Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Недострой из 90-х

AndryG

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, AndryG сказав:

Маяки спочатку поклав на вже залитий розчин і потім тягнув їх по розчину. Сліди від них залишились два-чотири міліметри. Вирішив, що розчин таким шаром не вчепиться, видряпав на півтора-два см глибиною. Як правильно - можу тільки здогадуватись. Думаю, що маяки слід класти до розчину, і хай лишається глибокий слід від них.

Щось тут не так , ніфіга не зрозуміло. Ви правилом пп чому тягнули , не по маяках ?

Ви б спочатку детальну інструкцію розпитали.

 

Процес:

 Виставляєте головки саморізів під маяки. Далі  , якщо у вас маяки з УД профілю то одягаєте їх зразу (в подальшому слідкуєте щоб на них не наступати).

Далі замішуєте розчин , (можна густіший ) та викладаєте його(приблизно на 1,5м) так , щоб до верху маяка було приблизно 2-3см , розрівнюєте (просто лопатою). Далі замішуєте вже дещо рідший розчин (такий як для штукатурки тільки трохи густіший) , і стягуєте правилом по маяках . Соваєте правило туди сюди доки воно не буде на всьому протязі тертись об маяки. Якщо під час цього процесу на поверхні стяжки виступає вода, то берете сухий сіяний пісок і цемент в пропорції 1/4 , і за допомогою кухоного сита ,(того що лапшу відкидають) посипаєте ці місця , і знову стягуєте, доки вода не перестане виступати.

   Далі пересуваєте маяки , і повторюєте процедуру знову. Коли залєте всю кімнату , то витягаєте маяки берете пів відра розчину , і наступаючи на ті місця де були маяки йдете у кінець кімнати , і звідти поступово йдучи назад заробляєте розчином канавки з під маяків та свої сліди (незабуваючи при тому викрутити саморізи)

   Далі коли пройде 4-6годин берете правило розвертаєте його тильною стороною і зчесуєте усі бугри , потім поливаєте водою і при цьому затираєте пінопластовою теркою. Після цього ще раз поливаєте водою і накриваєте плівкою , все.

ПС... Сітка має буте над трубами , а не під ними.

  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я маяки поклав, коли вже накидав розчину по болти. За рідший розчин поверху не подумав. Спробую в наступній кімнаті. У мене не той рівень майстерності, щоб ходити по свіжозалитому :)

Терка для більшої міцності поверхневого шару?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, AndryG сказав:

У мене не той рівень майстерності, щоб ходити по свіжозалитому :)

Можна і не ходити ,  берете два листи ЕППС 50мм , і переставляючи їх можна так пересуватись по стяжці. Або  використовуйте короткі маяки.  Метр кімнати залили , маяки пересунули , канавки зразу заповнили розчином   ітд....

1 годину тому, AndryG сказав:

Терка для більшої міцності поверхневого шару?

Ні , для щільності , рівності , однорідності.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А навіщо діставати маяки зі стяжки? В мене ні в квартирі ні в будинку не діставали, наскільки я пам'ятаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, andry07 сказав:

А навіщо діставати маяки зі стяжки? В мене ні в квартирі ні в будинку не діставали, наскільки я пам'ятаю.

Для того , щоб забезпечити однорідність стяжки , і понизити ризик розтріскування. Тим більше що у вас ТП.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, andrey_ka сказал:

Для того , щоб забезпечити однорідність стяжки , і понизити ризик розтріскування. Тим більше що у вас ТП.

Ну так собі аргумент. ПРи великих площах навпаки стяжку на ділянки ріжуть щоб запобігти розтріскуванню. 
Я розумію коли металеві маяки при штукатурці стін дістають, але в стяжці підлоги кому вони заважають ХЗ. 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, andry07 сказав:

А навіщо діставати маяки зі стяжки? В мене ні в квартирі ні в будинку не діставали, наскільки я пам'ятаю.

Болти гарних грошів потягнути могут, якщо их ховать бездумно в стяжку . Дуже удобно взагалі не мати зайвих трещин там, де не потрібно. Бо по такой трещіне повинно прокладати шов плиткі  с гібкой фугою . Якщо виконувати  усі этапи залівкі не на авось, і як получілось. То в вас с першого разу все получітся гарно, без доп затрат на нівілірку- домазку и все інше. 10-12 кв це вважаю норма для одній людини. В мене теж так виходило. Більше вже важко , от там я і робила компенсаційний шов холодний. Мансов з цементом і  з піском я не робила .

Все дуже просто.  Взагали то спочатку перевертаєте ведро, так щоб заливка на 1/3 заполнілась , потім докидуете и хлопаєте зверху мастерком, З раствор починає виходити рідина, суміш при цому двигається , коли досягла приблизно маяков, рівняйте остаточно   правилом . Щільно прижимая до маяков, тим самим рівняете суміш.
 Там де яма, кідаете мастерок розчину , де горб, то або мастерком відчерпніть і походу відкиньте . Правіло  показує где рівень проміж маяков. Ніяких горбов и ям мию маяками не повинно бути отдразу. Коли маса бетону заповнила сектор, здвіньте маяк з болтив на себе( він мае бути не більше ніж 1,5 метра завдовшкі) и жестко стояти на головках болтів, як поїзд на рельсах. Тобто по сути маякі це і є болти, невеличкій профіль Уд -то инструмент тимчасового з’єднування ланцюжка болтів. Потім , коли сектор в 1, метр приблизно залит, То ,до куда рука дотягнулась -викручувайте болт і кідайте його для промивки і наступний встанвкі. Болти повинні стояти щільно на відстані біля 0,5 -0,7 метрів в рядку один від одного. Коли потягнете маяк то вам тількі підрівняти після УД профіля іноді буде потрібно, а іноді там взагали мастерком по рідине шлепнуть і слід від маяка зникне.

Сітка повинна бути зверху, знизу вона не працює як арміруюча стяжку . Не забувайте про кути, там повінни бути шари з сіткі, для запобігання углових трещін

 Через 6 часів по стяжке вже можно обережно ходить  ( якщо темп +25 ( поставте будільнік) вам потрибно счухать все нерівності по лазеру, правилом ,  не зовсім твердий бетон легко подправіть ,так ви швидко отримуєте ідеальну поверхню, по уроню.  Далі , якщо замочите трохи водою , то і нерівності  заполнятся, якщо звичайним куском екструдера пройдетесь круговими рухами .Но останній пункт потрібен лише для лінолеума или кварцвініла. Якщо плитка, то достатне знять бугри по лазеру в нуль.

Змінено користувачем Сарочка
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Вчора залив ще одну кімнату. Залишились спальня і санвузол з бойлерною. Кожна заливка зі своїми експериментами і косяками. У великій кімнаті зачепився сильно за один болт, викрутив і загадав про нього, коли вже вирив правилом яму. Тепер на самому прохідному місці маю 5-6мм яму метр на півтора :) Теперь вже можу говорити про це з усмішкою... Ще у мене постійно робиться провалля, коли протягую профіль. На відстані 7-12 см від канавки від профіля просадка на 2-4мм. Виправляється при замазуванні маяків. Пробував густіший розчин, пробував забивати розчином середину профіля для зменшення ями після нього - все одно провалля виходить. Вчора поставив профілі на всю довжину кімнати - проваль нема, витягнулись цілими без проблем. Цікаво, яку кривизну зможе пробачити ламінат? Якщо по кімнаті рівень підлоги плясатиме на 5мм у мене голова паморочитись не буде і корона не впаде. Аби ламінат витримав.

І сітку я поверх труб кидав ще одну.

Густина розчину - це той ще квест. Заміс для нижнього шару у мене випадає з мішалки великим комом і анітрохи не розпозається. Цим ділом я засипаю труби ТП і починаю танцювати. Поступово розчин віддає воду і перетворюється у еластичну плотну масу. Верхній шар більш "рідкий" - перевертаю відро, піднімаю, "пасочка" просідає приблизно на третину. Не розтікається як коров'ячий ліпеник але і не тримається як справжня дитяча пасочка. Саме такий розчин вже тягнеться правилом, а не тупо пружинить під ним чи рветься і вода не виступає калюжами.

Сидячи в бойлерній серед купи труб, що збігаются під ноги з усіх боків, прийшла в голову світла думка, що треба було поштукатурити, застеливши пдлогу дошками по піновласту, бойлерну та обкласти плиткою стіну з котлом і бойлером до прокладання труб. Тоді би я всі труби зараз вивів на стіну куди треба, зрозвів би опалення і вже потім залив би стяжку. А тепер хз як ту стяжку лити (де саме труби виводити до стіни) і хз як ті стіни штукатурити (труб під нагами стати нема де)

Раніше вже згадував про дурну схему кріплення даху до плит. Крокви не звисають над стіною, а своїми кіняцми спираються на край стіни. Нижній край шиферу проходить по ребру стіни і утеплювач там просто нема куди всунути. Плюс звіси дуже маленькі. Доведеться колхозити "подовжувач" шиферу при утепленні. А ще боюсь, що поганоутепленне ребро стіна-перекриття буде промерзати і привіт пліснява. Думаю зробити по периметру зовнішніх стін під стелею штробу і організувути із залишків труби ще один контур ТП.  Зустрічав в ютубчику так робили по периметру будинку над плінтусом.

Ломаю голову над розмірами вікон. Не знаю, що я робив все літо і чому вони досі не стоять. А вчора ще у Тєрєхова почув, що не варто вікна ставити до штукатурки стін. Може і дійсно не поспішати. Старі вікна стоять, дірки під ними (вибив три ряди цегли, щоб підвіконня було близько 80см) закрию плівкою і хай зимують.

Зайшов в пару точок ще влітку дізнатись ціни. Всі відмовляють від рехау-70 (тут на форумі підслухав) і пропонують WDS-6S. Диряві холодні вікна мене супроводжують все життя, тож, не хочеться і власноруч залізти на ці граблі. Але і ціна влітку була 6к замість 9к за рехау.

Ще один квест де купити ті вікна по нормальній ціні. Не знаю як побудований цей ринок. Дівчинка на стільчику у торговому центрі, що торгує вікнами... Чи є сенс шукати де дешевше, чи всі вони ділери трьох заводів на стандартних цінах і обирати треба по досвіду роботи, щоб потім з гарантією було куди звернутись. Хто зна.

Змінено користувачем AndryG
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, AndryG сказав:

Ще один квест де купити ті вікна по нормальній ціні.

От прямо на форумі у відповідному розділі і викладііть тендер.

 

9 хвилин тому, AndryG сказав:

обкласти плиткою стіну з котлом і бойлером

чи є якась технічна необхідність плитки в котельній на стіні? Я планував просто поштукатурити та покрасити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

BugS, я спробую обов'язково, та не думаю, що для Сум це спрацює. Не столиця :)

Саме про необхідність плитки сьогодні з дружиною говорили. 
Я про плитку думаю через купу труб обв'язки котла, змішувача ТП, ввід водогону, бойлер і т.п. Витирати або перефарбовувати стіну за цим лабіринтом труб, кранів і т.ін., я думаю, буде незручно. І рівні краї отворів під шпильки-тримачі всього добра.

А взагалі це все лише припущення - я перший раз йду цією стежкою.

Змінено користувачем AndryG
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, AndryG сказав:

BugS, я спробую обов'язково, та не думаю, що для Сум це спрацює. Не столиця :)

Я з Дніпра вікна собі замовляв у Харкові. Чому б це не спрацювало для Сум?..

  • Дякую 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Ihor Chumak сказав:

Я з Дніпра вікна собі замовляв у Харкові. Чому б це не спрацювало для Сум?..

Думав, що доставка новою поштою буде дорожче місцевих. Спробую 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

58 хвилин тому, AndryG сказав:


Саме про необхідність плитки сьогодні з дружиною говорили. 
Я про плитку думаю через купу труб обв'язки котла, змішувача ТП, ввід водогону, бойлер і т.п. Витирати або перефарбовувати стіну за цим лабіринтом труб, кранів і т.ін., я думаю, буде незручно. І рівні краї отворів під шпильки-тримачі всього добра.

А взагалі це все лише припущення - я перший раз йду цією стежкою.

А сверлить плитку под все крепления, так чтобы ровно и без сколов проще?

У себя котельню "штукатурил" после того, как был сделана разводка и коллектора ТП и трубы хвс и ГВС, проводка, щитки, канашка и стяжка. И покрасил потом.

А после делать уже будут котел, бойлеры и обвязку

 

Хотя я краской сделал только по причине того, что самому сделать стены плиткой и потом ещё швы - уйдет уйма времени. Да и плитка дороже остатков краски с ремонта квартиры 10 лет давности)))

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 31.05.2023 в 23:32, standov сказал:

якщо ви доведете температуру *поверхні* ламіната до 27 то це буде означати що нижня поверхня гріється до 30+ (бо ламінат має відносно високу теплопроводність), за такої температури його може почати крутити і він почне сифонити формальдегідом і тп процеси, якщо обмежити на 25 то потужність значно менша 

тобто, в влітку всі ламінатні підлоги помирають?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.10.2023 в 23:13, AndryG сказал:

 Тоді би я всі труби зараз вивів на стіну куди треба, зрозвів би опалення і вже потім залив би стяжку. А тепер хз як ту стяжку лити (де саме труби виводити до стіни) і хз як ті стіни штукатурити (труб під нагами стати нема де)
 

заливайте стяжку в два заходи. там де будут коллектори приблизно закріпіть труби і залиште частку без стяжки. потім змонтуєте труби та колектори і по факту дозакидуєте стяжку

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Tamburello сказал:

тобто, в влітку всі ламінатні підлоги помирають?

якщо у вас влітку "нижня поверхня буде грітися постійно до 30+"(с) то я думаю що то таки станеться, і да є спеціальні ламінати які то вміють (так написано), з чого я роблю висновок шо ті шо інші - ті не вміють, а може вміють але не довго, а може вміють всі. Чи ризикувати то вже рішення власника, я просто написав свій консерн

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20.10.2023 в 23:42, Ihor Chumak сказав:

Я з Дніпра вікна собі замовляв у Харкові. Чому б це не спрацювало для Сум?..

Не спрацювало :) Тиша...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Сьогодні довів до "можна заливати" ванну кімнату. Бойлерну залишаю на весну (знову насмішити Його вирішив), коли повішу котел і зроблю обв'язку.
photo_2023-11-07_20-29-56.thumb.jpg.750ca72d5332aa0e863107f167f7337f.jpg
Виліз косяк з рівнем основи. Хочу зробити рівень підлоги у ванній на сантиметр нижче коридору. У квартирі такий перепад вже ставав у нагоді. Але, чомусь, пісок нижче я зробив лише у бойлерній, а у ванній кімнаті на загальному рівні та навіть трохи вище. Висота стяжки виходить приблизно 55-60мм. Мало! Де лежать підводки ТП з інших кімнат в утепленні навіть у маяка (UW50) боки підрізати довелось - 15-20мм лише накриває стяжка.

Покладу зверху таку саму сітку, побільше фібри, пісочку 1:3. Ризикнути? Стрьомно. Ще і ЕППС знатно порізаний під труби. Як так можна було прогавити :( А може зробити різницю менше сантиметру? Навіть на товщину плитки вже не дасть розлитій воді вилізти в коридор.

Поки набирав текст, з'явилась думка зняти ізоляцію з підводки! Труба глибше ляже, додатково прогріє холодну зону біля зовнішної стіни. Плитка не ламінат - не перегрію. Два метри відкритої підводки на регулювання не вплине. Так і зроблю :)

Як же бути з висотою... піднімати стяжку у ванній до загального рівня чи ні? Це ***** питання... 😉

Сховаю ще тут фотки, щоб не загубити розкладку підлоги поки дійде час до інсталяції.

Прогноз погоди до кінця місяця морозу не обіцяє. Хочу спробувати поштукатурити стіну, де висітеме котел. Може, взимку  перероблю газ і повішу котел.
Хочу на погратись взяти штукатурка BauGut ZPT Цементна Стартова.
Скажіть, будь ласка, знаючі люди, як підготувати під штукатурку таку стіну? Для цегли, я так розумію. ніяких грунтовок непотрібно. А на піноблок? А на перемичку бетонну?
photo_2023-11-07_20-29-34.thumb.jpg.8b6391d8ad5a9f3b570bfcc317cb7004.jpg

Змінено користувачем AndryG
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, AndryG сказал:

Як же бути з висотою... піднімати стяжку у ванній до загального рівня чи ні?

як щодо порігу в дверях ванної кімнати?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 години тому, AndryG сказав:

Для цегли, я так розумію. ніяких грунтовок непотрібно

Потрібно, просто збити старий розчин де шевелится, все прогрунтувати, поставити маяки і штукатурити

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підняв стару тему на форумі 

Я так розумію, мої стіни варто розділити на три частини:
 - стара кладка чорнової кладки з цегли і піноблоків
 - перегородки з обрізаного піноблоку
 - перегородки з цегли, кладка рівна

Чиста цегла - класичний варіант. А ось з піноблоком голова іде обертом: сітка, бетоноконтакт, грунтовка, тільки не сітка, тільки без грунтовки... :)

Змінено користувачем AndryG
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, AndryG сказав:


Чиста цегла - класичний варіант. А ось з піноблоком голова іде обертом: сітка, бетоноконтакт, грунтовка, тільки не сітка, тільки без грунтовки... :)

Коли мені робили пару разів, то бетонконтакт тільки на бетон, стики різних матеріалів закривали сіткою, на газоблок ґрунтовка. Під гіпсову штукатурку суцільно сіткою стіну не закривали. Якщо поверх штукатурки цементної у вас буде плитка, то і вам сітка суцільна не потрібна.

Змінено користувачем BugS
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цього року з підлогою кінець. Залишилась незалитою бойлерна, де спочатку труби треба розвести. А для цього котел повісити, а для цього стіну поштукатурити. А стіна піноблок з цеглою перемішаний і хз, як його робити.

Спробував залишками від замазки швів зробити обризг блоків. Вологу вбирає миттєво. Чуйка підказує, що просто так штукатурити все підряд не вийде. Може його клеєм для газоблоку на здир пройтись? Хз. Гугл видає тільки хрінь від тупих продаванів або протилежні за змістом тексти.

IMG_20231109_124528.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, AndryG сказав:

Вологу вбирає миттєво

Ну так а грунтовка для чого? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, AndryG сказав:

Спробував залишками від замазки швів зробити обризг блоків. Вологу вбирає миттєво.

Не мудріть  , цим ви тільки погіршите адгезію. 

Берете залізну щітку , і ретельно вищищаєте стіну. Потім водою під тиском змиваєте увесь пил , ставите маяки. Перед самою штукатуркою зволожуєте стіну. ГБ зволожувати до тих пір, доки буде вбирати в себе воду. Штукатурити одним шаром , бажано 1,5-2см.

ІМХО. Грунтовка там зайва.

  • Лайк 2
  • Дякую 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...