своїй "колгоспній" збірці і помилка зникає.

На п'ятому відео приводить схему, підозрюю що вона якраз для цього.

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, volomoto сказал:

Я б вирізав отвори у верхній кришті і поставив туди 3 або 4 тихих витяжних 80 мм вентилятори з регулюванням по температурі.

Так і зроблю напевно, коли зрозумію як уникати помилку 01.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

про помилку 01, 1 вентилятор рідний, 1 Chieftec, помилка стала плавуча, то є то нема, тут варіант або порівнюються обороти 1 і 2 кулера, або задані межі в яких має крутитися вентилятор, або щось не то в платі. Читав що міняли на noctua там наче ок заміна пройшла. 

Той що замінив, він трохи крутився коли інший стояв. Чекаю ще один буду далі тестувати..

і в мене підключка дивна, 1 роз'єм 3 піна 3 провода, інший 4 піна, 3 проводи, з підключкою на комп'ютерах не співпадає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, shusta сказал:

 

і в мене підключка дивна, 1 роз'єм 3 піна 3 провода, інший 4 піна, 3 проводи, з підключкою на комп'ютерах не співпадає

Схоже в них у всіх така, чому в одного 3 в другого 4 ХЗ, 1 пін схоже не підключений

S30121-13471875.png

Змінено користувачем Star1111
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Star1111 сказав:

Як що розбираетесь, там біля клемм де акумулятор підключений е резистори включені послідовно і далі операційний підсилювач, це ланцюг виміру напруги акумулятора, ті резистори треба перевіряти. Як що не розбираетесь то нажаль я не знаю хто їх ремонтнує 🙁

Розбираюсь.Тільки резисторів ам не бачу біля клем( Dmode кинув фото , в мене такий же вигляд .

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, еіщдуп сказал:

Розбираюсь.Тільки резисторів ам не бачу біля клем( Dmode кинув фото , в мене такий же вигляд .

Повинний бути ланцюг що виміряе напругу акумулятора, ось це з сервіс мануалу на модель що схожа на мій, але принцип у них у всіх приблизно один, це все е клони voltronikS30121-15065896.thumb.png.aae53fb019602820c0659445a4445364.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виглядає на те що система не керує оборотами кулерів, лиш перевіряє чи обороти в межах "норми" підраховуючи імпульси на виході з кулера.
Включення кулерів, мабуть, трігериться двома факторами струмами які проходять через схему (зарядка акума а також вихід з інвертора) ну і покази темпервтури з NTC датчиків. От якби десь знайти як підключитись в інженерний режим щоб можна було зчитувати покази які отримує проц з датчиків. Напевно воно десь є. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Andriy Galetski сказал:

. От якби десь знайти як підключитись в інженерний режим щоб можна було зчитувати покази які отримує проц з датчиків. Напевно воно десь є. 

Кажуть що можна підеднати комп'ютер до сом порта Або до юсб як що е та програма watchpower показуе багато параметрів, сам особисто не перевіряв руки не доходять

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже гарні інвертори, вони повертають нас в ті світлі часи, коли кожен з нас мав паяльника і сам собі ремонтував 3УСЦТ та лампову Весну. 

  • Лайк 4
  • Дякую 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

еіщдуп

forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?p=53951

Ось тут багато що по модернізації та ремонту таких, там в першому пості як раз про вимірювання напруги батареї, та ссилка е на фото резисторів, Гугл перекладач чудово допомагае

Змінено користувачем Star1111
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Dalet сказал:

коли кожен з нас мав паяльника і сам собі ремонтував 3УСЦТ та лампову Весну. 

Треба ж чимось займатися як світла нема 😁, але погано що без світла паяльник не пацюе😐

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

25 хвилин тому, Star1111 сказав:

Повинний бути ланцюг що виміряе напругу акумулятора, ось це з сервіс мануалу на модель що схожа на мій, але принцип у них у всіх приблизно один, це все е клони voltronikS30121-15065896.thumb.png.aae53fb019602820c0659445a4445364.png

дякую.Буду розбиратись

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 хвилин тому, Star1111 сказав:

еіщдуп

forums.aeva.asn.au/viewtopic.php?p=53951

Ось тут багато що по модернізації та ремонту таких, там в першому пості як раз про вимірювання напруги батареї, та ссилка е на фото резисторів, Гугл перекладач чудово допомагае

Дякую за інформацію

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У местного продавца подгорает норм ) Ниче, это обычное дело, люди выбирают кошельком, даже если разум сопротивляется... У мну вон тоже далеко не все хотят штукатурку по норм цене заказывать, ищут подешевле ) Потом сексятся с паяльником маляркой и т.д. )

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Сергей НСТ сказал:

штукатурку по норм цене заказывать, ищут подешевле ) Потом сексятся с паяльником маляркой

я бы на вашем месте не был столь категоричен (вспомнил свои приключения с маляркой)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, sly сказал:

я бы на вашем месте не был столь категоричен (вспомнил свои приключения с маляркой)

Дык у уникальных клиентов всегда уникальный результат )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 минут назад, Сергей НСТ сказал:

Дык у уникальных клиентов всегда уникальный результат )

А у инверторов с али он как бы уже имеет систему

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, Сергей НСТ сказал:

Не не, тут абсолютно разные случаи ) Если sly решит подискутировать - поймете )

Конечно же, никто не спорит, а понять все обязаны)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, Dmode сказав:

Так і зроблю напевно, коли зрозумію як уникати помилку 01.

Як варіант залишити один штатний вентилятор, але той, від якого йде дріт тахометра (4-пінове підключення) і зрізати з вентилятора лопасті, але щоб залишилась ступиця. Тоді він буде всеодно крутитись на потрібних оборотах, передавати то все контроллеру, але не буде створювати мінімальний шум.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 минуты назад, volomoto сказал:

той, від якого йде дріт тахометра (4-пінове підключення)

Там обидва вентилятори ідентичні, мають три дроти (на чотирьохпіновому штекері один пін пустий). Третій дріт - це тахо наскільки розумію. Розглядав таку варварську опцію, але ж вони тоді і енергію будуть дурно жерти.

 

А Ви розумієте цю схему що німець у відео показував? Це шось типу шим генератора щоб обдурити тахо?

 

(605) POWMR 2,4kw Hybridwechselrichter, Umbau Ventilator 5.jpg

(605) POWMR 2,4kw Hybridwechselrichter, Umbau Ventilator 5 - YouTube - Google Chrome.jpg

Змінено користувачем Dmode
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А чого просто не поставити замість стандартних 2 сілента і зверху ще 2 паралельно, які вмикатимуться потемпературі своїм контролером?

Тахометр підключити тільки на нижні

 

Змінено користувачем shusta
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...