Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Питання з електрики, які не потребують окремої теми

sanykrimea

Рекомендовані повідомлення

1 годину тому, Dmode сказав:

А що варто заміряти перед тим як хоча би спробувати включити кондюк. Яка вірогідність що при першому ж підключенні електроніка кондюка згорить?

Міряти треба коефіцієнт гармонік спотрворень (THD), густину розподілу потужності по гармоніках, а також осцилографом перевірити чи нема якохось кримінальних викидів напруги. Отут приклад як вони виглядають - 

Чим вищий THD, тим більші теплові втрати як на генераторі, так і на фільтрах інвертора (пасивних та активних). Ну а викиди напруги можуть привести до пробою.

Якщо кондюк більш-менш нормальний, то в ньому є різні захисти і не мав би відразу згоріти, але ніяких гарантій нема. Краще тестувати на якомусь VFD, до якого підключений двигун такої ж потужності, як і кондицінер. VFD мають дуже потужні фільтри на вході і працюють при дуже зашумленій напрузі.

Змінено користувачем volomoto
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 хвилини тому, US7IGN сказав:

я б спочатку на працюючий генератор хоча б 100Вт лампочку для стабілізації підключив, а потім вже кондюк пускав...

Лампочка не покаже всієї картини, бо лампочка є лінійним навантаженням.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, volomoto сказал:

Лампочка не покаже всієї картини, бо лампочка є лінійним навантаженням.

людина питала що зробити щоб кондей не згорів одразу...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, Dmode сказал:

Чи інверторному кондюку може якось нашкодити живлення від генератора?

Не более, чем питание от сети. Там стоит APFC (модуль корректора мощности), по сути выпрямитель (мощный блок питания DC, от которого и запитан инвертор), ему форма напряжения и гармоники не мешают.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, Chatter сказав:

Не более, чем питание от сети. Там стоит APFC (модуль корректора мощности), по сути выпрямитель (мощный блок питания DC, от которого и запитан инвертор), ему форма напряжения и гармоники не мешают.

Якби ж все було так просто як ви пишете :)

Є кілька видів APFC з різними характеристиками і, відповідно, різною ціною. Деякі з них дійсно дуже стійкі до гармонік, але це означає, що потужність гармонік перетворюється в тепло, яке має розсіятись тим же APFC. Якщо гармонік 30%, що цілком реально з генератором, то це суттєве теплове навантаження на фільтр і малоймовірно, що китайці його дизайнили під це. Крім того, є багато інверторів без активної корекції коефіцієнта потужності, а в діодного моста з конденсатором просто феєрична нелінійність.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Привіт! Термінове питання: є інвертор Елім ПНК24-3000 (3 кВт), з акумуляторами. Використовую для безперебійного живлення критичних навантажень в будинку. При відсутності електрики в мережі вмикається живлення від аккумуляторів. Навантаження мінімальне - пара роутерів. Індикатор показує 100% заряду, але дуже швидко, на протязі хвилини, показання змінюється: 75%, 50%, 25%, потім індикатор блимає, типу, аккуми розряджені, і інверор вимикає живлення. Ємність акумів - 130  ампер-годин. 2 роки їм. Заміряти напругу можливості немає. Це акуми вже не тримають заряд, чи проблема в інверторі? Що вірогідніше? Чому могли здохнути акуми? Якщо перезапустити інвертор, то індикатор знову показує повний заряд, який дуже швидко падає до 0.

Змінено користувачем madfatcat
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

причины 

 1. умерли по какой то причине аккумуляторы( например долго были разряжены в ноль или часто убивают их неправильной зарядкой )

 2. неисправность ибп.  

---------------------

не понимаю почему нельзя купить недорогой вольтметр и замерить напряжение  на клеммах  акб?!😏

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, volomoto сказал:

Є кілька видів APFC з різними характеристиками

Не затруднит хотя-бы парочку примеров привести?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, madfatcat сказал:

Чому могли здохнути акуми?

якщо їм вже є два роки, то цілком можливо що їм прийшов кінець. Поширена проблема. Коли треба, то виявляється що акуми вже померли. Те саме в нас на роботі. Надіялись на безперебійники, а коли світло пропало компи пропрацювали кілька секунд і вирубились. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ПРОСТО ТАК НИЧЕГО НЕ ПРОИСХОДИТ! 

ваши акумы сдохли по одной причине :вы неправильно их эксплуатировали! они должны быть все время заряжены ,причем полностью.

 у меня АКБ ходит по 5-7 лет !

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

есть два пути :

 1. если ИБП выключен ,то просто контролируйте вольтметром или переодически раз в месяц включайте ибп.

 2.если ибп  нет и питаете напрямую от акб низковольтовых потребителей то просто ставьт его на зарядку раз в месяц

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, Made in USSR сказал:

если ИБП выключен ,то просто контролируйте вольтметром или переодически раз в месяц включайте ибп.

дивно мати ИБП і тримати його вимкненим. В нас ИБП завжди ввімкнений і відповідно має слідкувати за рівнем заряду акумів, але все одно з часом акуми починають не тримати навантаження. Це є велика проблема так як на акуми приходиться періодично витрачати кошти

 

39 минут назад, Made in USSR сказал:

если ибп  нет и питаете напрямую от акб низковольтовых потребителей то просто ставьт его на зарядку раз в месяц

ну тут зрозуміло. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

підскажіть будь ласка, маю два авто аккума звичайних і китайську зарядку 12 24в. як правильніше заряджати, кожен окремо чи два аккума послідовно зєднані?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Shturman1 сказал:

дивно мати ИБП і тримати його вимкненим. В нас ИБП завжди ввімкнений і відповідно має слідкувати за рівнем заряду акумів, але все одно з часом акуми починають не тримати навантаження. Це є велика проблема так як на акуми приходиться періодично витрачати кошти

 

не ВСЕ  ИБП правильно заряжают АКБ !!! ДАЛЕКО НЕ ВСЕ !

если аккумулятор к примеру 40 ач ,а вы с инвертора берете к примеру 500 ватт ,то ничем хорошим для него это выйдет.

так же имеетт значение сколько циклов заряда и разряда акумулятор прошел. это важно.

------------

 и на работе к примеру у меня ибп работает только в отопительный период ( для твердотопливного котла длительного горения ) .

Змінено користувачем Made in USSR
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зашел в тупик, прошу помощь зала:

После отсутствия электричества рэс включил питание, у меня сработал в щитке автомат и вырубил всё. Я нашел какая цепь является причиной, но не могу понять- почему. 

Схема такая:

1812956083_IMG_20221027_1155532.thumb.jpg.9454f451650761487caae8c8e87da9e0.jpg

Выключает цепь, которая под автоматом, отмеченным красным крестиком. Если этот автомат отключен, все остальное работает. При включении этого автомата сразу отключается аж УЗО. Номинал УЗО 40А.

В цепи, в которой проблема- только 4 розетки. Розетки я проверил на короткое замыкание - не обнаружил. Из розеток поотключал все потребители в цепи. Почему тогда отключается и аж УЗО? Что могло случиться  такого криминального при перевключении электричества, что выбило только одну цепь? До этого все работало лет 10 точно и электричество много раз централизовано  отключали и включали.

Змінено користувачем Nesnakomez
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, Made in USSR сказав:

не ВСЕ  ИБП правильно заряжают АКБ !!! ДАЛЕКО НЕ ВСЕ !

Так і є. Маю APC Back-UPS ES 525. Якщо розрядиться повністю, то вже недозаряджає

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 минут назад, Nesnakomez сказал:

Из розеток поотключал все потребители в цепи

и що, так само відключається УЗО без споживачів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Shturman1 сказал:

и що, так само відключається УЗО без споживачів?

Да. Еще одну вещь обнаружил- с какой то радости, на дин реке в щитке 2 при подаче питания(даже без автомата "проблемной" цепи) напряжение ~25В Возможно, в этом причина срабатывания именно УЗО. Правда, так же не понимаю, откуда оно там взялось. 

 

Я раньше специально не проверял, может оно и раньше там было. 

П.С: заземления нет.

Змінено користувачем Nesnakomez
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

51 минуту назад, Nesnakomez сказал:

Зашел в тупик, прошу помощь зала:

После отсутствия электричества рэс включил питание, у меня сработал в щитке автомат и вырубил всё. Я нашел какая цепь является причиной, но не могу понять- почему. 

Схема такая:

1812956083_IMG_20221027_1155532.thumb.jpg.9454f451650761487caae8c8e87da9e0.jpg

Выключает цепь, которая под автоматом, отмеченным красным крестиком. Если этот автомат отключен, все остальное работает. При включении этого автомата сразу отключается аж УЗО. Номинал УЗО 40А.

В цепи, в которой проблема- только 4 розетки. Розетки я проверил на короткое замыкание - не обнаружил. Из розеток поотключал все потребители в цепи. Почему тогда отключается и аж УЗО? Что могло случиться  такого криминального при перевключении электричества, что выбило только одну цепь? До этого все работало лет 10 точно и электричество много раз централизовано  отключали и включали.

1. Замените АВ на заведомо исправный

2. сработка УЗО на утечку, а не на КЗ. надо измерять сопротивление. всей групповой цепи

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, Made in USSR сказал:

ПРОСТО ТАК НИЧЕГО НЕ ПРОИСХОДИТ! 

ваши акумы сдохли по одной причине :вы неправильно их эксплуатировали! они должны быть все время заряжены ,причем полностью.

 у меня АКБ ходит по 5-7 лет !

Можна сказати, що їх експлуатував навіть не я, а мій ИБП. ) Звісно, вони завжди були повністю заряджені, ИБП ж контролює цей процесс. Глибокого розряду не було, адже ИБП при 11.5В відмикає резервне живлення. До цього стану розряджались може разів 5 за весь час.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

47 минут назад, madfatcat сказал:

ИБП ж контролює цей процесс

Не дуже він його і контролює. ДБЖ лише підтримує на батарейному вході/виході певну напругу, яка залежить від конструкції (кількості елементів в  батарейному ланцюжку), а також обмежує струм за необхідності. Це залежить від потужності ДБЖ, заводських налаштувань та поточного навантаження. У потужних та дорогих ДБЖ струм заряду можливо налаштувати під певну ємність батарей. У звичайних масових моделях невеликої потужності з вмонтованими в корпус батареями, як правило, батареї працюють в умовах постійного перегріву, а це радикально скорочує їм життя. До того ж дуже часто додається трохи завищена напруга підтримки в режимі роботи від мережі. А це здатне досить швидко висушити батарею будь-якої ємності. Адже електроліту там дуже мало, він весь у "промокашках", а клапани воду та водень все ж таки випускають потроху назовні. Батарейку AGM краще трошки недозарядити, ніж тримати на верхній межі допуску по напрузі. У поєднанні із нормальною температурою (нижче 25) це сприяє довговічній роботі. Нажаль, зазвичай ДБЖ настроюються виробниками на верхню межу з однієї причини - забезпечити більш швидке відновлення.

Хочу додати, що на ринку є дуже багато батарей сумнівної якості. Це пов'язано із тим, що багато китайських фабрик під замовлення навіть не дуже великої партії зроблять і шовкографію з будь-яким дивним логотипом безкоштовно, і свинцю можуть дати третину від потрібної кількості, або просто використати при виготовленні пластин нерафінований брудний вторинний свинець, в гелеву конструкцію можна недокласти загусників, а вони дорогі, це розчини кремнієвої кислоти, каучук, і т.д. Все зроблять для досягнення потрібної заданої вхідної вартості для такого замовника. А пересічному покупцю перевірити це під час купівлі неможливо. Батарейка буде працювати, але теж недовго.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, newbee2020 сказал:

підскажіть будь ласка, маю два авто аккума звичайних і китайську зарядку 12 24в. як правильніше заряджати, кожен окремо чи два аккума послідовно зєднані?

Окремо (бажано до однієї напруги) або паралельно (якщо зарядний струм зарядки дозволяє). Послідовно не бажано, бо можливий розбаланс між акумуляторами по заряду.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шо то я пропустил немного...

Если заряжать у АКБ параллельно - степень "здоровья" имеет значение?

Один новый, второй уже уставший

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • irina1969 змінив заголовок на Питання з електрики, які не потребують окремої теми

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...