Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Нужна помощь по вентиляции

Seymur

Рекомендовані повідомлення

Причина плесени - это повышенная влажность.

Причины повышенной влажности две:

  1. Источники влажности. Капилярный подсос (проявляется после зимы с поднятием грунтовых вод). Отсутствие отливов (проявляется после дождей). Лечится тяжело: отвод влаги (воды) от фундамента методом организации отливов, опалубок, дренажными системами и т.д.

  2. Конденсация. Проявляется с осени, и выражается при разности температур воздуха и поверхностей (физика). Часто лечится проветриванием.

 

Подозреваю, что у Вас 1 вариант (99%). При теплых полах низ стен обычно просушен, иногда до наружных поверхностей.

 

Откопайте доступ у фундаменту и приложите к нему руку. Если он будет влажный, значит он сосет влагу из земли. 

 

И как Вам сказали, проветривание - борьба с последствиями, а надо искать причину.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, vovova сказал:

Причина плесени - это повышенная влажность.

Причины повышенной влажности две:

  1. Источники влажности. Капилярный подсос (проявляется после зимы с поднятием грунтовых вод). Отсутствие отливов (проявляется после дождей). Лечится тяжело: отвод влаги (воды) от фундамента методом организации отливов, опалубок, дренажными системами и т.д.

 Подозреваю, что у Вас 1 вариант (99%). При теплых полах низ стен обычно просушен, иногда до наружных поверхностей.

 

Откопайте доступ у фундаменту и приложите к нему руку. Если он будет влажный, значит он сосет влагу из земли. 

 

И как Вам сказали, проветривание - борьба с последствиями, а надо искать причину.

 

Блин, проблематичгно сейчас откопать фундамент - бетонная отмостка по всему периметру. У меня дом на горке, грунтовіе воды низко, скважины бьют 55-60метров. Но понятно что влага  в земле есть. Изнутри как-то можно поры закрыть, помню когда-то читал про какие-то чудо-средства. для гидроизоляции?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, PrudnikovAlex сказал:

Изнутри как-то можно поры закрыть, помню когда-то читал про какие-то чудо-средства. для гидроизоляции?

Что мертвому припарки....

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Был схожий случай.

Пристройка из щлакоблока долго стояла не отапливаемая и без полов. Просто фэм, как на улице. Потом поставили туда радиатор. Все было хорошо.

Фундамент внутри поднимался на 10-12см от будущих полов. Пол залили на пенополистирол. Тоже было в порядке. 

  Но, как только поштукатурили стены, то они сразу начали сыреть, причем снизу. На фундаменте был рубероид, на нем уже стояла стена из шлакоблока. Фундамент тянул влагу копелярную из земли, но до шлакоблока не доходило через рубероид. А когда поштукатурили, то соединили штукатуркой и фундамент и стену. Долго мучались. 

  Когда поняли в чем дело, то штукатурку по фундаменту сбили. Фундамент намазали какой-то гидроизоляцией. Пришлось заказывать и колхозить высокие плинтуса на планки, чтобы закрыть все до шлакоблока. 

  Но, как только убрали штукатурку, соединяющую фундамент со стеной, то стена просохла буквально за три дня, без всяких сушильных приспособлений.

 Возможно у Вас таже проблема.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Доброго дня знатокам.

Маю вентиляцію Вентс ВУТ270, ту шо з пінопласта.

Маю бажання замінити фільтри, але не маю скільки грошей скільки хоче Вентс. Комплект фільтрів без доставки поштою вони оцінили в 840грн, чекати місяць виготовлення.

Фільтри тонкі, 18мм. Маю фільтрувальний матеріал 4G, товщиною 10 і 20мм. 

Задача: як впіхнуть йо туди, бо воно бесформенне, типу синтепона з куртки ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 минут назад, yur43 сказал:

Задача: як впіхнуть йо туди, бо воно бесформенне, типу синтепона з куртки ?

А у вентса как оно выглядит и установлено?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, DimaF сказав:

А у вентса как оно выглядит и установлено?

тонкий фільтр-гармошка, довгий. Вставляється по всій довжині.

Думав з дроту рамку зробити і обернути її вдвоє 10мм синтипоном, але там важлива точність щоб не піддувало з краю фільтру.

Може хто таке робив?

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

55 хвилин тому, yur43 сказав:

Задача: як впіхнуть йо туди, бо воно бесформенне, типу синтепона з куртки ?

В оригінальному фільтрі є дві гармошка із металевої сітки, між якими затиснутий фільтрувальний матеріал. Можна попробувати то роз'єднати і замінити саму тканину.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, volomoto сказав:

В оригінальному фільтрі є дві гармошка із металевої сітки, між якими затиснутий фільтрувальний матеріал. Можна попробувати то роз'єднати і замінити саму тканину.

В оригінальному металу немає.

2023-06-30-12-27-02-600.jpg

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, yur43 сказав:

В оригінальному металу немає.

2023-06-30-12-27-02-600.jpg

Це не схоже не G4, а швидше на F7-F9. Хоча я можу помилятись, але очевидно, що ця грамошка має велику площу поверхні і якось тримає форму. Без якоїсь рамки із жорсткою сіткою тканину туди не затягнеш і тут можливо фірмовий фільтр не таким вже й дорогим виходить.

Найкраще поставити зовнішні бокси для фільтрів, тоді не буде залежності від конкретного виробника фільтрів.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

до цієї моделі ВПУ серійних фільтрів немає. На замовлення пропонують з проволочної сітки саморобні гармошки. 

Змінено користувачем yur43
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, yur43 сказав:

до цієї моделі ВПУ верійних фільтрів немає. На замовлення пропонують з проволочної сітки саморобні гармошки. 

Можливо тут - gsn.net.ua/catalog/filtres/fbox/ зроблять потрібного розміру за адекватні гроші.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, Dmode сказав:

Які габарити мають оригінальні фільтри?

264*182*18

18 годин тому, volomoto сказав:

Це не схоже не G4, а швидше на F7-F9.

на фільтрі написано G4, хоча по щільності матеріалу то на оте 7-9 більше схоже. Вентс зробив ПВУ, до яких мутні витратні матеріали.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, yur43 сказал:

264*182*18

може спробувати пристосувати щось таке? В них по периметру має бути щось м'яке, тож може зайдуть і так, або з підрізкою...

Dello/Automega 180000610: 263х192х17 130грн (вугільний)

Alpha-filter AF5037: 266х196х17,5 80грн

 

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, Dmode сказав:

може спробувати пристосувати щось таке?

 

Супер! А то я цим синтепоном обклався вже і не впихУється воно просто ніяк  :beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Універсальний вставлятор фільтра.

З гладкого товстого дроту згинаємо універсальний вставлятор. Вирізаємо з фільтрувального матеріалу шмат і згинаємо борт, кріпимо степлером. Розміри отриманого бомж-фільтра мають бути більшими на 1 см розміри оригінального фільтра з кожного боку.

Впихуємо бомж-фільтра в штатне місце, так щоб не пошкодити блок рекуператора, корпус, очі, яйця

Універсальний впихувач витягуємо . Він багаторазовий.

Спосіб дозволяє звести витрати на обслуговування ПВУ до мінімальних, на зекономлені кошти допомагаємо ЗСУ.

 

2023-07-05-15-07-43-160.jpg

2023-07-05-15-10-52-463.jpg

Змінено користувачем yur43
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

підкажіть, купив бушний belimo LM230, нема маркіровки на кабеле, який колір там за шо відповідає? в мануалах нічого не знайшов. Може хтось свій подивитися?)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 11.08.2023 в 20:25, standov сказал:

LM230

Маю CM230, там навіть на корпусі намальовано.
синій - нейтраль
коричневий - фаза, поворот в одну сторону (закриває)
білий - фаза, поворот в іншу сторону (відкриває)

image.thumb.png.08016923c7fc6b9deb1e3afa6dada15a.png

image.png.62049d64c5070deb27e9e517ebc600ff.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, TaurosRMK сказал:

Маю CM230, там навіть на корпусі намальовано.
синій - нейтраль
коричневий - фаза, поворот в одну сторону (закриває)
білий - фаза, поворот в іншу сторону (відкриває)

image.thumb.png.08016923c7fc6b9deb1e3afa6dada15a.png

image.png.62049d64c5070deb27e9e517ebc600ff.png

Дяк, да я вже теж роздупливсь що варіантів там небагато 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.07.2023 в 15:18, yur43 сказал:

Універсальний вставлятор фільтра.

На чому зупинились? На саморобному фільтрі чи автомобільні підійшли?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 хвилини тому, Dmode сказав:

На чому зупинились? На саморобному фільтрі чи автомобільні підійшли?

На саморобному. Просто в мене цього матеріалу багато, нарізав заготовок і питання закрив. Для пилососу теж з нього поробив замінники.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке рішення по фільтрації, де можна з фільтротканини зробити свій фільтр - поширене явище.
Багато компаній купляє фільтротканини і на рами кріпить фільтротканину - отримуючи панельні фільтри.

Головний критерій фільтрації повітря - нормована швидкість повітря в залежності від класу фільтрації (груба, тонка, ультратонка чи вугільна фільтрація). Де якщо подати швидкість повітря, більше нормованої, то фільтр буде погано працювати.
Швидкість повітря нам диктує - площа фільтрації. Звісно, чим буде більше площа фільтрації - тим краще працює фільтр (по якості очистки, по терміну експлуатації, по низьким втратам тиску).

Повітряні фільтри мають різні типи
Такий саморобний панельний фільтр - має менше всього площу фільтрації.
Краще панельного типу - кишеньковий тип. Який за рахунок кишень, має в рази більше площу фільтрації. Тому в автомобільних і кишенькових повітряних фільтрах створені кишені.
В саморобному фільтрі кишені можливо зробити за рахунок металевої сітки. Склавши сітку в гармошку і до неї закріпивши фільтротканину.
Наприклад (гофрований тип фільтра):
image.thumb.png.c726169677cc33c96a6011b2c890de89.png

Типові фільтри в ПВУ (припливно-витяжна установка)
В ПВУ всі виробники економять місце. Бо як і в авто, корпус - саме дороге в ПВУ.
Де гарні фільтри, з великою площею фільтрації і малою швидкістю повітря - займають багато місця в ПВУ.
Тому виробники ПВУ дуже економлять на фільтрації повітря. Ставять маленькі фільтри по площі фільтрації.
За рахунок чого, отримаємо завищену швидкість повітря. А чим більше швидкість повітря - тим гірше працює любий фільтр і тим більше втрати опору або тиску.
Тип паче, при забруднені фільтра - втрати тиску збільшуються. А чим більше втрати тиску - тим менше витрата повітря ПВУ.
До речі, всі показники по витраті і тиску повітря на номограмах виробників, вказані при чистих фільтрах. Або втрати тиску при забруднені фільтрів - не враховані в номограмах виробників.

Рішення по посиленню фільтрації повітря
Якщо виробники ПВУ економять на ПВУ і ставять погані фільтри.
Де кожен фільтр мае проскок повітря (проходить минуючи фільтротканину). Тому якісна фільтрація - многоступенева.

То ми можемо зробити 2 речі:
1. Посилити фільтри в ПВУ.
Наприклад, ще можливо взяти кольорову фільтротканину тонкої очистки (класи F5-F9). І її закріпити після фільтротканини грубої очистки білого кольору (класи G2 - G4).
2. Поставити фільтр-бокс до забору повітря ПВУ.
Зробивши многоступеневу фільтрацію з низкими швидкостями повітря як це нам потрібно.
В такий фільтр-бокс можливо поставити:
- панельний сітчатий металевий фільтр з сіток нерж. сталі (вічний, класу G1) - на 25-30% подовжуе терміни роботи одноразових фільтрів;
- кишеньковий фільтр грубої очистки (класу G4);
- кишеньковий фільтр тонкої очистки (класу F9);
- надтонкої очистки (Н10-Н12) чи вугільної фільтрації. 

Сам фільтр-бокс виробляється з оц. чи нерж. сталі. Умовно, це коробка з кришкою, рамами і ущільнювачами для встановлення різних типів фільтрів. Таким чином, можливо вибрати ті фільтрі які нам потрібні (по класу і швидкості повітря) і загалом покращити систему фільтрації.

На фото фільтр-бокс з кишеньковим фільтром тонкої очистки.
Де кишені створюють значно більшу площу фільтрації повітря. Що нам дає: мала швидкість повітря, гарна фільтрація, менше проскоків повітря, значно більший термін експлуатації, менше втрати тиску, а значить більше витрата повітря ПВУ.
image.png.c6508ffa0d9592c679b2fd3705b2f351.png

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Вологість в кімнатах. До недавна була проблема с надмірною вологістю, доходило навіть до 70-75% у жилих кімнатах і під 90% в ванній під час процедур. Приходилося користуватися осушувачем, але це було лише тимчасове рішення. Минулого року зробив приточно-витяжну вентиляцію, бо до цього часу не було ніякої, тільки провітрювання, але нормально запустив її тільки весною цього року. Також закінчую утеплення будинку. Літом не замічав суттєвих змін по вологості, а от за останній місяць вже замітно, бо похолодало. Вентиляція не працює 24/7, виключається на ніч з 01:00 до 07:00. Останні дні по вечорах на вулиці вже нижче +5С і в цей період вологість падає, в середньому по кімнатах 40-45%, в кухні і ванній більше. Але як тільки вентиляція виключається, вологість починає рости. Дивлюся по графіках, за вчора в кімнаті де вночі нікого немає поки працювала вентиляція до 01:00 вологість була 46%, а потім почала рости і до 07:00 виросла до 56%. По інших кімнатах 42%/52%, 45%/57%, 52%/58%. Тобто за час коли вентиляція не працює (6 годин вночі) вологість виросла на 6-12% в залежності від кімнати. Питання в тому звідки та вологість береться? В домі немає вазонів і тд, одяг не сушиться, хіба що 4 людини за ніч можуть надихати скільки? Підозрюю що може волога "сидить" в стінах, бо минулого року коли не було утеплення і вентиляція ще не працювала, а погода на вулиці була холодною (десь від початку листопада і дальше), то всі зовнішні кути мокріли. А коли починав утеплювати, то здирав "штукатурку" з стін, а там "якість" радянського будівництва, може до 30% швів не заповнені розтвором нормально, а в деяких місцях повністю пролазив пістолет з піною. Не дивно що такі стіни тягнули вологу, яка вилазила з середини. Тому думаю що стіни набрали вологи і поки що вона нікуди не ділася, тому і вологість в кімнатах росте, коли вентиляція виключена. Бо інших варіантів не бачу звідки тій вологості братися, особли вночі коли всі сплять.

Відповідно тут питання, чи висушатся стіни з часом (вже утеплені і є вентиляція нормальна) і вологість нормальзується, чи це довгий і нереальний процес, і вологість все рівно буде звідкись братися? Не кажу що це проблема що за ніч вологість піднімається умовно з 40% до 50%, але якщо не включати вентиляцію пару днів, то думаю вологість виросте ще більше, і явно не від того що люди дихають чи буде на кухні щось готуватися, а може все ж таки стіни ще не просохли.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, TaurosRMK сказав:

4 людини за ніч можуть надихати скільки?

Можуть, 40-60% це нормальна вологість, так і тримайте, якби стіни не просохли, то без вентиляції вже було би 90%

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...