Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

20 хвилин тому, igorrius сказав:

длинный кто ? ох и название , прости Господи

той самий ) Це відомий продавець, я минулого року в нього теж купив був інвертор помоєму на 1000W, продав колезі, він в нього на котлі (тобто навантаження посуті нульове) через пару місяців задимівся, поремонтував і вроді працює, але як на мене це іграшки.
Зимою потрібна надійність, щоб поставив і забув, а не в січні в розпал блекаутів шукати майстрів.
Минулої зими так чуть не попав з дорогим (як для китайця) китайським зарядним, добре хоч згоріло за пару днів після того як перестали світло вимикати.
Так і валяється.. може кому треба під ремонт, хтось чується в силі, подарую безплатно, доставку новою поштою оплатите )))

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, vovarpd сказал:

той самий ) Це відомий продавець, я минулого року в нього теж купив був інвертор помоєму на 1000W, продав колезі, він в нього на котлі (тобто навантаження посуті нульове) через пару місяців задимівся, поремонтував і вроді працює, але як на мене це іграшки.
Зимою потрібна надійність, щоб поставив і забув, а не в січні в розпал блекаутів шукати майстрів.
Минулої зими так чуть не попав з дорогим (як для китайця) китайським зарядним, добре хоч згоріло за пару днів після того як перестали світло вимикати.
Так і валяється.. може кому треба під ремонт, хтось чується в силі, подарую безплатно, доставку новою поштою оплатите )))

довгий прутень ТМ в мене він тільки на скважину працює, набирає два гідроакума по 50л. вручну включив, через хвилину вимкнув. треба поставити могрич родичу, який порадив колись брати насос послабше, а не посильніше. був би на 1.2-1.5 квт - забезпечити його було б складніше. проблема з тим інвертором що в нього нема зарядки, треба колхозити.

для котла (в моєму випадку камін) користуюсь smart ups 700. він же і на інтернет, освітлення та компи. інтернет додатково через павербанки + usb booster. бомж збірка так називаєма)) теперь ось думаю з приводу пари сонячних панелей чисто для зарядки акумів по самому простому варіанту..

бомж лівс меттерс!

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, newbee2020 сказал:

тим інвертором що в нього нема зарядки, треба колхозити.

можно на али купить зарядку отдельно (я себе брал за 1200 примерно, сейчас наверное еще дешевде , 20 ампер выдает , правда шумно кулер работает ). Инвертора идут без зарядки, с зарядкой идут бесперебойники

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, newbee2020 сказал:

lifepo4 - термостабільні і не горять

Ви не в темі. Впевненість "продавця-консультанта" не завжди доречна. Ліфер більш безпечний у порівнянні із літієвими батареями інших типів, але наявність горючого електроліту не робить їх цілком безпечними аналогічно свинцево-кислотним. Горять ліфери аж бігом, роликів в Інтернеті на цю тему безліч. Здебільшого при заряді, але є приклади і зовнішнього впливу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, newbee2020 сказав:

проблема з тим інвертором що в нього нема зарядки, треба колхозити.

І добре що нема. А то ті китайські зарядні.. мені так виглядає що вони стабільно недозаряджають гелеві/агм акуми, і тіки вгробити акуми швидше вийде.

Брат зимою користувався такою (www.aliexpress.com/item/1005003773047126.html), так вона постійно вимикала заряд навіть на нових акумах ще коли 2-2.5А заряду йшло. Якось занадто швидко відключалась і рапортувала що FUL. ну і шумить як вертольот.
Потім з березня ті акумулятори він лишив чуть недозаряженими, і так і простояли от до позавчора більше ніж півроку.
Я подарував на ДН йому віктрон (найшов на олх новий розпакований по гарній ціні в 6500 грн за 24v/16A smart з блютузом), на днях підключив. Він влив 69А в 100А акумулятори (притому що режим "поглинання" працював максимальних 8 годин, і виключився вже на 1А як там і сконфігуровано. 

Доречі от щойно замітив ще один нюанс.
Акуми в нас однакові.
Зарядки однакові, інвертори однакові (вимкнені зараз).
Різні тільки балансири.
Скрін зліва балансир Віктрон.
Скрін справа балансир китай з аліекспресу з вольтметрами.

Акуми зараз стоять в режимі storage (13.2v підтримка), але бачим досить велику різницю 0.7Аh і 3.7Ah практично за той же час.
Получається що віктронівський балансир реально економніше працює, можливо це через відсутність тих світлодіодних вольтметрів.
А можливо в моїх акумуляторах більший саморозряд. Важко зробити висновок.


image.thumb.png.b245181ea6d6e484cc66cdac9360680f.pngimage.thumb.png.5ef0ac435037f3fe7338738cb4c4549f.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, vovarpd сказал:

мені так виглядає що вони стабільно недозаряджають гелеві/агм акуми, і тіки вгробити акуми швидше вийде.

Для гелевих та AGM батарей краще трохи недозарядити, ніж висушити гель або електроліт з промокашок. Невеликий недозаряд не нанесе шкоди. А от підвищена навіть на чверть Вольта напруга швидко вб'є батарейку. Те ж саме і струми заряду, не слід перевищувати вказані виробником, це теж призводить до втрат води, а також може зруйнувати активну масу.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 часов назад, Vladdi сказал:

Ви не в темі. Впевненість "продавця-консультанта" не завжди доречна. Ліфер більш безпечний у порівнянні із літієвими батареями інших типів, але наявність горючого електроліту не робить їх цілком безпечними аналогічно свинцево-кислотним. Горять ліфери аж бігом, роликів в Інтернеті на цю тему безліч. Здебільшого при заряді, але є приклади і зовнішнього впливу.

буду знати, дякую. думав там все ідеально в цьому плані. можливо це порівняння доречне в авто, коли є ризик структурного пошкодження.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, vovarpd сказал:

І добре що нема. А то ті китайські зарядні.. мені так виглядає що вони стабільно недозаряджають гелеві/агм акуми, і тіки вгробити акуми швидше вийде.

 

ну в є в мене, навіть два foxsur 12v 10A 24v 5A , мені подобається як вона працює із Ca/Ca питань нема. але постійно тримати її на батареї теж не варіант, то пока руками смикаю по необхідності. зручно заряджати пару 60А.  якось би її через перекидний автомат підключити може не можу вдуплитись

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, igorrius сказал:

Инвертора идут без зарядки, с зарядкой идут бесперебойники

ніт.
Інвртора є з ЗУ і транзитом. НЧ інвертори в абсолютній більшості самі по собі мають двунаправлений інвертор і ЗУ там саме собою в базі

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

04.09.2023 в 22:46, vovarpd сказав:

Так і валяється.. може кому треба під ремонт, хтось чується в силі, подарую безплатно, доставку новою поштою оплатите )))

Неможу відредагувати пост.. Зарядку вже забрали вчора.
 

21 годину тому, Vladdi сказав:

Для гелевих та AGM батарей краще трохи недозарядити, ніж висушити гель або електроліт з промокашок. Невеликий недозаряд не нанесе шкоди. А от підвищена навіть на чверть Вольта напруга швидко вб'є батарейку. Те ж саме і струми заряду, не слід перевищувати вказані виробником, це теж призводить до втрат води, а також може зруйнувати активну масу.

В мене на батареї вказано 14.2-14.4, то я так трошки менше виставив середнє 28.6, також по нижньому рівні напруги флоат, а струм написано 20А макс, зробив пару часткових зарядів 16А суто для тесту зарядного так як всю зиму заряжав 10А китайцем, але дійсно, то немає сенсу в максимальних струмах, якщо відключення не довгі і нема потреби швидше зарядити.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.09.2023 в 11:04, igorrius сказал:

можно на али купить зарядку отдельно (я себе брал за 1200 примерно, сейчас наверное еще дешевде , 20 ампер выдает , правда шумно кулер работает ). Инвертора идут без зарядки, с зарядкой идут бесперебойники

Навіть зараз в наявності інвертор Suoer на 0.5 , 1 та 2 квт с зарядкою , та ще й з котлами працють.Фактично безтрансформаторний ДБЖ , але без функції стабілізації у режимі байпас

Змінено користувачем dneprstab
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.09.2023 в 14:18, Vladdi сказал:

Для гелевих та AGM батарей краще трохи недозарядити, ніж висушити гель або електроліт з промокашок. Невеликий недозаряд не нанесе шкоди. А от підвищена навіть на чверть Вольта напруга швидко вб'є батарейку. Те ж саме і струми заряду, не слід перевищувати вказані виробником, це теж призводить до втрат води, а також може зруйнувати активну масу.

Колись в 90-ті була реклама, мабуть, Юпі: "Просто добавь воды!"

Звичайно, гелевих це не стосується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, ashim1990 сказал:

Просто добавь воды!

Саму тільки воду добавляти не слід. При такому відновленні AGM батарея дуже довго набирає ємність, та зазвичай не досягає бажаного стану. Треба  до води додавати десь 1/4 електроліту, тоді AGM батарея швидше відновлюється і досягає практично кондицій нової. Звичайно, якщо її геть не висушили до закам'янілого стану та не встигла зруйнувалась активна маса і самі пластини. З практичного досвіду - навіть якщо навіть додати набагато більше, ніж треба, то це теж не шкодить. Звісно, це вже не зовсім герметична AGM, таку на бок не покласти. Але у скрутному становищі це цілком реальний та надійний спосіб відновлення. Якщо треба, то звичайним шприцом можна відкачати надлишок електроліту, тоді батарею можливо експлуатувати і в горизонтальному положенні (в деяких ДБЖ вони так встановлюються). У мене є кілька комплектів батарей 17-19АГ, які восени минулого року так довелось терміново відновлювати, зараз, вже майже через рік, тест ДБЖ показує 100% ємності.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цікаве відео випадково послухав (ютуб запропонував.) Я був здивований, що виявляється геть усі Lifepo4 це фактично кустарна зборка з лайна й гілок... Був впевнений що є дороге рішення гарантованой якості, до якого завжди може прийти стомлений в нерівной боротьбі зі свинцевими акумами користувач,  а виявляється що тут теж лотерея. Чомусь відео не відображається тут - дозволяє лишень посилання вставити...

https://www.youtube.com/watch?v=8rBDwIvtWYU&ab_channel=Alternativeenergy

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Був впевнений що є дороге рішення гарантованой якості

звичайно є, наприклад BYD. Вам тільки ціна не сподобається

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, standov сказал:

звичайно є, наприклад BYD. Вам тільки ціна не сподобається

автор відео з вами незгодний...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Цікаве відео випадково послухав

Я теж з цього відео починав своє занурення в тему ліферів. Не беріть його близько до серця, є ще багато цікавіших.

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, Vikctor сказал:

автор відео з вами незгодний...

в чому саме? Відео дуже довге, хоч таймінг скажіть де він byd розбирає

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, standov сказал:

в чому саме? Відео дуже довге, хоч таймінг скажіть де він byd розбирає

Наприкінці він загалом каже, що геть усі виробники купують ті самі елементи (ячєйкі чи щось подібне), які виробляються на одних й тіх саміх китайських виробництвах. Різниця лишень в зовнішньой обгортці, а в середині рабоча частина однакова з одного місця.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Vikctor сказал:

Наприкінці він загалом каже, що геть усі виробники купують ті самі елементи (ячєйкі чи щось подібне), які виробляються на одних й тіх саміх китайських виробництвах. Різниця лишень в зовнішньой обгортці, а в середині рабоча частина однакова з одного місця.

давайте так, є компанія BYD яка на даний час фактично є "папой" ринку, бо вона *сама* є виробником ліферу  - не того шо на алішке продається з лейбочкою BYD а того який вона ставить у власні автомобілі і власні акумуляторні бокси. Є ще LG(я так розумію для тесли), але я не чув щоб вони робили власні готові рішення, можливо і є.
Тобто по вашому питанню відповідь - купуєте BYD і там будє все максимально-фабричне аж до власних елементів.
А то шо на алі продають контрафакт і різного роду перепаковку і непотріб то колись було секретом?

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тільки що, Vikctor сказав:

Наприкінці він загалом каже, що геть усі виробники купують ті самі елементи (ячєйкі чи щось подібне), які виробляються на одних й тіх саміх китайських виробництвах. Різниця лишень в зовнішньой обгортці, а в середині рабоча частина однакова з одного місця.

І Deye, Pytes, Pylontech ... ?

Бо саме розглядав збірку цього пана, але чекати аж до зими.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, anabioz сказал:

І Deye, Pytes, Pylontech ... ?

Бо саме розглядав збірку цього пана, але чекати аж до зими.

кожний "продає" себе як хоче/може ) Пилонтеч робить з "власних" пакетів, роблять вони їх самі чи в когось замовлять (в того-ж BYD) я хз, але точно не з алішки пакують

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 часов назад, Vladdi сказал:

Треба  до води додавати десь 1/4 електроліту

вода разложится электролизом , а вот лишнюю кислоту кула деть , если перестараться ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Vikctor сказал:

Цікаве відео випадково послухав (ютуб запропонував.) Я був здивований, що виявляється геть усі Lifepo4 це фактично кустарна зборка з лайна й гілок... Був впевнений що є дороге рішення гарантованой якості, до якого завжди може прийти стомлений в нерівной боротьбі зі свинцевими акумами користувач,  а виявляється що тут теж лотерея. Чомусь відео не відображається тут - дозволяє лишень посилання вставити...

https://www.youtube.com/watch?v=8rBDwIvtWYU&ab_channel=Alternativeenergy

Он сборщик, возможно один из лучших представленных в ютубе, в раше есть еще литиум мастер

Прошлой зимой я хотел заказать батарею у него получил довольно вменяемый ответ, приходи летом :-)

из чужих ячеек он не собирает по двум причинам, первая сборка батареи это 10% стоимости он и из своих не успевал собирать, второе он дает гарантию на свою работу, а ячейки на момент снятия ролика были какие угодно и как тут дать гарантию

в 90% случаев ячейки это или б/у или не кондиция но это не значит что они говно, грубо говоря собрали батарею для автобуса и она не прошла тесты по сопротивлению ячейки уже б/у и они уходят в розницу, но среди них только одна паршивая овца или вообще соединение подкачало, дальше их тестируют сортируют и продают что то дешевле что то дороже

сборщики покупают их сотнями/тысячами и опять сортируют подбирают в одну батарею одинаковые

я довольно давно читаю темы по lifpo4 и у нас и в раше и в штатах, так вот сообщения всЕ́ батарея умерла или как то значительно потеряла емкость я не встречал

даже б/у батарейки от лифов за 10-12 лет потеряли максимум 50% но там и химия хуже и эксплуатация более суровая и в итоге в автономных системах эти трупы для машины еще очень то прилично ходят годами

ну скажем так с лития на моей памяти на свинец еще никто не возвращался

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

19 хвилин тому, mib сказав:

Он сборщик, возможно один из лучших представленных в ютубе, в раше есть еще литиум мастер

Прошлой зимой я хотел заказать батарею у него получил довольно вменяемый ответ, приходи летом :-)

из чужих ячеек он не собирает по двум причинам, первая сборка батареи это 10% стоимости он и из своих не успевал собирать, второе он дает гарантию на свою работу, а ячейки на момент снятия ролика были какие угодно и как тут дать гарантию

в 90% случаев ячейки это или б/у или не кондиция но это не значит что они говно, грубо говоря собрали батарею для автобуса и она не прошла тесты по сопротивлению ячейки уже б/у и они уходят в розницу, но среди них только одна паршивая овца или вообще соединение подкачало, дальше их тестируют сортируют и продают что то дешевле что то дороже

сборщики покупают их сотнями/тысячами и опять сортируют подбирают в одну батарею одинаковые

я довольно давно читаю темы по lifpo4 и у нас и в раше и в штатах, так вот сообщения всЕ́ батарея умерла или как то значительно потеряла емкость я не встречал

даже б/у батарейки от лифов за 10-12 лет потеряли максимум 50% но там и химия хуже и эксплуатация более суровая и в итоге в автономных системах эти трупы для машины еще очень то прилично ходят годами

ну скажем так с лития на моей памяти на свинец еще никто не возвращался

Черга вже січень 2024

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...