volomoto Опубліковано: 22 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2023 Якщо комірки батареї були підібрані на заводі згідно внутріщнього опору, то пасивного балансування більш, ніж достатньо: Прихований текст Взагалі активні балансири — це суто для DIY, коли приходиться збирати батарею з того, що є. На електромобілях, де струм розряду досягає 5С, а заряду — 2С, нема активного балансування і воно якось роками працює. 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 22 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2023 3 години тому, volomoto сказав: На електромобілях, де струм розряду досягає 5С, а заряду — 2С, нема активного балансування і воно якось роками працює. якось працює. Притягують ті жолубайки на сервіси з кінськими розбалансами. Там знімають акум, вирівнюють ячейки, їздить далі. Критичних ячейок майже немає, але розбаланс приводить до помилки БМС і зупинки авто. Повно роліків на ютубі. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 22 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2023 46 минут назад, yur43 сказал: Повно роліків на ютубі. як то жили без того ютюба))) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 22 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2023 1 година тому, yur43 сказав: Повно роліків на ютубі. Точно. Виробники електромобілів мають величезну кількість про життеєвий цикл десятків тисяч батарей і далі вирішують не обладнувати батареї активним балансуванням, при тому дають мінімум 5 років гарантії на батарею. А могли би просто подивитися ютюб. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 22 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2023 3 хвилини тому, volomoto сказав: А могли би просто подивитися ютюб. https://www.youtube.com/@CarRepairVideos тут багато цікавого 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: 23 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 23 січня 2023 23 години тому, volomoto сказав: Точно. Виробники електромобілів мають величезну кількість про життеєвий цикл десятків тисяч батарей і далі вирішують не обладнувати батареї активним балансуванням, при тому дають мінімум 5 років гарантії на батарею. А могли би просто подивитися ютюб. Виробники мають величезну статистику, котра каже що за 5 років батарея не зламається, а потім не вибухне чи не загориться. Їм не цікаво додавати ще бмс, котрі будуть продовжувати термін роботи батареї. Бо так до них приїдуть швидше за новою та й так дешевше. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tayatlas Опубліковано: 23 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 23 січня 2023 LiFePo батареи - это всего лишь банальный маркетинговый ход. Никаких преимуществ перед обычными литиевыми такие батареи не имеют. Кстати, "изобретатели" сего маркетингового лохотрона уже давно обанкротились - сразу после того, как перестали поступать спонсорские вливания. Поясню. Среди т.н. "преимуществ" ЛиФеПо аккумов называют часто две вещи: - большое число циклов заряда/разряда - их якобы пожарная "безопасность" И то и другое - просто манипулирование свойствами обычных литиевых батарей. Например, заявляется, что обычные литиевые батареи имеют около 500 циклов, а ЛиФеПо - до 4000. Однако есть один интересный момент: являясь по сути теми же литиевыми батареями ЛиФеПозаряжаются лишь до 3,6 В, в то время как обычные литиевые - до 4,2 В. Соответственно налицо явный недозаряд литий-железных аккумуляторов... менее чем 50 % теоретически возможной емкости. Но если вы возьмете любые литиевые аккумуляторы и начнете из заряжать (точнее недозаряжать) до 3,6 В, то..... о чудо..... обычные литиевые АКБ также будут работать до 4000 и более циклов заряда/разряда.... правда в ущерб накопленной емкости. Соответственно и "пожаробезопасность" только оттого, что идёт недозаряд и температура при зарядке просто практически не повышается.... Так что.... лохотрон и ничего больше..... В подтверждение этого: обратите внимание на производителей - ни одной ведущей фирмы.... 1 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikingua Опубліковано: 23 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 23 січня 2023 вы возмите этот маркетинговый ход и проткните отверточкой, да еще и мокрой, сначала lifepo потом linmc и потом расскажите где вас обманули 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 8 годин тому, tayatlas сказав: Например, заявляется, что обычные литиевые батареи имеют около 500 циклов, а ЛиФеПо - до 4000. Однако есть один интересный момент: являясь по сути теми же литиевыми батареями ЛиФеПозаряжаются лишь до 3,6 В, в то время как обычные литиевые - до 4,2 В. Соответственно налицо явный недозаряд литий-железных аккумуляторов... менее чем 50 % теоретически возможной емкости. Спробуй зарядити lifepo4 до 4,2 і розкажеш нам скільки там ємності між 3,6 та 4,2. 4 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sanyas15 Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 9 часов назад, tayatlas сказал: о чудо..... обычные литиевые АКБ также будут работать до 4000 и более циклов Це з Вашого особистого досвіду? Чи де таке вичитали? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 1 година тому, k-master сказав: Спробуй зарядити lifepo4 до 4,2 і розкажеш нам скільки там ємності між 3,6 та 4,2. і куди потім ті м'ячі складати? 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 (змінено) 14 годин тому, k-master сказав: Виробники мають величезну статистику, котра каже що за 5 років батарея не зламається, а потім не вибухне чи не загориться. Їм не цікаво додавати ще бмс, котрі будуть продовжувати термін роботи батареї. Бо так до них приїдуть швидше за новою та й так дешевше. Там є БМС, яка виконує моніторингову функцію, а я говорю саме про активне балансування на борту електромобіля. Якщо правильно зібрати батареї, то в 90% автомобілів 90% часу той активний балансир буде курити бамбук, тобто його коефіцієнт утилізації буде (1-0.9)(1-0.9) = 0.01, тобто 1% в кращому випадку. Ну і якщо комірки починають розлазитись по внутрішньому опорі, то балансування тільки зробить видимість, що все добре, а достатньо буде дати хороше навантаження і напруга знову розбіжиться. Змінено 24 січня 2023 користувачем volomoto Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
InSAn Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 12 часов назад, tayatlas сказал: LiFePo батареи - это всего лишь банальный маркетинговый ход. Никаких преимуществ перед обычными литиевыми такие батареи не имеют. ... Соответственно и "пожаробезопасность" только оттого, что идёт недозаряд и температура при зарядке просто практически не повышается Ну да. Ось приклад анти-недозаряду: "Всього-навсього" 100В (замість стандартних 48В) пішло на батарею, коли накрився БМС. Це більше 6В на банку. І що було б в цьому випадку із "звичаними літієвими батареями"? 😎 Спробуйте... Потім розповісте нам про "банальний маркетинговий хід". 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 51 хвилину тому, volomoto сказав: Там є БМС, яка виконує моніторингову функцію, а я говорю саме про ективне балансування на борту електромобіля. Якщо правильно зібрати батареї, то в 90% автомобілів 90% часу той активний балансир буде курити бамбук, тобто його коефіцієнт утилізації буде (1-0.9)(1-0.9) = 0.01, тобто 1% в кращому випадку. Ну і якщо комірки починають розлазитись по внутрішньому опорі, то балансування тільки зробить видимість, що все добре, а достатньо буде дати хороше навантаження і напруга знову розбіжиться. якщо маєте моніторинг за ячейками, можна і без балансирів. Коли поступлять сигнали до недостатнього балансування, доведеться щось робити. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 25 хвилин тому, InSAn сказав: "Всього-навсього" 100В (замість стандартних 48В) пішло на батарею, коли накрився БМС. Це більше 6В на банку. Там був факап на факапі: Цитата To recap the failure: 1. The array was oversized for the controller. 2. The MPPT controller failed and passed full-array voltage to the battery bank. 3. The BMS triggered a high-voltage disconnect. 4. When the array voltage continued to flow, the chip that runs the BMS board failed, which then caused the FETs to fail and consequently subjected the battery to the full-array voltage. І пожежа могла б виникнути не тільки від акумуляторів, тому приклад не такий показовий, але безумовно LFP на порядок стійкіший до "щось пішло не так", ніж MNC, NCA і тому подібна хімія. Тут взагалі нема що коментувати, якщо людина називає різну хімію акумуляторів "маркетинговим ходом" 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
InSAn Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 1 минуту назад, volomoto сказал: Там був факап на факапі Так, я читав. Тут важливий підсумок, а не весь ланцюг подій 😉 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
volomoto Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 5 хвилин тому, InSAn сказав: Тут важливий підсумок, а не весь ланцюг подій 😉 Хоча та, навіть якщо весь ланцюжок вище не спрацював, то на батареях все зупинилось. А могла б бути серйозна пожежа, якщо була б інша хімія. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
yur43 Опубліковано: 24 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2023 на тему хімії літія Відомий виробник систем збереження теж пропонує Li NMC 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
k-master Опубліковано: 25 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 25 січня 2023 21 годину тому, yur43 сказав: і куди потім ті м'ячі складати? Не впевнений що там обов'язково будуть м'ячі. Десь читав що насправді lifepo4 без особливих проблем заряджаються до 4,2. Але при цьому усі ризики прирівнюються до лііон, але додається щось біля 1% ємності. Тобто краще мати на процент менше без особливих ризиків. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dalet Опубліковано: 25 січня 2023 Поділитись Опубліковано: 25 січня 2023 8 минут назад, k-master сказал: Не впевнений що там обов'язково будуть м'ячі. Десь читав що насправді lifepo4 без особливих проблем заряджаються до 4,2. Але при цьому усі ризики прирівнюються до лііон, але додається щось біля 1% ємності. Тобто краще мати на процент менше без особливих ризиків. Є таке. Пару раз провтикав налаштування тестеру, після літія поставив ліфер, ну а на ранок 4200. Нічо, якщо елемент норм, переживає, і працює далі без втрат. Хоча не все так однозначно. Тут може і від виробника залежати. Бо вони точно різні хоч і формула одна. 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 31 травня 2023 Поділитись Опубліковано: 31 травня 2023 (змінено) Шановні, хто вже встиг потримати в руках нові Deye SE-G5.1 PRO (LIFEPO4 51,2V 100AH) - deye.com/product/3u-se-g5-1-pro/ Як вони взагалі? Зараз їх повно по Києву і ціна низька, як для LiFePO4. Планую замінити GEL на LiFePO4 в домашньому інверторі Deye SUN-5K-SG03LP1-EU. Змінено 31 травня 2023 користувачем Danylo Ivanov Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 31 травня 2023 Автор Поділитись Опубліковано: 31 травня 2023 1 час назад, Danylo Ivanov сказал: Шановні, хто вже встиг потримати в руках нові Deye SE-G5.1 PRO пропонуйте вже ) 1 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 31 травня 2023 Поділитись Опубліковано: 31 травня 2023 1 час назад, standov сказал: пропонуйте вже ) Не вгадав ) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sly Опубліковано: 31 травня 2023 Поділитись Опубліковано: 31 травня 2023 погуглил - цены какие-то дикие... думал, уже пониже будут и время заменить свои li-nmc. Кто-то может чего посоветовать - где и что купить? Хотелка - 24в 150-200ач Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Danylo Ivanov Опубліковано: 31 травня 2023 Поділитись Опубліковано: 31 травня 2023 Це восени і взимку були дикі ціни, зараз вони наблизились до світових. Хоча все рівно, віддавати 1500 зелених за 4,6 кВт*год робочих - для мене дорого. З іншого боку, якщо порахувати в довгу на роки, то LiFePO4 виходить найдешевше... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз