Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потреба організувати точку заряджання "електрички"( випилено з теми" Питання з електрики..")

standov

Рекомендовані повідомлення

50 минут назад, Vladdi сказал:

А чого тут порівнювати? Якщо мені треба поїхати у Дніпро чи Лівів, то я що, на електричці два дні буду туди їхати? Сегмент електричок - невеликі пробіги (до 150 км) в межах щільного розташування зарядок. Якщо потрібне авто щоб за короткий проміжок часу долати 500+ км, то сучасному дизелю альтернативи немає. В тому числі і по вартості. В чому щастя від електрички, якщо взимку більшість не можуть ввімкнути обігрів, а влітку кондиціонер?

Ось ця заскорузлість вона жити не заважає? Просто цікаво що ви робитимите, коли років через 6-8 не буде пропозицій автівок не на електротязі?... За посиланням мапа зарядок лишень для портів GBT (китайський стандарт), а їх в країні поки що найменша кількість. Якщо у фільтрі додати европейський стандарт CCS2 та японський Chademo, то мапа буде уся в зарядних станціях.

І звідки оця дивна впевненість про тотальну економію на комфорті водіями електричок? Ви опитання проводили? Бо я принаймні спілкуюсь з великої кількістю володарів електричок у відповідних форумах і ще жодного не зустрічав хто б написав, що з метою дотягнути до дому їду 50км/год й протираю скло ганчіркою щоб не вмикати клімат. Більшисть розпитує товаріщів як вмикається дістанційно нагрів автівки, бо вмикати піч/підігрів керма та сидінь в мить старту не комфортно, бо доведеться декілька хвилин знаходитись в непротопленому салоні.

Контрольний в голову - 400-500км на одному заряді це не майбутнє...

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1kYsYojLX1DbPc9VSFUJcaP57br88m4Q&ll=50.18825638300614%2C30.250499663823007&z=7

Змінено користувачем Vikctor
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 минут назад, Vikctor сказал:

Ось ця заскорузлість вона жити не заважає?

Не заважає. Тому, що маю можливість порівнювати цікаві мені речі "вживу", а не теоретично.

30 минут назад, Vikctor сказал:

то мапа буде уся в зарядних станціях

Так вперед, спробуйте поїхати електричкою кудись на відпочинок в Карпати. Потім розкажете про мапу всю в зарядках та про реальний час очікування як самої зарядки, так і черги до розетки. Те, що я бачу під час власних регулярних поїздок, поки що зовсім не надихає. М'яко кажучи.

30 минут назад, Vikctor сказал:

Просто цікаво що ви робитимите, коли років через 6-8 не буде пропозицій автівок не на електротязі?

Пропозиції комбінованих приводів та схем із внутрішнім генеруванням енергії нікуди не дінуться. Більше того, їх буде все більше. Я вже вище дав вичерпну відповідь, яка саме електричка зараз мене найбільше подобається. Це знову таки не теорія, а відчуття від власного досвіду. Мені подобається поведінка електричного авто як машини, а у комбінації з відсутністю проблем із зарядкою це вже тягне на ідеальний варіант. Так само, як і споживачів, які придбали інше авто після позбавлення від електричного. 

Змінено користувачем Vladdi
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, Vikctor сказал:

Контрольний в голову - 400-500км на одному заряді це не майбутнє

Про 500 км на одному заряді вже казав вище. Не плутайте синтетичні тести та реальну експлуатацію. Спробуйте самі - відчуєте. Таке враження, що ви продавець авто. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, Vladdi сказал:

Не заважає. Тому, що маю можливість порівнювати цікаві мені речі "вживу", а не теоретично.

 

Тобто ви є/були власником електричкі й автівки з ДВЗ і тому в змозі писати про це з власного досвіду?

5 минут назад, Vladdi сказал:

...Так вперед, спробуйте поїхати електричкою кудись на відпочинок в Карпати. Потім розкажете про мапу всю в зарядках та про реальний час очікування як самої зарядки, так і черги до розетки. Те, що я бачу під час власних регулярних поїздок, поки що зовсім не надихає. М'яко кажучи.

 

Слухайте, ну невже вас в ютубі забанили чи біля комерційних зарядок ви дійсно бачите чергі?

Спойлер

 

Ви в курсі що можна записатись у додатку біллінга на зручний час зарядки прямо по дорозі в автівці? Незручно писати за кермом - можна те саме зробить через оператора. Швидкісний порт заряджає з 0 до 80% автівку хвилин за 40-50. Ви пальне завжди заліваєте й швидко від'їжджаєте від АЗС чи витрачаєте якейсь час на каву/бутер/туалет? А в цей час автівка заряджається собі. І взагалі таке враження що всім щоденно потрібно їхати 1000+км. Для більшості з нас щоденний трафік - це дім-работа й назад. Ну ще в декілька місць по місту заїхати. При цьому ви хоч раз на тиждень витрачаєте якийсь час та гроші на АЗС, а володарь електричкі ні.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Vladdi сказал:

Про 500 км на одному заряді вже казав вище. Не плутайте синтетичні тести та реальну експлуатацію. Спробуйте самі - відчуєте. Таке враження, що ви продавець авто. 

В мене теж складається враження що ви продавець авто з ДВЗ.) Синтетичні тести вказують 600+км для сучасной електричкі, а для деякіх і 800+. А 400-500км це реальний досвід володарів автівок з батареєю 80-90кВт/год.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 хвилини тому, Vikctor сказав:

автівок з батареєю 80-90кВт/год.

Де Ви бачили бюджетні авто з таким акумом?

Бо хто готовий викласти від 35к уо за авто, то беруть його не заради економії, а тому що хочуть і можуть. І скоріш за все як друге авто.

Змінено користувачем beavis
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, beavis сказал:

Де Ви бачили бюджетні авто з таким акумом?

Бо хто готовий викласти від 35к уо за авто, то беруть його не заради економії, а тому що хочуть і можуть. І скоріш за все як друге авто.

Я наче жодного слова не написав про бюджетні. Загалом про електричкі. І пропонував порівнювати нові з новими. Ціна новой китайської електричкі з такою батареєю від 27к під замовлення. Було нижче, але трішки хусіти єменські повпливали на вартість доставки. Хонда (китайська зрозуміло) з батареєю 69кВт/год біля 21-22к під замовлення. Від 30к+ можна замовити вже досить жирні електричкі. Типу zeekr X чи  BYD Song. Хтось  як другу автівку  в родину купує, а хтось і як єдину. Немає шаблонів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мене якось сильна цікавість спонукала взяти електричку. Чим все закінчилось описував тут. Ледве здихався.

Так от їздив я на ній у Вінницю з Києва і назад - близько 9 годин в одну сторону. І в чергах на заряд стояв, і непрацюючі точки заряду які є на всіх мапах бачив на власному досвіді. Поки відчуваю що бажання дивитись в сторону електротяги зникло надовго.

  • Лайк 3
  • Дякую 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, Vladdi сказав:

Що пробував? Стояти по кілька годин в єбєнях на заправці по дорозі або товктись десь під готелем? Чи комфортно доїхати з точки А в точку Б без зупинок та з максимально дозволеною швидкістю? Для міста та ближніх пригородів за умови невеликих пробігів теперішні масові електрички цілком пригодні. Крім того, для власника автопарку це ідеальний спосіб додаткової чималої економії на пальному ще й тому, що повністю зникають талони, картки, саме паливо і великий пласт причетних до цього людей та проблем обліку. 

Вам було дуже просте питання, на яке і чекала просту відповідь "так чи ні". Натомість читаю незрозуміле про "єбені", товкотню перед готелем та висновки про електрички.

 В мене є особистий висновок, після досвіду кількох років, включаючи  війну, коли виїхали до Польщі в березні 2022року. І поки ДВЗ стояли кілометровими стрічками в чергах, чекаючи пальне, ми їхали і заряджались без черг.  Користуємось тільки електричкою, як позбулись ДВЗ, так за весь час не було необхідності  пересісти з електрички на ДВЗ, як нема і потреби комусь доводити, що їздити на електричці, хоч на короткі відстані, хоч на довгі, досі не викликало ніяких незручностей. Як воно буде далі, то життя покаже.

55 хвилин тому, Vikctor сказав:

І звідки оця дивна впевненість про тотальну економію на комфорті водіями електричок?

Це "родзинка" форуму. Кожного разу дивуюсь, коли про це тут читаю. Ніколи не нехтували комфортом, ні взимку, ні влітку. 

14 хвилин тому, Vikctor сказав:

Ви в курсі що можна записатись у додатку біллінга на зручний час зарядки прямо по дорозі в автівці? Незручно писати за кермом - можна те саме зробить через оператора.

Хто їздить на електричці, той про все це знає, що є різні способи зробити поїздку зручною. І можна про це подбати ще  до початку поїздки- скласти маршрут та час, де будеш заряджатись.  І на інтерактивній карті подивитись, де які зарядки розташовані і хто по якій ціні заряджає.

24 хвилини тому, Vikctor сказав:

І взагалі таке враження що всім щоденно потрібно їхати 1000+км.

Ще одна "родзинка" від Вадіма-немоявійна- як здриснути з Сум до Карпат ніде не зупиняючись.

 

30 хвилин тому, Vikctor сказав:

Швидкісний порт заряджає з 0 до 80% автівку хвилин за 40-50. Ви пальне завжди заліваєте й швидко від'їжджаєте від АЗС чи витрачаєте якейсь час на каву/бутер/туалет? А в цей час автівка заряджається собі.

Так і є. Поки авто заряджається є час перепочити ( кава-бутер-туалет), навіть кота вигуляти)))

 

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

так давно пришли к выводу. что электричкм это городская машинка. Заряда должно хватать на день, два езды по городу по обычным семейным маршрутам. Для межгорода еще не готова наша инфраструктура

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 минут назад, Dmode сказал:

Мене якось сильна цікавість спонукала взяти електричку. Чим все закінчилось описував тут. Ледве здихався.

Так от їздив я на ній у Вінницю з Києва і назад - близько 9 годин в одну сторону. І в чергах на заряд стояв, і непрацюючі точки заряду які є на всіх мапах бачив на власному досвіді. Поки відчуваю що бажання дивитись в сторону електротяги зникло надовго.

Просто роздуми. В столиці  хлопців знайти які просто відремонтують автівку з двигуном внутрішнього згоряння проблема, а куди там вже сервіс електричок. Як не крути потрібні для діагностики вміння, навички і трохи інструменту. Зараз просто електрика на електромонтаж нормального знайти просто проблема. Так для порівняння, щоб далеко не йти.  

  • Лайк 7
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

не розумію чому президенти та депутати можуть бути некомпетентними, а слюсарі та електрики ні. ціна їх помилки набагато менша. дякуйте що вони хоча б не виносять все з хати під час ремонту :flag1:

  • Лайк 1
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, allanek сказав:

І поки ДВЗ стояли кілометровими стрічками в чергах, чекаючи пальне, ми їхали і заряджались без черг

То були тимчасові незручності. І потім прийшла зима і особисто знаю колегу, який продав теслу через неможливість її заряджати вдома тієї зими через постійні відключення електрики.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 минуты назад, Energon сказал:

Як не крути потрібні для діагностики вміння, навички і трохи інструменту. Зараз просто електрика на електромонтаж нормального знайти просто проблема.

А ще б статистику підняти, скільки тих "електриків" загинуло або отримало електротравму, бо хто пам'ятає, яка там напруга на батареї? Тому сервіс електрички, а особливо мережевої її частини, то справа для компетентної людини.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 минуты назад, Dmode сказал:

Мене якось сильна цікавість спонукала взяти електричку. Чим все закінчилось описував тут. Ледве здихався.

Так от їздив я на ній у Вінницю з Києва і назад - близько 9 годин в одну сторону. І в чергах на заряд стояв, і непрацюючі точки заряду які є на всіх мапах бачив на власному досвіді. Поки відчуваю що бажання дивитись в сторону електротяги зникло надовго.

Взяти корча електричку це дійсно той ще квест. Я при виборі бу електричку не наважився би взяти.

13 минут назад, US7IGN сказал:

не розумію чому президенти та депутати можуть бути некомпетентними, а слюсарі та електрики ні. ціна їх помилки набагато менша. дякуйте що вони хоча б не виносять все з хати під час ремонту :flag1:

А що вже загальних тем для зрадойобства не вистачає? Тре розширювати трибуну?

14 минут назад, beavis сказал:

То були тимчасові незручності. І потім прийшла зима і особисто знаю колегу, який продав теслу через неможливість її заряджати вдома тієї зими через постійні відключення електрики.

Я через ті тимчасові незручності досі згадую звідки в Дніпрі починалися черги на АЗС по щоденному маршруту. Бо майже півроку довелося на них стояти... Мій особистий рекорд майже 3 години. Зебільшого завдяки тому, що під час тривоги пальне не відпускали, хоча й фізично черга була чимала...

Мої знайомі не продавали електричкі через блекаути, а використовували (в кого автівка дає таку можливість) їх для заживлення будинку. Бо так послухаєш й наче блекаути були досить давно й всі вже забули як то було. Але дивним чином мій будинок з виключно електричним опаленням жодного разу не охолонув більш ніж на 2 градуси нижче встановленой норми.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 хвилин тому, beavis сказав:

який продав теслу через неможливість її заряджати вдома тієї зими через постійні відключення електрики.

 Кожен купує чи продає з якихось особистих міркувань. Мене дивує наполегливість, коли хтось комусь доводить, що краще лише той варіант, що вибрала конкретна людина. Комусь зручніше їздити на ДВЗ- чудово. Нам подобається їхати електричкою. І більшість аргументів проти електричок, що чую тут, не переконливі для мене, тому що мій досвід інший. В нас не було випадків, за весь час, щоб ми не могли кудись поїхати через те, що їздимо, виключно, на електричці. Проти ДВЗ нічого не маю, агітувати за електрички не збираюсь. Кожен робить свій вибір і має наслідки від того. Категоричність тут зайва.

39 хвилин тому, beavis сказав:

То були тимчасові незручності.

Нічого собі "незручності". Пригадую , як ми виїжджали тоді з України. Тільки виїхали з Хмельницьку, наприклад, як там почали бомбити. Це не "незручності", для когось це питання життя було.

Згадую, як ми зупинились на зарядку у Вінниці. Якась маленька заправка, вночі. Продавчиня та охоронець. Попросились випустити кота погуляти по скляному павільйону, бо сидіти в переносці то не найкраще. В нас мейн кун, коли випустили, то звідкись поприходили люди подивитись на незвично великого кота. Почались розмови.. наче чужі люди, а відчуття, що зустрів знайомих. Якби не електричка, не було б таких приємних спогадів про людей, хоч привід був не найкращий. Перепрошую за оффтоп)))

 

 

Змінено користувачем allanek
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Dendnepr сказал:

так давно пришли к выводу. что электричкм это городская машинка. Заряда должно хватать на день, два езды по городу по обычным семейным маршрутам. Для межгорода еще не готова наша инфраструктура

это смотря какой межгород . Родственник ездит с Кременчуга в Харьков (туда ,сюда  каждую неделю  мотается  )  на одной зарядке (зимой ) ,но хватает  ее в притык. Иногда в Полтаве киловатт 10-20 может докинуть (но это не обязательно )  .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 годин тому, Vikctor сказав:

Ви по цій карті спробуйте проїхатись по маршруту: Вінниця-Житомир-Іршанськ-Чоповичі-Розважів, покатайтесь в кінцевій точці по справах, а потім назад по тому ж маршруту, причому потрібно встигнути до комендантської години. Потім розкажете як зручно користуватись електричкою і що можна швиденько зарядитись по дорозі. Це я до того, що люди їздять не тільки в межах великих міст і трас міжнародного значення.

P.S. Колега по роботі підтаксовує на десятирічному Ліфі, запас ходу- 75км, і батарея стрімко продовжує дохнути. За яку суму можна продати дане авто, якщо воно купувалось в стані б/у за 13к$? Яскравий приклад того, що за 10 років експлуатації автомобіля, його ліквідність падає до рівня металолому. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Vladdi сказал:

 адже більшість американських покупців після того, як продали електричку, електричний автомобіль вже не купували.

    Я вот сейчас вспоминаю начало эры авто на газу. Обзавелся и я по случаю таким (б\у).

   Общая тенденция в умах автолюбителей была однозначна: очень скоро авто на газу вытеснят ДВС из оборота.... Прошло достаточно немало лет, а соотношение авто на газе и бензине тогда и сейчас не сильно изменилось. Почему ? Ниже мой опыт и мнение

   1) Первое время после моей покупки количество газовых заправок было невелико. И если первый год я ещё и мог относительно беспроблемно заправиться (минут 30-40 на это теряя, то с увеличением количества авто на газу это стало проблематично: очереди могли достигать и 2-3 часов. В результате за 4 года владением авто я больше катался все-таки на бензине, чем на газу. Терять время тогда было для меня непозволительной роскошью. Хотя конечно  дальнюю дорогу в 1000 км было очень удобно и быстро преодолевать без дозаправок. 

   2) Как бы там ни было, но приличную часть багажника баллон съедал. И хоть в машине и сам багажник был немалый, но четверть его увы минусовалась (а я тогда торговал барахлом на рынке - багажник был очень нужен)

   3) Что ни говори, а баллон в багажнике - это всегда лишний вес и требование периодической замены пружин амортизаторов. Увы.....

   После продажи этого авто я уже никогда и не думал о покупке газовой установки. Да, может там для такси и т.п.( то есть узкоспециализированных задач) вещь и нужная, но для себя я варианты более не рассматривал. Тем более, что с каждым новым десятилетием авто с ДВС становятся всё более и более экономичными. Если в 90-х расход по городе в 10-11 л был нормой, то уже в середине 2000-х 8 литров "городского бензина" никого не удивляло. А уже после середины 2010-х и 6,5 литров для машин класса границы В\С никого не удивляет.

   А теперь еще и посчитайте чисто экономический аспект. Вот тут многие пишут, что основные их поездки - небольшие городские расстояния очень редко превышающие суммарно 70-100 км. Вот посчитайте за сколько окупится газовая установка при такой эксплуатации при расходе бензинового авто в 6,5 л ? Экономически выйдет скорее всего нецелесообразно...


    Я показал на конкретном историческом примере, что петь дифирамбы электрическим авто ещё очень и очень рано. И первоначальные "преимущества" при более-менее длительной эксплуатации уже могут не являться таковыми в реалиях сравнения ! 

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, Дед Звукарь сказал:

Ви по цій карті спробуйте проїхатись по маршруту: Вінниця-Житомир-Іршанськ-Чоповичі-Розважів, покатайтесь в кінцевій точці по справах, а потім назад по тому ж маршруту, причому потрібно встигнути до комендантської години. Потім розкажете як зручно користуватись електричкою і що можна швиденько зарядитись по дорозі. Це я до того, що люди їздять не тільки в межах великих міст і трас міжнародного значення.

 

Тобто квест від вашого колеги Vladdi як бідолашному електрокару доїхати з Києва в Карпати не прокатив і ви вирішили зайти з козирів?🙂 Я безумовно не уявляю нощо б мені знадобилося їздити таким дивним маршрутом, але квест так квест. Якщо не брати в аренду перехідник для інших портів зарядки на маршруті я бачу лишень одне місто де є потрібні мені станції з портами GBT DC. Нова швидкісна станція в Житомирі налічує таку кількість зарядних портів, що не потребує бронювання. Хоча можно й забронювати, якщо в умовах задачі встигнути до комендантської години.

Спойлер

з 5,08 про Житомирську зарядку:

 

 

Так що я за півгодинки заряджуся на вказаної станції до 100% по дорозі туда, проїду (наїдовший маршрут по мапі брав з запропонованих) 177км в один бік і стільки ж в зворотньому напрямку й повернуся на ту саму станцію. Пам'ятаєте - я там вище про 400-500км писав? Так що покататись в кінцевої точці теж спокійно зможу. Так як до Вінниці мені від Житомира залишиться меньш ніж 200км, то зарядка теж буде не тривалою - ті самі півгодинки. Так - я не в змозі при цьому їхати 150-160км/год від Житомира і аж до Розважива (не впевнений що тамошні дороги таке дозволяють), але я і на ДВЗ не їжджу з такою швидкістю. Але 120-130км/год не вимикаючи клімат))) спокійно собі дозволю.

Загалом за рік кількість комерційних зарядок в країні маїже подвоїлась. По кількості зарядних портов ми суттєво випереджаємо наприклад Польщу. Єдине що мені не подобається на вітчизняному ринку комерційних зарядок - немає загального білінгу й бажаючим постійно їздити по дорогах країни треба мати застосунки кожного з них, та ще й закидати гроші на них, бо просто карткою чи NFC розрахуватись не можна...

2 часа назад, Дед Звукарь сказал:

P.S. Колега по роботі підтаксовує на десятирічному Ліфі, запас ходу- 75км, і батарея стрімко продовжує дохнути. За яку суму можна продати дане авто, якщо воно купувалось в стані б/у за 13к$? Яскравий приклад того, що за 10 років експлуатації автомобіля, його ліквідність падає до рівня металолому. 

Згоден - це яскравий приклад, що до виникнення термоменеджменту батарей електричок їх деградація відбувалася надто швидко й ліфи яскравий тому приклад. Але це також чудова автівка, яка в принципі засновала тренд на електрички в країні. Но мені подобаютья приклади з корчами. Типу з автівками ДВЗ бу немає лотереї що там за трабли в них сховани і як довго вона ще проїздить.)

Змінено користувачем Vikctor
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, tayatlas сказал:

Вот посчитайте за сколько окупится газовая установка при такой эксплуатации при расходе бензинового авто в 6,5 л

улыбнуло

за 40 лет не было машины с расходом меньше 10, наоборот чем дальше тем расход выше и при таком пробеге окупаемость ГБО с расходом даже в 12л примерно 6 мес

если же брать солянку из стаг-маг + хана-мана так и того меньше )

Но все же интересно узнать какая же таки допустимая мощность при сечении кабеля 2,5 квадрата медью на 100метров? :oops:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 хвилини тому, Фрай сказав:

Но все же интересно узнать какая же таки допустимая мощность при сечении кабеля 2,5 квадрата медью на 100метров? :oops:

В залежності, яке падіння напруги вас задовольнить. Чекаю дизлайк місцевого дивного створіння.image.png.cf0edbd58cf7d09b3c2a169915d6456b.png

Змінено користувачем BugS
  • Лайк 1
  • Хаха 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, allanek сказав:

Нічого собі "незручності". Пригадую , як ми виїжджали тоді з України. Тільки виїхали з Хмельницьку, наприклад, як там почали бомбити. Це не "незручності", для когось це питання життя було.

Ну спираючись на вашу логіку - відключення електроенергії також були питанням життя - в тих же лікарнях без резервного живлення. Я взагалі вів до того, що як були з паливом проблеми, так був період і для електротранспорту.

Змінено користувачем beavis
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 минут назад, Фрай сказал:

Но все же интересно узнать какая же таки допустимая мощность при сечении кабеля 2,5 квадрата медью на 100метров? :oops:

Вы раскройте вопрос, потому как если простой ответ то 27 ампер, но если его упихать в кабель канал где такие же нагруженные то сильно меньше, а если на дальнем конце поставить стабилизатор то на его выходе окажется половина

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...